Capota indoita, .. inchideti capota ca la carte?
![]() ![]() ![]() |
Capota indoita, .. inchideti capota ca la carte?
Daedalus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|||
Fancyman |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
Charlton |
![]()
Post
#3
|
![]() ان سيارتي ك Group: Members Posts: 366 Joined: 18 February 05 From: Gugulania ![]() |
Cand mi-a venit masina , primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma uit la motor , cand am inchis capota n-am lasat-o cum scrie in carte ci m-am lasat cu mana pe ea , rezultatul nu-i greu de ghicit .
Morala : inainte de a inspecta ceva la masina trebuie CITITA CARTEA DE INSTRUCTIUNI, acolo era trecut si modul de inchidere al capotei. ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2005 /
- CS-05-FUB Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun. |
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Asteapta pina ai un accident frontal. Te scapa de problema
![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
Charlton |
![]()
Post
#5
|
![]() ان سيارتي ك Group: Members Posts: 366 Joined: 18 February 05 From: Gugulania ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2005 /
- CS-05-FUB Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun. |
|
Marius81 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 30 June 04 From: - ![]() |
cel mai bine de inchis e sa-i dai drumul de la vreo 30cm si se inchide cu zgomot mare si ti se cam strange inima.
![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
costi |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Zgomotul facut de capota la Solenza e curata muzica fata de acelasi zgomot dar la DSN. Capota DSN are mai putine ranforsari si e mult mai "elastica". Cind ii dai drumul face ca tabla goala scapata pe jos
![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
CristianH |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 10 August 04 From: Sighisoara ![]() |
Am "indulcit" oarecum zgomotul facut la inchiderea capotei prin lipirea a doua rondele de pluta ( cca. 1 mm grosime), una pe caroserie in jurul gaurii de fixare a cuiului si una pe inelul de tabla care tine arcul cuiului la capota.
Acum la inchidere nu se mai loveste tabla pe tabla. |
--------------------
Ex DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4 mpi
/ Skoda Octavia Tour 1.9 tdi
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#9
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci mi se rupe sufletul cand vad ca nimeni nu imi acorda nici un strop de speranta. Deci eu mor cand o spal boboc si imi fac freza in capota dar vad ca-mi fuge un ochi pe la infundaturile alea. Trebuie sa existe o solutie. Fac eu rost de un desfundator de WC-uri si daca o comit.. asta e, daca reusesc.. ma fac unic distribuitor de astfel de desfunzatoare
![]() Mai bine arunci o caramida pe capota si zici ca asa ai gasit-o in parcare.. ![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
valioglu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Un tinichigiu bun o scoate. Fie o ciocane pe dedesubt, dupa ce casca dublura, fie ii sudeaza o mustata de fundul craterului, o incalzeste cu aparatul si o trage. Dupa aia o indreapta sa cada la linie. Daca te streseaza asa de tare strange mangotii necesari si bag-o in service. Fii atent sa nu o umple cu chit ca dai un ban da-l dai degeaba.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
KpK1 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 22 April 03 From: Galati ![]() |
faza dura e ca 4/5 masini au aceeasi problema, chiar si a mea, si sunt la a 2-a capota
![]() ![]() LE: mi-am adus aminte ca si la Renault Clio e aceeasi problema, cand iti preda masina iti spune(trebuie sa scrie si in manual) cum sa inchizi capota ca sa nu apara surprize "adanci",deci nu-i problema numai la dacia; normal ca la dacie,omu e obisnuit sa apese cu manuta lui pana face click(sau clack ![]() ![]() This post has been edited by KpK1: 21 May 2005, 21:33 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala 1.4i
|
|
GABY IS BACK ! |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 552 Joined: 15 February 05 From: bucuresti - 4 ![]() |
Mie mi-au spus cei de la Simpo Trans, cand am luat masina, cum s-o inchid. Mi-au si aratat, ( si e vorba de 10-15 cm, nu de 30 , deci zgomot nu foarte mare ) cum, si mi-au si exemplificat ce se intampla daca nu procedez asa, ca aveau in hala o solenza la revizia de 10 000, care avea pe capota dovada procedurii defectuase.
Vazand ce urat arata, am tinut bine minte, si o inchid cum trebuie de 17 luni. De cate ori am fost acolo, ( la revizii ) TOTI mecanicii inchideau capota "ca la carte". Nota 10 de la mine pt. asta, si pentru faptul ca spuneau la cumparare. P.s. De altfel baietii de la pregatirea pt. vanzare, spuneau cam tot ce este cu semnul de atentionare ![]() This post has been edited by GABY IS BACK !: 23 May 2005, 15:57 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 2003 CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC! |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#13
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu conosc o persoana (ruda apropiata) care are 3 (trei) astfel de indoituri in capota. Cand l-am intrebat de ce, a zis ca el asa o inchide, ca nu-i place s-o tranteasca. Acum eu inteleg. Prima data nu stii sau nu crezi. A doua oara e ghinion. dar si a treia oara. Las-n-colo de viata.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
costi |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Ceva e totusi in neregula cu zona aia. Chiar nu puteau gasi un mod de ranforsare cumsecade ? Prea se indoaie usor iar in cartea tehnica trebuiau sa scrie "lasati-o sa cada de la 15 cm CA ALTFEL SE INDOAIE".
Asa, daca esti mai milos, o constati pe propria piele. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
b64chr |
![]()
Post
#15
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Cu inchisul capotei asta e. Scrie in manual, mi-au spus la dealer cand am cumparat-o. In plus mie imi place sunetul cand o las sa cada.
Intrebarea mea e alta. Ce se intampla daca cineva se aseaza cu fundul pe capota? |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
MosBabacu |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 12 April 05 From: Sibiu ![]() |
Cele spuse de Gaby sunt valabile si pt dealer-ul de la SB (sau oi fi fost eu norocos sa nimeresc un om ca lumea la pregatirea pt vanzare???): mi-a explicat omul care e treaba cu capota si mi-a aratat si exemple din genul "asa nu" si am bagat la cap: 10-15 cm! Se pare totusi ca e firea omului sa stie el mai bine cum se face - am constatat astain special la SLZ de pe taxi: din 5 masini aflate in statie, TOATE aveau respectiva adancitura pe capota...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA 1.4 MPI
- SB-00-XXX Razvan
|
|
AVT |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Chevrolet
Kalos 1.4 16v 94cp
- ---- Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
|
|
Ant |
![]()
Post
#18
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Depinde de formatul posteriorului : unul mai osos indoaie capota garantat
![]() |
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#19
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Iti spun eu. Nimic. Pe a mea au mai stat persoane si nu a patit nimic. M-am mai asezat si eu si tot nimic. Bine, acum nu a stat nimeni cu fundul fix pe mijlocul capotei (mai mult in zona farurilor) si nu au stat ca pe scaun pe ea. Adica a fost vorba mai mult de o sprijinire. In plus depinde si de constituia persoanei respective. Una e sa se aseze cineva de 60-70-80 kg si alta e sa se "sprijine" cineva de 110-120.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Deci pentru omul cu problema, sa stii ca la service-uri se pricep astia sa le desfunde gigea fara sa-ti sudeze cine stie ce acolo sau sa revopseasca capota. Cel putin la masinile straine la care gaurile din ranforsari o permit, se face cu coada ciocanului. Ideea e ca tabla sa fie buna si sa revina la loc fara sa faca valuri sau inele concentrice sau mai stiu eu ce.
Daca vrei sa incerci chestia cu desfundatorul de ghiuvete... mai degraba cauta de imprumutat o ventuza profesionala (pe la indivizii care fac alpinism industrial ar trebui gasesti tot felul) care sa aiba un miner foarte virtos de care sa tragi. BTW, vezi ca iti trebuie cel mai mic model posibil... degeaba tragi de ventuza daca se prinde de partea dreapta a capotei si infundatura intra cuminte complet ascunsa de ventuza. Uite aici se vede ca nu sint proprietar de Dacia - nu am avut niciodata nici cel mai mic reflex sa o apas cu mina. Ii dau drumul fara mila, ca la orice alta masina pe care am pus mina. E doar mai zgomotoasa decit alte masini, dar principiul e destul de comun (exceptind masinile de talie foarte mica si cele cu fitze). This post has been edited by Bihomoldoveanul: 24 May 2005, 21:16 |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Salut!Si eu am facut o obsesie din a vedea indoituri pe capotele altor slz-uri..e dureros.Daca o aveti intreaga puteti incerca sa preveniti viitoarele indoituri.Eu am gaurit ranfortarea in zona aia umflata de langa cuiul capotei si am "injectat" spuma poliuretanica (expandabila).Astfel locul acela nu va mai fi gol si nu se va mai deforma sub apasarea accidentala.Se va schimba si sunetul la trantirea ei, va deveni mai rigida daca faceti treaba asta la toata capota. Cu grija la gaurire sa nu va scape spiralul dupa perforarea ranfortarii si sa loviti partea de la exterior.Este risc sa sara vopseaua si se va face o indoitura in exterior de data asta.
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
Giu |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 10 March 04 From: Suceava ![]() |
Cu ventuza ar fi bine dar risti sa ramai fara vopsea in zona respectiva si cu indoitura tot acolo. Mie mi-a indoit-o un idiot in service dupa ce 6 luni am avut grija sa-i dau drumul de sus ca sa nu o indoi. Cretinul a rezolvat-o la prima atingere!
|
-------------------- |
|
Tudor B |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Celor care nu le place zgomotul rezultat din trantirea capotei le recomand montarea unui cheder de porbagaj de berlina in jurul compartimentului motor, cei cu logan au facut-o, este un subiect dedicat.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut ! Am vazut la muuuulte masini mai mult sau mai putin autohtone capota indoita la acea zona despre care se vorbeste . Initial si eu am avut intentia sa o apas cu mana dar mi-am dat seama ca e mai bine cu ambele maini de frica sa nu o patsc si eu , iar apoi mi-am dat seama ca e mult mai bine daca se lasa libera ( in cadere ) de la aprox 20 cm . In ultima vreme e mai bine ca mi-am pus si eu un fel de blana ( impropriu spus ) si se aude putin mai altfel . Ma gandeam daca nu se poate cumva adapta doua amortizoare de hayon si in fata pentru a usura pozitionarea si inchiderea capotei . Idei ???
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
QUOTE(Tudor B @ 2 Dec 2005, 11:14) Celor care nu le place zgomotul rezultat din trantirea capotei le recomand montarea unui cheder de porbagaj de berlina in jurul compartimentului motor, cei cu logan au facut-o, este un subiect dedicat. Problema mai mare decat zgomotul este prevenirea indoiturii dar interesanta si solutia cu chederul. |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:36 |