GPL pe carburator, un posibil upgrade
![]() ![]() ![]() |
GPL pe carburator, un posibil upgrade
kaput |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#2
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
cred ca e un vacuum pressure switch,practic un ventil reglabil care ajusteaza si optimizeaza presiunea si debitul de gaz in functie de depresiunea din galerie,cred ca are acel orificiu de intrare este pt depresiunea din galerie(intrarea subtire).Banuiesc ca trebuie calibrat in functie de tipuul de motor.
In opinia mea e o porcarie,debitul fiind deja controlat de pozitia clapete de acceleratie. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
mitu2002 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
da de acord debitul este controlat de clapeta (de fapt de vacumul creat la deschiderea clapetei ) DAAAAARRRR daca acel dispozitiv chiar face ce zice ar fii un plus pt cei pe gplpt ca ar optimiza amestecul aer gaz
Adica din cum vad eu exprimarea in engleza creaza un amestec aer gaz optim lucru realizat fara acel dispozitiv in carburator nu asa de optim adicalea ba prea mult gaz .. ba prea putin(functie de reglaje) presupunind ca aerul ramine constant |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Prietene,am la lucru o gramada de stivuitoare Linde pe gaz,producator printre liderii mondiali.Nu am vazut asa ceva la ei.Tot secretul e in vaporizator crede-ma.Si ei au vaporizatoare performante care stiu sa controleze optim debitu.Daca jucaria era asa grozava era deja pusa pe instalatiile de gaz.
This post has been edited by Paulorossi: 11 Aug 2010, 12:01 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
anndi |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Jucaria respectiva se pune in locul surubului ce regleaza debitul de GPL. Tot ce face e sa regleze dinamic acel debit in functie de vacuum. Total inutil,lucru care il face deja clapeta de acceleratie, cum a spus si cineva mai sus. Economia de GPL nu cred ca o sa o simti.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Da dupa mintea mea asta regleaza debitul in locul acelui surub. Adica ceva de genu injectie, dar cand bagi si tuh piciorul in ea simti cum trage....nu cum sta pe loc. O spun din propria experienta ca eu amdat drumul cu o jumate sau o tura si se simtea. Adica nu ma batea nimeni in demaraj si masinuta mea e destul de greaoie. So...asteptam pe cineva care sao cumpere si sa ne spuna efectul.
Si tot cu consumul si cu acea jucarie, una e sa mergi la 2000rpm in oras si una e in afara lui. Deci implicit poti sa ii mai tai din debit pentru ca mergi constant. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
citeam in copilarie o povestioara cu magarul lui Nastratin Hogea, care a vrut sa-i reduca ratia de hrana animalului dar a murit tocmai cand se "obisnuise" cu dieta
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#8
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
corect,
ce nu intelege multa lume care strange "motorul de gat" - adica saraceste amestecul (indiferent ca de gaz sau benzina) - e ca la amestec sarac arderea e mai violenta (temperaturi mai mari) astfel se uzeaza mult mai repede supapele+scaunele lor si deasemenea segmenti-piston-camasa intr-un ritm mai accelerat reparatiile se regasesc in economia de compustibil (plus ca mai trebuie sa amortizezi si investitia daca montezi GPL) e ca si cum te chinui sa te tarai pe drum ca dupaia sa ai ce repara sau e ca mentalitatea romanului de a cumpara lucruri de proasta calitate doar pe motivul ca sunt mai ieftine, astfel acel lucru trebuie cumparat sau reparat de mai multe ori decat daca cumpara un produs de calitate astfel cheltuind mai mult si omul avand mai multe dureri de cap This post has been edited by danciusergiu84: 12 Aug 2010, 13:50 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
anndi |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Daca masina nu trage pe GPL inseamna ca e prost reglata sau defecta instalatia, aprinderea,etc. Eu am mers pe GPL o gramada si masina tragea normal. Partea frumoasa e ca se poate creste mult raportul de comprimare fara detonatii sau cresteri aiurea de temperatura. E plin de tutoriale despre cum se regleaza GPL-ul incat postul meu este aproape inutil. Spor(t) la treaba.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
kaput |
![]()
Post
#11
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
Reglajul cu surubul este unul "static" adica se regleaza sa traga bine la 2500-3000 de ture. Nu cred ca aveti vreunul dintre voi instalatia reglata atat de bine ca sa nu miroasa sub 2000 de ture sau sa nu fie amestecul sarac dupa 3000. ASTA mai mult sau mai putin
![]() Mai are dacia nevoie de asa ceva? Asta era intrebarea. |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
heaton |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 14 December 08 ![]() |
salut.
Eu am o berlina pe carburatie si i-am pus si GPL ...daca despre asta e vorba |
--------------------
Dacia
Logan Prestige 1.6 16V
2007 Dacia Berlina '99 1.4 GPL
Ford Mondeo mk1 '93 1.8 16V - 115 ponei biciuti destul de des!!! Ai senzatie majora, chiar si cu 40 la ora!! |
|
mitu2002 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
mda oricum descrierea produsului respectiv e subtirica tare io unu ma gindeam ca e un premixer aer/gaz dar se pare ca m-am inselat
o reglare buna si o ureche sensibila cred ca substituie acel gadget pt ca oricum plaja de turatii care ma intereseaza e intre 2000 si 3000 This post has been edited by mitu2002: 26 Aug 2010, 09:58 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th May 2025 - 11:21 |