DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema geometrie, roata stanga fata

tr04www
post 17 Jul 2010, 08:18
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




stiu ca nu postez unde trebuie.dar va rog nu stergeti mesajul.am postat si la rubrica supernova dar nu am primit nici un raspuns de 3 zile.si avand in vedere ca directia e aproximativ la fel la supernova si la berlina am postat aici.poate aici imi da cineva cateva sfaturi.
problema sta in felul urmator:roata stanga fata parca nu merge drept.adica traiectoria ei daca ar fi sa o prelungim imaginar s-ar intersecta cu cea de pe dreapta.si imi toceste si cauciucul pe exterior.iar cand i-au viraj maxim rotile parca se infraneaza.pe dreapta nu am probleme.as putea regla eu ceva fara sa ma duc in service pentru geometrie ca momentan nu mai sunt fonduri si pt geometrie.ast sfaturi.va multumesc.


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 17 Jul 2010, 09:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Nu cred ca are rost sa te chinui.Du-te cu masina la un service specializat.Nu e asa de scump.Sau trage masina pe dreapta.Simplu.


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 17 Jul 2010, 09:20
Post #3


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




La supernova nu e la fel directia ca la berlina , la berlina mai ai si tirant .......din ce descrii ai nevoie clar de o geometrie ,toceala desigur poate sa fie si din cauza uzurii bucselor ....oricum inainte de geometrie schimbi bucsaraia la brate ,capetele de bara ......nu e chiar asa scumpa geometria cam vreo 100 lei cred


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axy89
post 17 Jul 2010, 09:45
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 15 April 05




Fiindca ai scris la CLASIC,iti pot da un sfat,deoarece si eu am avut aceeasi problema ! Am decuptat bieleta de directie de la caseta de directie si am mai insurubat o tura completa surubul (capul cremalierei) in caseta.Am strans la loc contrapiulita si nu mi-a mai tocit cauciucul pe exterior. La masina ta...nu stiu cum este directia. Poate te ajuta.Succes!

This post has been edited by axy89: 17 Jul 2010, 09:50


--------------------
dacia1310 model 1994 - cs89axy
Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 17 Jul 2010, 10:43
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




pai tocmai ca dupa ce am schimbat bucsele la bascula se intampla asta.si capul cremalierei e strans la maxim in caseta.il pot regla din capatul de bara dar nu stiu cum e bine sa il mai desfac sau sa il mai strang.


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 17 Jul 2010, 11:05
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Normal ar trebui sa il mai strangi pentru a-ti scoate traiectoria rotii mai spre exterior (ca sa nu se mai intersecteze cu traiectoria rotii din dreapta) asta presupunand ca este acelas sistem ca la berlina (pivotul bieletei de directie spre spatele masinii).


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axy89
post 17 Jul 2010, 11:31
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 15 April 05




DA,trebuieste sa mai scurtezi bieleta de directie ! Inceasca sa o scurtezi cu o tura completa de filet. Pentru a vedea repede efectul,vopseste cauciucul pe o portiune si vezi imediat daca vopseaua se sterge uniform sau doar pe marginea interioara sau exterioara. Mergi mai mult timp drept,ca la viraje,da eroare.


--------------------
dacia1310 model 1994 - cs89axy
Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 17 Jul 2010, 11:52
Post #8


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Va place sa aberati.
- Supernova are McPherson. Ea si restul masinilor de pe strada, MAI PUTIN Dacia 1310, Trabant, Buceag;
- Sa schimbi bucsele de brat sau orice alta articulatie, fara sa faci unghiurile e mancat de sub unghii pentru economie. Ce nu ai dat la reglaj dai acum pe cauciuc si pe benzina consumata in plus;
- NORMAL ca bieleta e infiletata la maxim in cremaliera. Surpriza, e si stransa acolo huh.gif


Masina are dereglata ceea ce se cheama convergenta rotilor fata. In mod normal, fiind masina cu tractiune fata, rotile trebuie sa stea usor deschise in repaos, pentru ca la accelerare, astea inchizandu-se, sa devina paralele. La tine e fix pe dos, sunt inchise, iar cand accelerezi se inchid si mai mult, astfel tocindu-ti pneu' ala.
Daca tot nu vrei la doctor, ai de facut urmatoarele:

biel_20dir_20tn.jpg ( Size: 14.88k ) Number of downloads: 371


- duci rabla pe canal ca sa ai acces sub ea;
1) desfaci contrapilulita de blocare a bieletei de directie stangi;
2) rotesti tija bieletei cu o cheie fixa in sensul indicat in poza. Astfel, lungimea bieletei se va reduce, roata stanga se va "vira" spre stanga, rotile vor deveni paralale. Probabil ca 2 ture complete pentru bieleta vor fi de ajuns. Sau apreciezi tu;
- strangi contrapiulita de blocare la loc.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 17 Jul 2010, 12:09
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Tu ai spus exact ce am spus si eu , sa mai stranga .Deci inseamna ca si tu "aberezi".Bafta.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 17 Jul 2010, 12:31
Post #10


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Decat sa postezi aiurea, nu mai bine citeai ce am scris?

QUOTE(tr04www @ 17 Jul 2010, 08:18)
.. directia e aproximativ la fel la supernova si la berlina ..
*


QUOTE(tr04www @ 17 Jul 2010, 10:43)
...dupa ce am schimbat bucsele la bascula se intampla asta....
*


QUOTE(tr04www @ 17 Jul 2010, 10:43)
... capul cremalierei e strans la maxim in caseta....
*


...iar raspunsurile mele la "aberatii" au fost:
QUOTE
- Supernova are McPherson. Ea si restul masinilor de pe strada, MAI PUTIN Dacia 1310, Trabant, Buceag;
- Sa schimbi bucsele de brat sau orice alta articulatie, fara sa faci unghiurile e mancat de sub unghii pentru economie. Ce nu ai dat la reglaj dai acum pe cauciuc si pe benzina consumata in plus;
- NORMAL ca bieleta e infiletata la maxim in cremaliera. Surpriza, e si stransa acolo



This post has been edited by Ov: 21 Jul 2010, 08:05


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Jul 2010, 12:43
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




strange capatul de bara pe stanga o tura, pana ai fonduri, nu poti regla altceva decat convergenta, la 1310 mai se poate si fuga, topicul se inchide aici.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:48
Forum Renault