Probleme 3 pistoane.. bujii negre afumate
![]() ![]() ![]() |
Probleme 3 pistoane.. bujii negre afumate
marcel333 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 June 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Dacia
1996
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pot fi multe cauze,
de ex. carb dereglat, avans mic, fise imbatranite, bujii necorespunzatoare |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
marcel333 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 June 10 ![]() |
da stiu.. e cam nasoala treaba.. deci probleme astea care le ai mentionat tu pot duce la excesul de benzina nu ? si innegrirea bujiilor
fisele si bujiile sunt bune am verificat scanteile noaptea.. doar fisha centrala e cu problema.. o s o schimb luni marti sa vad daca e vreo diferenta.. intai rezolv asta.. si pe urma sa vad.. dak nu trec mai departe la urmatoarea chestie .. a da si aseara am scos si filtru de aer sa vad de curiozitate asa in ce stare e .. e bun e recent si el.. dar cand l am intors a curs ceva apa din el.. deci trage apa pe undeva aiurea.. asta poate fi un motiv pt consumul excesiv si innegrirea bujiilor ? This post has been edited by marcel333: 25 Jun 2010, 19:24 |
--------------------
Dacia
Dacia
1996
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
bujiile se mai innegresc si din cauza supapelor...
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
marcel333 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 June 10 ![]() |
si supapele astea unde se afla.. ? se curata sau cum ? adica din cauza ca ar putea sa intre apa sau ce.. ?
This post has been edited by marcel333: 25 Jun 2010, 20:06 |
--------------------
Dacia
Dacia
1996
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#6
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Incearca sa schimbi fisele,o sa fii surprins.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Hacker |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
QUOTE bujiile se mai innegresc si din cauza supapelor... Uite un om ce stie ceva. Dute nene si repara chiuloasa. Carb nu se deregla el singur asa de nebun. La mine tot asa a facut acum vreo 3-4 ani. Mergea bine si odata a inceput sa faca figuri, cum porneam pac o lua razna, mergea ba in 3 ba in 2 bujii. Am tot refacut amestecul la carburator, am tot zapacit aprinderea pana am reusit sa o fac sa mearga si mai prost. Vazand asta si cu ceva sfaturi am dus-o la mecanic si am facut chiuloasa. De atunci km fara probleme. |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
am avut si eu problema asta. la mine erau supapele care nu mai etansau si bobina de inductie care nu mai dadea scanteie suficienta, dadea una rosie.mai verifica si cuiu ponto de la carburator sa inchida bine, jiglerele, plutitoru.mai poate fi si de la setul motor. daca tot ai schimbat bujiile, schimba si platina.bafta
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
pana ajungem la partea mai greu accesibila fa asa:
regleaza carburatorul(s-a discutat pe forum...cauta bine ca a fost explicat super frumos cum se regleaza...important sa fie nivelul corect in CNC si sa inchida cuiul pontou perfect) regleaza aprinderea-avansul si distanta la platina, vezi sa dea scanteie puternica verifica fisele sa nu ai pierderi de scanteie, capacul delco si bujiile pune niste bujii reglate corespunzator si care sa stii sigur ca functioneaza corect regleaza jocul la culbutori(la fel, s-a explicat pe forum..cel mai simplu cu metoda pistonului in compresie) daca nu merge....mai raman supapele(am vazut o gramada care afumau din cauza supapelor..dar multe afumau si din cauza relgajelor defectuoase) sau setul motor mananca ulei? scoate fum albastru? mergi cu socul tras? mergi numai prin oras? vezi sa nu se innece scoate fum negru? cu bujii bune si reglata bine cu motorul cald: scoti fisa pe rand la cate un piston. cand o scoti se simte ca merge mai prost? o pui inapoi si faci la restul pistoanelor dupa ce ai spus tu..daca ai scos la 2 pistoane si nu se intalmpa nimic....nu ai compresie la alea doua....am vazut o dacie fara compresie la 2 pistoane...si mergea si asa...in restul de 2....dar nu era placut deloc This post has been edited by brigada_diverse: 26 Jun 2010, 13:36 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:04 |