imbunatatire
![]() ![]() ![]() |
imbunatatire
vion |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|||
N E S |
![]()
Post
#2
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Pai si cu ce o imbunatatesti? Treaba e simpla. Te duci binisor la magazin si ceri arcuri de break pe spate si pe fata ori ii pui inaltatoare ori ii schimbi arcurile. Cat despre tampoanele de cauciuc si tijele acelea de metal pt amortizoare, stai linistit ca exista.
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
vion |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
pentru mine este o imbunatatire,oricum multumesc de raspuns
|
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(vion @ 10 Jul 2010, 18:12) salut tuturor,am o dacie berlina si as vrea sa-i fac urmatoarele;sa o ridic un pic de fata si pe spate sa o mai ridic si eventual niste arcuri mai tari nu stiu cum se mai face asta acum.adica nu stiu daca mai exista acele inaltatoare de cauciuc ,arcuri de fata taiate si ce mai era odata cand traiau intreprinderile socialiste.precizez ca am cumparat-o de curand a fost taxi si se prezinta destul de bine.am ceva de carat cu ea si in stadiul actual cam se taraste de pamant.daca nu am postat bine imi cer scuze. Pai pana la urma ce faci? tai din arcuri sau o inalti? |
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#5
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
se referea la arcuri de fata taiat o spira jumate din ele si puse pe spate,si pe fata poti sai mais chimbi teu de la amortizor cu unu de papuc care este mai mare un pic.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ghitza |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pe spate cu arcuri de fata taiata o spira jumate nu topaie sau sa fie rigida?caci vreai sa pun si eu si nu vreau sa fac prostii
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#7
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
nu face nicio ghidusie,merge ca si cu cele normale doar ca sunt mai tari ca cele clasice,io am avut puse (de fostul proprietar) si nu se simtea diferenta prea mare si puneam 600kg pe masina,acuma le-am schimbat am pus normale si am taiat o spira si din astea pentru ca sa cobor garda un pic.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ghitza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
deci sa inteleg ca merge asa cuma m zis (arcuri de fata din car5e tai o spira jumate)mss de sfat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#9
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
singura chestie este sa mergi la un sudor(de preferabil care am mai facut asa ceva) care va incalzi cu aparatu capatul la spira care a taiato si o va lasa mai jos pentru ai face forma care a avuto cand era complect(sa ti se aseze la locul lui cand in montezi)
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ghitza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
aha inteleg,dar daca nu mai tai din ele o sa stea prea cocotata de spate?sau la gropi imi rupe ficatii?caci eu as lasa-o si asa fara sa tai numa sa nufac vreo belea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Daca nu tai, o sa stea prea ridicata de spate si s-ar putea sa si zdruncine pentru ca amortizoarele se vor intinde probabil la maxim.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#12
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
ti-a raspuns ag02cws la intrebare
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dacă-ți place cum stă (nu numai ție), prelungești și amortizorul ca să nu mai tai. Altfel îl distrugi, întinzându-se la maxim. Bate sus. Logic, e mai moale dacă-i mai lung,mai flexibil. Pune unul cu două spire, că nici nu se va mișca. Pe față, dacă vrei mai sus de cât poate T-eul de papuc, taie talerul de pe amortizor, bagă un inel distanțier între, și-l sudezi mai sus. Dacă pui inel de 20mm, o ridici cu vreo 40. În afară de stabilitate, e perfect. Nici nu se vede. Talerul îl degajezi pe strung.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 21:09 |