DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme ambreiaj dacia 1410

bodytzu
post 8 Jul 2010, 18:22
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




sall.de vreo 2 luni a inceput sa-mi patineze ambreiajul,m-am tarat cu ea pana acum cum am putut,insa acum a devenit chiar un stres ,abia mai ajung la 60 km/h.problema e urmatoarea...ca sa schimb ambreiajul e mai usor sa dau motorul jos sau cutia? mentionez k am rampa smile.gif

P.S de unde as putea procura kit-ul ambreiaj? as dori unul bun , nu as vrea sa incerc la dacia fiindca de cate ori am cumparat cv mi-au garantat ca sunt piese originale si au tinut mai putin decat cele din targ vitan...preturi kit-uri ambreiaj..aveti idee?

multumesc smile.gif


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 8 Jul 2010, 18:25
Post #2


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




pret in jur de 300 de ron. Poti da comanda la magazine de luk, valeo, sachs, etc. Daca ai rampa poti da cutia jos, si pe mine ma asteapta o actiune d-asta saptamana viitoare


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snoopz
post 9 Jul 2010, 17:25
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




@kog:producatorii enumerati de tine produc kituri de ambreiaj de 180mm
@bodytzu:din ce vad la tine in semnatura ai masina din 2000,deci automat ambreiaj de 200,de unde nu prea ai de ales.
Producatorii de 200 ar fi :Master Germany,Ruen si cele de uzina(aici ai grija ca s-ar putea sa ajungi sa dai banii pe facaturi,cum ai spus si tu)
Eu mi l-am schimbat in martie si am luat disc de ambreiaj Ferlit(de uzina) ,rulment R.G.B (sau ceva de genul,tot uzina) si placa de presiune Master germany.
Cu configuratia prezentata mai sus am vreo 1000 de km...si nici o problema.


L.E:Eu am fost la mecanic si mi-a luat 100ron manopera si a dat motorul jos.

This post has been edited by Snoopz: 9 Jul 2010, 17:28


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alpyne
post 9 Jul 2010, 19:22
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 September 09
From: Valcea




nu mai,nu da bani multi daca n-o mai ti mult.la rulment nu stiu ca la mine e de cand masina,ia o volanta buna de la dezmembrari,dar nu noua ca nu e cazu...vezi sa nu aibe santul ala si sa fie in buna stare.de obicei la RABLA sau la dezmembrari gasesti volanta mai buna decat una noua din zilele noastre facuta prin cine stie ce tara din Asia...cu stanta "made in Germany" apoi dute in primu magazin si cere disc de ambreiaj de 200 unguresc.e 59 de ron.o sa fi uimit cat te tine.oricum e la alegerea fiecaruia cum vrea sa faca... wink.gifP.S.un mecanic bun nu o sa dea niciodata motorul jos sa schimbe un banal disc de ambreiaj.altii mai putin priceputi sau nu o sa dea doar cutia,iar cei foarte buni nici una nici alta...un mecanic priceput departeaza cutia de motor cat sa aibe loc sa-si faca treaba,o lasa pe cric de cutii de viteza schimba toate cele,o pune la loc,strange suruburile de la cutie si electromotor si "drum bun".daca nu vedeam cu ochii mei nu mai ziceam,dar se poate.nu e valabil pentru incepatori asta doar imi dadeam cu parerea.e lesne sa dai cutia jos sa faci lucrul cat mai bine daca nu-l stapanesti. rolleyes.gif

This post has been edited by alpyne: 9 Jul 2010, 19:42


--------------------
dacia 1410 98 - VL 04 KRJ
e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snoopz
post 10 Jul 2010, 10:13
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




Am si eu o nelamurire,de ce trebuie sa schimbe volanta?daca lui ii patineaza discul ?

This post has been edited by Snoopz: 10 Jul 2010, 10:14


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alpyne
post 10 Jul 2010, 15:44
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 September 09
From: Valcea




pentru ca de obicei volanta se ovalizeaza inaintea discului si implicit si discul se va paradii in viitorul apropiat.de asta se recomanda schimbarea intregului kit de ambreiaj ca sa fie mai sigur omul.la mine de ex s-au ovalizat 2 volante inaintea discului si implicit a trebuit sa schimb si discul pana la urma ca nu mai tinea mult.se slabisera arcurile alea de la disc dar ferodoul inca era bun.cu toate astea am pus disc nou ca nu e o avere ca sa scap de griji mai tarziu pe iarna...se recomanda schimbat si rulmentul de presiune,zicand unii ca si acesta se uzeaza in acelasi timp cu cele doua,volanta+disc.la mine nu a fost cazul caci e unul prea bun ca sa risc la "chinezisme"fiecare face cum crede pe masinuta lui.aici doar ne aducem argumente la propriile decizii.nu obligam si nu fortam pe nimeni.


--------------------
dacia 1410 98 - VL 04 KRJ
e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 10 Jul 2010, 17:41
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




o discutie despre kituri ambreiaj: http://www.daciaclub.ro/Kit-ambreiaj-t130931.html

parerea mea e ca e mai multa munca sa dai jos motorul, cu dezechiparea/reechiparea lui decat sa dai jos cutia.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 11 Jul 2010, 12:27
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




mai am o intrebare....se poate sa fi afectat cu ceva daca am mers o buna perioada de timp cu ambreiajul patinand?

<span class='edit'>11 Jul 2010, 12:34:</span>
QUOTE(Snoopz @ 9 Jul 2010, 17:25)
@kog:producatorii enumerati de tine produc kituri de ambreiaj de 180mm
@bodytzu:din ce vad la tine in semnatura ai masina din 2000,deci automat ambreiaj de 200,de unde nu prea ai de ales.
Producatorii de 200 ar fi :Master Germany,Ruen si cele de uzina(aici ai grija ca s-ar putea sa ajungi sa dai banii pe facaturi,cum ai spus si tu)
Eu mi l-am schimbat in martie si am luat disc de ambreiaj Ferlit(de uzina) ,rulment R.G.B (sau ceva de genul,tot uzina) si placa de presiune Master germany.
Cu configuratia prezentata mai sus am vreo 1000 de km...si nici o problema.
L.E:Eu am fost la mecanic si mi-a luat 100ron manopera si a dat motorul jos.
*





1000 din martie pana acum si nu ai probleme...te inteleg...eu din martie pana acum am 10.000 huh.gif . si...as putea zice ca o si cam fortez...d`aia intreb de ceva bun pentru ca nu as vrea peste 3 luni sa-l schimb iar biggrin.gif . si da ambreiajul este de 200,am auzit de la multa lume,multi mecanici ca nu sunt prea stralucite si ca ideal ar fi sa pun unul de 180 fiind mult mai bun..asta necesita inlocuirea volantei si deja ma costa prea mult...

This post has been edited by bodytzu: 11 Jul 2010, 12:35


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 12 Jul 2010, 13:15
Post #9


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




@alpyne .... tu nu cumva confunzi volanta cu placa de presiune?


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snoopz
post 12 Jul 2010, 21:39
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




Si mie mi s-a parut ciudat...am zis ca poate gresesc eu(dehh...14ani.. fara experienta smile.gif)) ,dar nu cred ca volanta se "deformeaza" asa usor ..


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 14 Jul 2010, 16:08
Post #11


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Volanta nu se uzeaza asa de usor, dar daca este ovala (cam rare cazuri) sau are santuri in ea, este recomandat sa se schimbe.
Vezi ca tu ai volanta de injectie, daca trebuie sa o schimbi sa cumperi de care trebuie, altfel nici macar nu mai porneste masina.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Jul 2010, 20:53
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Voi tot in jos trageti, si mai duceti si p-altii dupa voi, cei care nu stiti , dar dati sfaturi. La o Dacie din '73 de cate ori s-a schimbat volanta? sau ca daca pui disc de 200, fuge mai tare!!!!!!!! Mintea lor, poate.

Nu te apuca sa cumperi nimic, pana nu dai motorul jos, ca pe el se afla ambreiajul. Daca tu crezi ca ai patinat mult de s-a incalzit priza si a ars simeringul, da cutia jos, ca sa-i schimbi si simeringul la priza. Te vei chinui la ambreiaj. Motorul il dai ci o macara, rangi, dar cutia numai pe piept. Volanta n-are nimic daca are zgarieturi circulare, ltceva n-are ce sa aiba, ca e foarte groasa. Eventual , daca placa nu mai are strangere, dai jos bolturile de ghidare, o bagi pe strung si mai dai jos un span de cateva zecimi la maxim 1mm, dar sa nu depasesti suprafata dinspre interiorul placilor de ferodo (si a volantei).Grosimea discului sa nu fie mai mica de 6,5mm, placa sa nu fie crapata, si mai bine pui una veche care a lucrat si are soarele uzat de la rulment sau chiar perforat, ca daca-i faci bucsa pe rulmentul de presiune, cu diametrul exterior de 42-44 de mm, o poti folosi fara grija, si te va time mai mult de cat a tinut de noua. Soarele crapat e singurul care nu se poate recupera, in rest nu trebuie sa cumperi nimic. Daca e discul subtiat, nici nu trebuie sa demontezi ceva, ca-l poti face de mai mergi peste un an, in doar 15 min.

14 Jul 2010, 20:55:
Rectific: daca volanta nu mai are strangere, dai bolturile de ghidare a placii jos.

This post has been edited by PH-06-BOA: 14 Jul 2010, 20:55


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alpyne
post 18 Jul 2010, 12:01
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 September 09
From: Valcea




nu mai dati cu parul! ph34r.gif ne incurcam in regionalisme... pt vet...am gresit eu,e vb de placa de presiune.eu ii mai zic volanta.la ce-i spuneti voi volanta eu ii spun volantu motorului. stiu ca nu e totuna,dar asta e tongue.gif imi cer scuze daca s-a inteles gresit. placile cum spuneti voi,ele mi s-au ovalizat de doua ori,banuiesc ca erau ASAM sau nu stiu ce chinezarii.important ca am rezolvat cu una de la Remat care merge bine.nu mai am trepidatii la plecarea de pe loc.am plecari line si uniforme.e lesne ca volantu se schimba rar ca nu e cazul.

This post has been edited by alpyne: 18 Jul 2010, 21:08


--------------------
dacia 1410 98 - VL 04 KRJ
e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 18 Jul 2010, 20:47
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




ca tot e vb de ambreiaj aici, am si eu ceva probleme, huruie, cred ca este de la rulment, o sa vreau sa schimb, dar voi schimba tot kitul, cine imi poate spune de care sa cumpar? 180/200?
am un break din 96, motor 1397cc, cutie 5 viteze


multumesc,

This post has been edited by bashtalu: 18 Jul 2010, 20:50


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alpyne
post 18 Jul 2010, 21:09
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 September 09
From: Valcea




99% ca e de 200


--------------------
dacia 1410 98 - VL 04 KRJ
e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 19 Jul 2010, 08:44
Post #16


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Eu stiu ca daciile dupa 95 au venit cu ambreiaj de 200.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursachemihai
post 23 Nov 2012, 13:55
Post #17


dasda


Group: Members
Posts: 245
Joined: 23 September 07
From: aici




am si eu o nedumerire....
am schimbat kit-ul de ambreiaj la un break din 1998 si dupa schimabre am constatat ca am breiajul nu se poate regla....adica oricat de strans sau oricat de slab as lasa cablul de ambreiaj....tine tot sus. nu se modifica cu ninic cursa.
Care ar putea fi cauza....?


--------------------
Logan berlina 2008 - bb33ddd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Nov 2012, 14:17
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




furca de la cutie vezi sa nu fie teapana,daca nu e asa vezi sa nu se fi rupt arcu de pe furca rulmentului de presiune(dar asta se vedea la montarea rulmentului)


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursachemihai
post 27 Nov 2012, 15:48
Post #19


dasda


Group: Members
Posts: 245
Joined: 23 September 07
From: aici




am rezolvat-o. era crapat "soarele". am schimbat si placa si disc.


--------------------
Logan berlina 2008 - bb33ddd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:09
Forum Renault