DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> imbunatatire

vion
post 10 Jul 2010, 18:12
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 851
Joined: 20 May 10
From: Bucuresti




salut tuturor,am o dacie berlina si as vrea sa-i fac urmatoarele;sa o ridic un pic de fata si pe spate sa o mai ridic si eventual niste arcuri mai tari nu stiu cum se mai face asta acum.adica nu stiu daca mai exista acele inaltatoare de cauciuc ,arcuri de fata taiate si ce mai era odata cand traiau intreprinderile socialiste.precizez ca am cumparat-o de curand a fost taxi si se prezinta destul de bine.am ceva de carat cu ea si in stadiul actual cam se taraste de pamant.daca nu am postat bine imi cer scuze.


--------------------
dacia sandero stepway 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 10 Jul 2010, 20:23
Post #2


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Pai si cu ce o imbunatatesti? Treaba e simpla. Te duci binisor la magazin si ceri arcuri de break pe spate si pe fata ori ii pui inaltatoare ori ii schimbi arcurile. Cat despre tampoanele de cauciuc si tijele acelea de metal pt amortizoare, stai linistit ca exista.


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vion
post 10 Jul 2010, 21:44
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 851
Joined: 20 May 10
From: Bucuresti




pentru mine este o imbunatatire,oricum multumesc de raspuns


--------------------
dacia sandero stepway 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 11 Jul 2010, 01:22
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




QUOTE(vion @ 10 Jul 2010, 18:12)
salut tuturor,am o dacie berlina si as vrea sa-i fac urmatoarele;sa o ridic un pic de fata si pe spate sa o mai ridic si eventual niste arcuri mai tari nu stiu cum se mai face asta acum.adica nu stiu daca mai exista acele inaltatoare de cauciuc ,arcuri de fata taiate si ce mai era odata cand traiau intreprinderile socialiste.precizez ca am cumparat-o de curand a fost taxi si se prezinta destul de bine.am ceva de carat cu ea si in stadiul actual cam se taraste de pamant.daca nu am postat bine imi cer scuze.
*



Pai pana la urma ce faci? tai din arcuri sau o inalti?


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 11 Jul 2010, 15:25
Post #5


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




se referea la arcuri de fata taiat o spira jumate din ele si puse pe spate,si pe fata poti sai mais chimbi teu de la amortizor cu unu de papuc care este mai mare un pic.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Jul 2010, 19:09
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pe spate cu arcuri de fata taiata o spira jumate nu topaie sau sa fie rigida?caci vreai sa pun si eu si nu vreau sa fac prostii


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 12 Jul 2010, 19:20
Post #7


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




nu face nicio ghidusie,merge ca si cu cele normale doar ca sunt mai tari ca cele clasice,io am avut puse (de fostul proprietar) si nu se simtea diferenta prea mare si puneam 600kg pe masina,acuma le-am schimbat am pus normale si am taiat o spira si din astea pentru ca sa cobor garda un pic.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Jul 2010, 20:30
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




deci sa inteleg ca merge asa cuma m zis (arcuri de fata din car5e tai o spira jumate)mss de sfat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 13 Jul 2010, 10:55
Post #9


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




singura chestie este sa mergi la un sudor(de preferabil care am mai facut asa ceva) care va incalzi cu aparatu capatul la spira care a taiato si o va lasa mai jos pentru ai face forma care a avuto cand era complect(sa ti se aseze la locul lui cand in montezi)


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 13 Jul 2010, 16:29
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




aha inteleg,dar daca nu mai tai din ele o sa stea prea cocotata de spate?sau la gropi imi rupe ficatii?caci eu as lasa-o si asa fara sa tai numa sa nufac vreo belea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 13 Jul 2010, 16:38
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Daca nu tai, o sa stea prea ridicata de spate si s-ar putea sa si zdruncine pentru ca amortizoarele se vor intinde probabil la maxim.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 13 Jul 2010, 16:39
Post #12


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




ti-a raspuns ag02cws la intrebare smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 16 Jul 2010, 11:24
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Dacă-ți place cum stă (nu numai ție), prelungești și amortizorul ca să nu mai tai. Altfel îl distrugi, întinzându-se la maxim. Bate sus. Logic, e mai moale dacă-i mai lung,mai flexibil. Pune unul cu două spire, că nici nu se va mișca. Pe față, dacă vrei mai sus de cât poate T-eul de papuc, taie talerul de pe amortizor, bagă un inel distanțier între, și-l sudezi mai sus. Dacă pui inel de 20mm, o ridici cu vreo 40. În afară de stabilitate, e perfect. Nici nu se vede. Talerul îl degajezi pe strung.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 21:09
Forum Renault