Variatii de turatie la relanti, (cu AC pornit!)
![]() ![]() ![]() |
Variatii de turatie la relanti, (cu AC pornit!)
bogdan_2004 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 13 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
- b07bnu
|
|||
Ant |
![]()
Post
#2
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Hmmm, asa face si a mea. Si parca acum se aude mai tare decat anul trecut cand functioneaza AC .
|
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
Charlton |
![]()
Post
#3
|
![]() ان سيارتي ك Group: Members Posts: 366 Joined: 18 February 05 From: Gugulania ![]() |
Ceau , este posibil de la compresorul de clima , motorul fiind la relanti el ia din puterea motorului .
Asa am patit cu un Tico , in depasire trebuia sa opresc clima ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2005 /
- CS-05-FUB Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun. |
|
Maf |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Este oarecum normal sa varieze un timp relativ scurt(cateva secunde), pana cand compu' regleaza turatia pentru a sustine nevoia de putere indusa de functionarea compresorului. Dar, dupa asta,turatia ar trebui sa se stabilizeze.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- B-00-XXX
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Si la mine mai variaza la relanti, da doar cateva secunde.... Incearca sa vezi daca face tot timpul asa pe o perioada de cateva zile si apoi mergi in service cu ea...
|
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#6
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea e ca asta e un bug clasic al SLZ. Asa face toate.
|
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#7
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Consuma benzina fratilor si la mine face la fel, plus ca scade puterea motorului si schimba sunetul acestuia in mers. La masinile consacrate si cu puteri mai mari, AC nu mai are influenta asupra motorului. Probabil nici la SLZ nu era problema daca ajustau in asa fel incat sa nu influenteze mersul motorului. Da' asta e.. nu e nimic grav si trebuie sa folosim AC chiar daca nu ne place cum merge masina ca doar n-o sa ne coacem in masina.
![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
Ant |
![]()
Post
#8
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Problema cea mai mare este ca zgomotul produs de AC in functionare (dupa o perioada in care nu a mai fost folosit) imi da palpitatii ca iar s-a busit ceva pe la masina (se schimba zgomotul de fond cu care ma obisnuisem)
![]() |
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#9
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Cum am mai spus se schimba sunetul motorului. Se aude mai uruit asa, nu ca ar suna mai sportiv.. nu stiu cum sa zic. Chestia asta e normala la SLZ, nu ai motive de ingrijorare. Toate fac asa.
![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
kataRFG |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 26 February 04 From: Bucuresti ![]() |
salutare! in legatura cu turatia de la relanti am o solenza clima si asa face si la mine,fluctueaza intre 800-1000 rpm dar asta face si daca nu este AC pornit si indiferent daca este motorul cald sau rece. s-a mai discutat ca poate fi si de la senzorul de turatie dar a mea asa face de noua de cand am cumparat-o!
|
--------------------
bmw
e60- 530Da
2000 si ceva
- xox SENIOR intre timp
|
|
florinc |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Asa fac toate. Si mie imi variaza turatia intre 800 si 1000 rpm .
Cred ca e oarecum normal. |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
iulym |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 18 April 05 ![]() |
interesant, si la mine face la fel, n-am solenza
![]() |
--------------------
FORD
FOCUS
2008 Titanium Renault Clio Symbol Expression 1,4i 8V - MY EX ...
|
|
Razvan V M A |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 May 05 ![]() |
HAI SA VA SPUN DE CE VARIAZA IN RELANTI
ACELASI LUCRU SE INTAMPLA LA MINE SI AM FOST CU EA LA SERVICE AU PUS-O PE TESTAR SI ATUNCI AU INCEPUT SA-MI EXPLICE URMATOARELE: CAND AC ERA PORNIT PE TREAPTA 3 TESTARUL ARATA UN CONSUM DA ENERGIE DE 1200W IAR ALTERNATORUL LA 900 TURATI NU POATE MAI MULT DE 700-780W ASA CA , CRESTE TURATIA LA 1000 SAU 1100 IAR VARIATIA DE TURATIE SE DATOREAZA CALCULATORULUI CARE TINDE SA DUCA TURATIA UNDEVA SPRE 786 DE TURE CA ASA E PROGRAMAT SI ASTA E TURATIA IDEALA PT MOTORUL ASTA MASINA NU ARE NIMIC TOT CE SE INTAMPLA E DE LA ALTERNATOR NU ESTE SUFICIENT DE PUTERNIC IN RELANTI |
--------------------
DACIA
SOLENZA CLIMA
- B 09 V M A
|
|
dragOn |
![]()
Post
#14
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Tot ce v-au spus aia pe la service e mangleală proastă! A mea nu variază absolut deloc (doar se simte putere scăzută). Motivul ar fi etanșarea proastă a componentelor de la a/c.
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
florinc |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
[B]draGon eu as zice ca nu e ceva in regula la SLZ ta, ca nu face parte din "asa face toate".
![]() Daca nu erau bine etansate bine componentele de AC garantat nu mai aveai pic de freon . Presiunea pe instalatie este destul de mare, asa ca daca nu e ceva bine strans(vazut cu ochii mei) tasneste freonul din conducte. ![]() Chestia cu turatia este din cauza computerului, care isi regleaza niste prametrii probabil. Dupa cum se stie AC -ul consuma si benzina si din puterea motorului, asa ca variatia mica a turatiei la relanti poate veni si din consumul de benzina in plus, calitatea benzinei si multe altele. Cel mai bine este sa nu bagi in seama toate chichitele astea. |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
thunder |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 22 April 04 From: Pitesti ![]() |
Asa, ca o intrebare idioata, ce treaba are compresorul de la AC, care este pus in miscare de motor, adica mecanic si care consuma 1200W (adica cativa caluti) si alternator care da curent pt. aprindere si incarcare baterie ???
![]() PS: nu mai tipati ... ma dor urechile This post has been edited by thunder: 26 May 2005, 22:02 |
--------------------
Opel
Astra H
2006
- B-50-WSE Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
|
|
Razvan V M A |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 May 05 ![]() |
thunder pt cultura ta generala daca ai consumatori multzi pe masina si aia i-ti fura din puterea maotorului nu numai ac-ul plus ca alternatorul daca nu mai incarca o sa fuga masina de zici ca nu e adevarat daca nu crezi fa o proba . Scoate firul de la releul de incarcare si da o tura cu masina
Apropo alternatorul tot motorul ti-l invarta . ![]() |
--------------------
DACIA
SOLENZA CLIMA
- B 09 V M A
|
|
Razvan V M A |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 May 05 ![]() |
invarte in loc de invarta sryy
|
--------------------
DACIA
SOLENZA CLIMA
- B 09 V M A
|
|
Gabi |
![]()
Post
#19
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dragOn @ 26 May 2005, 19:58) Tot ce v-au spus aia pe la service e mangleală proastă! A mea nu variază absolut deloc (doar se simte putere scăzută). Motivul ar fi etanșarea proastă a componentelor de la a/c. Dragon .. o intrebare: cum vezi ca nu variaza daca nu ai turometru? de simtit stai linistit ca nu pre se simte cum variaza ( oricum omu nu sesizeaza variatia de turatie 800 - 950 rpm) In general problema este de la baterie. Problema a fost discutata si paradiscutata la inceputurile solenzei. Atunci facea mai tare nu numai cu AC-ul pornit. Rezolvarea a fost schimbarea bateriei rombat cu una de firma. Gata acum se da stingerea aici |
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:21 |