DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme la motor, presiune mica si zgomot

bebe_cristiano
post 16 Aug 2010, 14:57
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 November 07
From: Bucuresti - Mogosoaia




de cateva zile la turatii mai mari se aude un zgomot gen "fier pe fier", nu mai am presiune la ulei iar la relanti se aprind becurile in bord.

Acum o luna s-a intamplat la fel numai ca s-a oprit motoru si zgomotul era mult mai mare, am tractat-o pana la un mecanic si a zis ca e de la pompa de ulei, ca nu a mai bagat ulei in motor si a mers fara ulei. Mi-a schimbat o piesa ce face legatura dintre pompa de ulei si delcou pt ca avea dintii uzati (am uitat cum se numeste piesa).
De atunci pana duminica de fiecare data cand am pornit motorul s-a auzit un zgomot pana urca uleiul in motor dar in rest a mers ok. (pompa nu mai opreste uleiul in motor). DAR DUPA UN DRUM MAI LUNG M-A LASAT BALTA DACIUTZA

INTREBAREA MEA este???
Credeti ca este numai de la pompa de ulei sau s-a dus si motorul???
In week-end ma gandeam sa o schimb dar nu vreau sa o schimb degeaba; un motor sh cam cat este? mai trebuie mers cu noul motor la rar pt schimbare in carte si talon?


--------------------
Dacia Solenza 2004 - IF 04 THK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 16 Aug 2010, 15:20
Post #2


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




e prea mare bataie de cap sa-ti schimbi motorul cu totu, dar in ce sens te-a lasat balta?
s-a oprit? sau s-a aprins doar becul de la ulei?


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebe_cristiano
post 16 Aug 2010, 15:25
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 November 07
From: Bucuresti - Mogosoaia




Pana acum facea zgomot doar cand porneam motoru. de cateva zile se aude fier pe fier si la turatii mai mari. presiunea e varza, sta ridicata un cm cand este turata iar la relanti se ''culca'' de tot si se aprinde becu.
Crezi ca este numai de la pompa??? Eu asa sper dar nu cred.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - IF 04 THK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 16 Aug 2010, 16:57
Post #4


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




poate de la pompa, poate uleiul e prost, poate e dusa garnitura de chiuloasa, poate s-au mancat segmentii.
oricum nu e cazul sa schimbi motorul, cel mult sa-i pui un set, vezi pe unde ai pierderi de ulei


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebe_cristiano
post 17 Aug 2010, 07:12
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 November 07
From: Bucuresti - Mogosoaia




uleiul e acelasi pe care il folosesc de 3 ani. garnitura am schimbat-o acum 6 luni.

M-am uitat aseara si aveam cam putin ulei, nu era sub limita dar era aproape. Am pus 500 ml de ulei iar acum am presiune si masina trage, numai ca tacanitu a ramas. Mai ales dupa ce se incalzeste face ca o masina diesel din anii 80'- tzaca-tzaca-tzaca. si la relanti si mai tare la turatii peste 2000.

Sper sa fie de la pompa de ulei, m-am uitat la piese auto si e undeva la 80 de lei iar manopera nu ma costa nimic pt ca o schimb cu tata in curte. La segmenti e altceva, trebuie sa ma duc la un mecanic; STIE CINEVA CAT COSTA SEGMENTII SI EVENTUAL MANOPERA???


--------------------
Dacia Solenza 2004 - IF 04 THK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Aug 2010, 11:16
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




N-ai treabă cu segmenții. Dacă cel care ți-a pus pinionul, a pus tot vechi, e posibil să patineze coada pompei în canelurile pinionului, de unde și turație mică a pompei, deci și presiune mică. Dacă ai mers mai mult cu el bătând, manetoanele au lățit și subțiat compoziția de pe cuzineți, mărindu-se jocul care accentuiază bătaia. Asta se întâmplă la început, la cuzineții de bielă și dacă insiști, îi poți distruge și pe cei de palier. Deci dă baia jos, și vezi ce cuzineți ai distruși, în cel mai bun caz înlocuiește-i și vei sta cu ochii pe manometru mai mult timp. Nu lua pompă, pănă nu ești sigur că ea e de vină. Verifică-i supapa de refulare, e posibil să fi rămas deschisă. E o bilă, presată de un arc. Atenție la ce filtre puneți, că bătaia la pornire e, pentru că filtrul scapă tot uleiul din rampă, și necerită timp de reumplere, în care și bat lagărele. La tine se scurge pe la jocurile mari create la cuzineți. N-ai treabă nici cu garnitura de chiulasă. Nu umbla unde nu e necesar. Muncă și cheltuială inutile.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th July 2025 - 20:51
Forum Renault