DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> roata dreapta fata, despre cum se toceste un cauciuc

nick2ufree
post 5 May 2005, 13:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 9 November 04




Salut... nu prea ma pricep .... defapt deloc la masini si as dorii o opinie avizata din partea voastra.
In toamna am facut unghiu de fuga si am schimbat roata pentru ca imi tocea la greu pe interior, zilele astea a trebuit sa ma duc sa fac iar unghiu de fuga pentru ca iastasi imi tocise la greu si cealalta anvelopa. Imi puteti spune care ar fi problema, de ce se toceste la greu anvelopa. Cam ce ar trebui sa schimb ca sa fiu sigur ca nu mai imi toceste.
Mersii smile.gif


--------------------
dacia super nova - B 00 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 5 May 2005, 19:06
Post #2


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




In primul rand trebuie sa iti reglezi toate unghiurile (de aia se cheama geometrie fara si nu reglaj unghi smile.gif ). In al doilea rand, verifica-ti bucsile de la bratele masinii. O bucsa uzata face excat ceea ce face un capat de bara dereglat .


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nick2ufree
post 7 May 2005, 09:14
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 9 November 04




Mersii mult pentru sfat.
Am fost la Service sa vad ce e si mi-a zis ca e de la capul de bara (asa a zis el) si ca nu imi regreaza unghiurile decat dupa ce chimb capatul de bara (sau cum se numeste). Daca e sa fie si de la bucse o sa vad atunci.


--------------------
dacia super nova - B 00 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draku
post 7 May 2005, 09:38
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 3 November 04
From: Bucuresti




daca dupa ce rezolvi cu bucsile, capatul de bara ar trebui sa-l intrebi pe cel care regleaza geometria cum este unghiul de cadere
la SN acesta nu se regleaza si daca masina a fost lovita in fata (asta in cazul ca stii "istoria" ei), e posibil sa se fi deplasat "oala" care tine amortizorul sus, roata stand asa \
atunci e destul de greu de remediat
la fosta mea nova asa s-a intamplat, dupa un usor accident, incepuse sa toceasca usor roata dreapta fata pe interior, cu toata geometria reglata
se poate regla si acest unghi, insa trebuie umblat la gaurile de prindere a portfuzetei pe amortizor


--------------------
ex Dacia Nova Barkas B1000 1989 - Barkas
Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 12 May 2005, 18:54
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Asa este cum zice draku.Dar nu cred ca trebuiesc date alte gauri sau modificate pt amortizor.daca te duci la cei de pe soseaua salaj,vei vedea ca sunt nmaipomeniti la reglajul unghiurilor.Il fac si pe cel de cadere si fac si convergenta.La tine se pare a fi prost unghiul de cadere nu convergenta si baietii pun si cremaliera la jumatate,de 6 ori am facut geometria pana cand m-a trimis cineva la cei de pe soseaua salaj.Te costa cam 700-1mil.


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 16:44
Forum Renault