probleme la motor, presiune mica si zgomot
![]() ![]() ![]() |
probleme la motor, presiune mica si zgomot
bebe_cristiano |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 November 07 From: Bucuresti - Mogosoaia ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- IF 04 THK
|
|||
daniel93 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
e prea mare bataie de cap sa-ti schimbi motorul cu totu, dar in ce sens te-a lasat balta?
s-a oprit? sau s-a aprins doar becul de la ulei? |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
bebe_cristiano |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 November 07 From: Bucuresti - Mogosoaia ![]() |
Pana acum facea zgomot doar cand porneam motoru. de cateva zile se aude fier pe fier si la turatii mai mari. presiunea e varza, sta ridicata un cm cand este turata iar la relanti se ''culca'' de tot si se aprinde becu.
Crezi ca este numai de la pompa??? Eu asa sper dar nu cred. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- IF 04 THK
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
poate de la pompa, poate uleiul e prost, poate e dusa garnitura de chiuloasa, poate s-au mancat segmentii.
oricum nu e cazul sa schimbi motorul, cel mult sa-i pui un set, vezi pe unde ai pierderi de ulei |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
bebe_cristiano |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 November 07 From: Bucuresti - Mogosoaia ![]() |
uleiul e acelasi pe care il folosesc de 3 ani. garnitura am schimbat-o acum 6 luni.
M-am uitat aseara si aveam cam putin ulei, nu era sub limita dar era aproape. Am pus 500 ml de ulei iar acum am presiune si masina trage, numai ca tacanitu a ramas. Mai ales dupa ce se incalzeste face ca o masina diesel din anii 80'- tzaca-tzaca-tzaca. si la relanti si mai tare la turatii peste 2000. Sper sa fie de la pompa de ulei, m-am uitat la piese auto si e undeva la 80 de lei iar manopera nu ma costa nimic pt ca o schimb cu tata in curte. La segmenti e altceva, trebuie sa ma duc la un mecanic; STIE CINEVA CAT COSTA SEGMENTII SI EVENTUAL MANOPERA??? |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- IF 04 THK
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
N-ai treabă cu segmenții. Dacă cel care ți-a pus pinionul, a pus tot vechi, e posibil să patineze coada pompei în canelurile pinionului, de unde și turație mică a pompei, deci și presiune mică. Dacă ai mers mai mult cu el bătând, manetoanele au lățit și subțiat compoziția de pe cuzineți, mărindu-se jocul care accentuiază bătaia. Asta se întâmplă la început, la cuzineții de bielă și dacă insiști, îi poți distruge și pe cei de palier. Deci dă baia jos, și vezi ce cuzineți ai distruși, în cel mai bun caz înlocuiește-i și vei sta cu ochii pe manometru mai mult timp. Nu lua pompă, pănă nu ești sigur că ea e de vină. Verifică-i supapa de refulare, e posibil să fi rămas deschisă. E o bilă, presată de un arc. Atenție la ce filtre puneți, că bătaia la pornire e, pentru că filtrul scapă tot uleiul din rampă, și necerită timp de reumplere, în care și bat lagărele. La tine se scurge pe la jocurile mari create la cuzineți. N-ai treabă nici cu garnitura de chiulasă. Nu umbla unde nu e necesar. Muncă și cheltuială inutile.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th July 2025 - 20:51 |