inchidere centralizata, cum se monteaza (mecanic)
![]() ![]() ![]() |
inchidere centralizata, cum se monteaza (mecanic)
xXx |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 18 February 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Meserie |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 May 05 ![]() |
pentru yala este simplu:
- pe usa, cam la mijloc este o siguranta care tine tija care actioneaza deschiderea usii - se scoate - butucul de cheie are pe partea de interior a usii o tablita-siguranta putin indoita ca sa ai de unde apuca se trage de ea (in directia spre balamalele usii , se elibereaza butucul se se trage afara - se desurubeaza cele doua suruburi de la yala de pa cantul usii si se trage yala afara, (dupa ce se scoate tije de actionare din locasul din yala) Si eu m-am lovit de aceeasi problema, pina aici am stiut sa o rezolv, darmai departe m-am blocat. |
--------------------
Dacia 1310 berlina
1997
- CT-52-PON
|
|
RIon |
![]()
Post
#3
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Ia legatura cu driverX, el si-a montat singur.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
xXx |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 18 February 04 ![]() |
mi-am facut azi dfeschiderea la portbagaj. uimitor dar mi-a iesit din prima.
la usi, o sa mai incerc sambata viitoare sa scot siguranta aia de care ziceti si daca nu, in caz extrem, rup butucul ca oricum vreau sa-l anulez. |
-------------------- |
|
Meserie |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 May 05 ![]() |
QUOTE(xXx @ 15 May 2005, 18:57) mi-am facut azi dfeschiderea la portbagaj. uimitor dar mi-a iesit din prima. la usi, o sa mai incerc sambata viitoare sa scot siguranta aia de care ziceti si daca nu, in caz extrem, rup butucul ca oricum vreau sa-l anulez. nu e nevoie sa il rupi, iese foarte usor astept sa imi spui si mie ce ai facut la usi |
--------------------
Dacia 1310 berlina
1997
- CT-52-PON
|
|
tarzy |
![]()
Post
#6
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(xXx @ 15 May 2005, 20:57) mi-am facut azi dfeschiderea la portbagaj. uimitor dar mi-a iesit din prima. la usi, o sa mai incerc sambata viitoare sa scot siguranta aia de care ziceti si daca nu, in caz extrem, rup butucul ca oricum vreau sa-l anulez. nu-i neaparat nevoie sa scoti incuietoarea, vezi aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=3992 am pus eu un tutorial despre ce si cum. sfatul meu este sa nu te incurci si ptr usile din spate si de asemenea sa nu pui acuatoare cu 5 fire. eu am cumparat chiar duminica ptr un coleg de servici acuatoare din Vitan cu 150 k / bucata |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
xXx |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 18 February 04 ![]() |
la usile din spate nu am de gand sa pun incidere. o sa intaresc doar arcurile alea de la nuca de deschidere ca sa traga zavorul astfel incat sa se inchida usa automat, iar de deschis o deschid doar din interior.
in ceea ce priveste numarul de fire de la actuatori am luat 1 cu 2 fire pe care l-am pus la portbagaj si 2 cu 5 fire pentru usi si pe care am dat 250000/buc (total 750000). stiu, m-am grabit ![]() centrala nu am luat pentru ca voi monta si alarma si inchiderea o va face alarma. |
-------------------- |
|
mrc0268 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 January 04 ![]() |
eu am de 2 ani inchidere si pe fata si pe spate si nu am avut probleme
pe spate cel mai usor e sa schimbi broasca sau ma rog mecanismul de inchidere cu cel de pe fata se potriveste la fix doar ca trebuie sa modifici parghiile si schimba si mecanismul de care tragi sa deschizi usa tot cu unul de pe fata bafta multa motorasele se monteaza vertical gaurile pe fata le-am dat pe fata interioara a usii si vin acoperite de imbracamintea usii ca daca o ridic umpic se vad cele doua holsuruburi iar tija de la motorasc (sau spita de bicicleta) o prindeti de suportul acela care este rotit odata cu fluturele cand blocati usa, dati o gaura in partea de jos a suportului hai ca nu e mare inginerie ma rog eu am mai montat si nu mi se pare f greu si am facut singur toate operatiunile mult noroc |
-------------------- |
|
slyjulius |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 June 04 From: Iasi ![]() |
Am o mare nelamurire. Am achizitzionat recent o alarma + inchidere marca THOR - oferta din METRO. Am montat , deocamdata, alarma - dar imi face niste probleme de imi vine sa o arunc :
![]() 1.dupa ce pornesc motorul, in mers,la un moment dat se aprinde ledul si ramane aprins - si din momentul asta nu mai raspunde la nici o comanda, decat daca reprogramez telecomenzile; 2.alteori, cand accelerez, incepe sa tzaraie releul din ea, cel de la modulul propriu de inchidere centralizata, dupa care incepe sa si sune, si nu ii mai pot face nimic sa ii inchid gura decat sa scot firul din tabloul de sub bord(deja mi-am facut reflex, il scot din mers) ![]() Banuiesc ca ambele probleme mi se trag de la variatiile de curent, inevitabile. Daca are cineva aceleasi tipuri de alarma si probleme si le-a gasit o rezolvare - HHHHHEEEEEELLLLPPPPP!!!!!! P.S. 140-ul din poza e cu carb. de 25,5 pe 1400.Cu cel de 27 am vazut 160! ![]() This post has been edited by slyjulius: 23 Oct 2005, 20:05 |
--------------------
DACIA
1410 Break CE
- IS- SLYJULIUS
|
|
electric |
![]()
Post
#10
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(slyjulius @ 23 Oct 2005, 20:02) Am o mare nelamurire. Am achizitzionat recent o alarma + inchidere marca THOR - oferta din METRO. Am montat , deocamdata, alarma - dar imi face niste probleme de imi vine sa o arunc : ![]() 1.dupa ce pornesc motorul, in mers,la un moment dat se aprinde ledul si ramane aprins - si din momentul asta nu mai raspunde la nici o comanda, decat daca reprogramez telecomenzile; 2.alteori, cand accelerez, incepe sa tzaraie releul din ea, cel de la modulul propriu de inchidere centralizata, dupa care incepe sa si sune, si nu ii mai pot face nimic sa ii inchid gura decat sa scot firul din tabloul de sub bord(deja mi-am facut reflex, il scot din mers) ![]() Banuiesc ca ambele probleme mi se trag de la variatiile de curent, inevitabile. Daca are cineva aceleasi tipuri de alarma si probleme si le-a gasit o rezolvare - HHHHHEEEEEELLLLPPPPP!!!!!! P.S. 140-ul din poza e cu carb. de 25,5 pe 1400.Cu cel de 27 am vazut 160! ![]() AM MONTAT CITEVA ALARME THOR SHI LA UNA AM AVUT O PROBLEMA DE GENU CELEI DESCRISE DE TINE . PROBLEMA ERA DE LA APRINDERE . NICI NU PUTEAM SA VERIFIC CEVA CU APARATUL DE MASURA CA O LUA RAZNA. PINA LA URMA SA STRICAT ALARMA ,ORICUM SUNT DESTUL DE PROASTE, PRE SENSIBILE LA FACTORI EXTERNI SHI CRED SHI LA CRESTEREA TENSIUNII DE ALIMENTARE. |
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
tuner |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
eu am montat inchidere centralizata pe fatza singur si motorasul l-am montat undeva jos cam pe la jumatea usi cumva pe diagonala usi ca asa actiona cel mai bine
|
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
tuner |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
am facut o schita cam cum arata toate sunt pe interiorul usi
2 este aceea piesa ce se gaseste in kitul de instalare de la inchiderea centralizata o piesa cu 3 suruburi parca 3 este acuatorul am dat o gaura mica in piesa de la inchidere pe care se fixeaza fluturele aceela de inchidere din interior(la daciile mai noi) aveti grija sa nu atinga de arc are si un arc acolo si am bagat spita cu capatul in L in gaura spita de bicicleta am taiat-o si am prins-o cu piesa 2 de tija deja existenta in kitul de instalare al acuatorului cam atat usa nu e a mea am gasit-o pe forum ![]() This post has been edited by tuner: 14 Nov 2005, 21:14 Attached thumbnail(s) DSC02638.JPG ( Size: 170.83k ) Number of downloads: 1278 |
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
Sorcerer |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 59 Joined: 8 September 05 ![]() |
mie mi-au montat niste baieti la un service ( www.be-loud.ro ) actuatorul in partea din stanga-jos a usii ( pe tabla dintre cele doua gauri din usa din stanga ).
400.000 Lei/ usa costa |
--------------------
Dacia
1300
- B-53-FAQ
|
|
Bitu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 471 Joined: 29 July 05 From: Deva ![]() |
Pentru usile de Nova o fi la fel in cazul IC ?
P.S. IC este Eaglemaster |
--------------------
Renault
Megane 1 benzina 1.4 16V Break (2003);
Megane 2.2 diesel 1,5 dci Sedan (2007)
|
|
duxer_dela_romania |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 December 05 ![]() |
QUOTE(slyjulius @ 23 Oct 2005, 20:02) Am o mare nelamurire. Am achizitzionat recent o alarma + inchidere marca THOR - oferta din METRO. Am montat , deocamdata, alarma - dar imi face niste probleme de imi vine sa o arunc : ![]() 1.dupa ce pornesc motorul, in mers,la un moment dat se aprinde ledul si ramane aprins - si din momentul asta nu mai raspunde la nici o comanda, decat daca reprogramez telecomenzile; 2.alteori, cand accelerez, incepe sa tzaraie releul din ea, cel de la modulul propriu de inchidere centralizata, dupa care incepe sa si sune, si nu ii mai pot face nimic sa ii inchid gura decat sa scot firul din tabloul de sub bord(deja mi-am facut reflex, il scot din mers) ![]() Banuiesc ca ambele probleme mi se trag de la variatiile de curent, inevitabile. Daca are cineva aceleasi tipuri de alarma si probleme si le-a gasit o rezolvare - HHHHHEEEEEELLLLPPPPP!!!!!! P.S. 140-ul din poza e cu carb. de 25,5 pe 1400.Cu cel de 27 am vazut 160! ![]() Mi am montat si eu o alarma THOR din Metro, numai ca inchiderea centralizata o avem deja pe masina. Nu am legat releul ala la MOTOR pentru blocarea pornirii pentru ca nu am stiut cum. in rest totul este legat si merge relaiv bine. Am totusi cateva probleme: 1. LEGAT DE INCHIDEREA CENTRALIZATA: in momentul in care ies di masina la cateva secunde se inchid portierele, chiar daca am cheia incontact, lucru care ma mananca cu zile(deja a trebuit sa merg acasa dupa cheia de rezerva) 2.NU SE APRIND AVARIILE in cazul in care sunt oprit de urgenta. DE CE OARE? OARE NU AM LEGAT firul la CONTACT care trebuie? Astept un raspuns. SI AR MAI FI CEVA: chiar si fara alarma, cand actionez inchiderea centralizata sunt momente in care EZITA SA FUNCTIONEZE. (ori nu se inchid toate usile, ori se inchid pe jumatate- adica nu duce cursa pana la capat.) CE SA FIE? |
--------------------
Daewoo
Espero
- sv10pwp
|
|
vad |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(duxer_dela_romania @ 23 Dec 2005, 18:34) 2.NU SE APRIND AVARIILE in cazul in care sunt oprit de urgenta. DE CE OARE? OARE NU AM LEGAT firul la CONTACT care trebuie? daca este din cea cu led albastru nu face asa ceva, chiar daca in carte scrie ca ar trebui sa faca (spun ei a fost tradusa gresit cartea). |
--------------------
logan
laureate 1.6
- bz xx vad iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
|
|
electric |
![]()
Post
#17
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
am montat si eu citeva alarme thor si pe linga faptul ca nu au toate functiile descrise sint si foarte proaste.
|
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
slyjulius |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 June 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(electric @ 6 Jan 2006, 02:54) am montat si eu citeva alarme thor si pe linga faptul ca nu au toate functiile descrise sint si foarte proaste. Mi-am inchipuit eu ca nu e mare lucru de capul lor, alarmele astea... Am aflat de ce o lua pe dealuri si se bloca - era , cum ai zis tu, de la ... FISE ! ! ! Evident ca mi-am dat seama de asta din greseala - am montat aceeasi alarma pe masina unui prieten, masina care mergea groaznic de prost, si alarma facea si la el la fel. Te-ai prins - l-am pus sa isi ia fise noi, de Urziceni, ca sa ii fac motorul sa mearga calumea, le-am schimbat, si s-au remediat amandoua problemele - si cu mersul prost al motorului, si cu alarma. Asa ca mi-am schimbat si eu fisele, si de 4 luni alarma merge perfect. Zic eu - alarma e facuta sa detecteze si caderile de curent, iar cand fisele dau la masa, asta face; daca pica curentul, alarma avand memoria ultimei stari, revine pe alarmare,si de aia o ia aiurea...daca sunt proaste fisele. Cat despre avarii daca deschizi portierele cu motorul pornit, nici la mine nu merg. Am totusi o mare dilema - cum naiba interconectez alarma cu modulul inchiderii?Sau nu mai e necesar? P.S. Eu stau la etajul 6. Telecomanda alarmei functioneaza chiar si cand stau IN PAT, masina fiind in fatza blocului in parcare!!!Macar atata sa faca, de banii astia.E buna ea, oarecum - daca o armez si las casetofonul deschis, in 1 minut incepe sa zbiere, ca detecteaza vibratii - si senzorul e doar la 1/2. |
--------------------
DACIA
1410 Break CE
- IS- SLYJULIUS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 15:01 |