HURUIT logan 1.5 dci 65 cp
![]() ![]() ![]() |
HURUIT logan 1.5 dci 65 cp
Sm1ley |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 20 July 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2006
- Gj 03 BFL
|
|||
Johnny91 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
2 intrebari mari si tari:
1) Huruiala care se aude in toate vitezele cand e subturata? 2) Tacanitul acela...poate fi de la injectoare cand sunt solicitate daca sunt un pic mai folosite. Cat sunt de vechi injectoarele? La mine cand era fortata cat de putin se auzea dar dupa ce le-am schimbat nici vorba. Poate undeva peste 3000 daca te bagi tare in ea. This post has been edited by Johnny91: 9 Aug 2010, 22:38 |
--------------------
-
dizl
-
|
|
Sm1ley |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 20 July 10 ![]() |
huruitul se aude cand e subturat motorul nu are treaba cu rotile sigur cand e subturat si o calc deci zicem k am 40 si sunt in a 4 daca o calc cat de putin huruie pana ajunge la 60 de acolo totul normal injectoarele au cat are si masina 120k tacanitul dupa 2300 de ture nu se mai aude ....na nu sunt mecanic zic si eu ce simt
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2006
- Gj 03 BFL
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
In primul rand distributia nu are legatura in ce spui tu.
Huruitul il auzi pentru ca pleci aproape de relanti sub 1300 probabil. La 40 in a 3-a ajungi la 1700 parca(nu ma uit la ceas schimb dupa ureche). Deci incearca sa nu mai mergi cu ea subturata ca nu e bine deloc. Infunzi turbosuflanta si altele. Eu lucrez de la 1700 la 2500 si nu am probleme. Ca exemplu eu a 4-a o folosesc de la 50 pana la 80-85km/h. Apoi acel clantanit, probabil de cand ai masina(daca o ai de noua) nu prea ai fortat-o sau doar cand injectoarele erau intr-o stare buna cand i-ai mai dat in gura. Acum injectoarele fiind vechi incep sa clantane si dupa inca vreo 500-5000km (cum ai noroc) vor cadea. La fel clantaneau si ale mele inainte sa cada. Sau poate fi de la altceva acel zgomot. Dar e un comportament tipic al injectoarelor vechi si fortate. Nu ai taxiuri prin oras sa le asculti? Incearca sa faci urmatoarea chestie. Iesi cu masina pe undeva prin oras pe unde nu ai gropi. Mergi constant cu a 2-a pe la 1800 ture lasa geamul jos scoate urechea pe geam si apoi calc-o pana in podea. Daca incepe sa tacane imediat dupa ce o calci e si inceteaza cand iei piciorul sau scade turatia sub 2000 e clar. |
--------------------
-
dizl
-
|
|
Sm1ley |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 20 July 10 ![]() |
hmm curios nu are nimic dar problema mare si chiar nu vreau sa ma trezesc k raman in pana mi-a huruit azi cand am plecat de pe loc si ambreajul nu era complet cuplat si nu stiu ce sa zic mi se pare k nu mai are aceeasi forta masina poate sa fie de la disc??? cred k asta era problema dintotdeauna.....
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2006
- Gj 03 BFL
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Nu am avut nici o data discul dus, deci nu stiu cum se comporta cand se duce. Ideea e sa dai mai multe detalii. La ce turatie huruie si in ce conditii (plecare de peloc, forjare, mers normal sau tot timpul)?
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 16:28 |