problema electrica, ....
![]() ![]() ![]() |
problema electrica, ....
VS-02-ZCK |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 6 February 10 ![]() |
Attached thumbnail(s) DSC01065.JPG ( Size: 474.79k ) Number of downloads: 423 DSC01066.JPG ( Size: 866.43k ) Number of downloads: 443 |
||
--------------------
dacia 1325 L
,fiat palio weekend
1995, 1998
- VS-02-ZCK
|
|||
bucatzel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Poate vreo invatatoare, vreo profesoara de romana. Cu toata bunavointa, al naibii daca am reusit sa inteleg ceva.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Iti fura curent pe undeva, vre-un cablu in scurt, masa etc, si eu am o problema cu luminile pe spate, imi palpaie toate becurile cand semnalizez si aprind pozitiile in acelasi timp, eu unu ma duc la un electrician zilele astea ca nu i-am dat de cap. Bafta!
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
dc_copilu |
![]()
Post
#4
|
![]() Dornic de cunoastere... Group: Members Posts: 240 Joined: 31 May 10 From: Timisoara ![]() |
Sfatul meu este sa iti pui un releu electronic ,deoarece ala e gata reglat. Si eu am avut probleme asemanatoare. La mine a fost din cauza casetofonului care era legat pe direct si imi consuma curent. L-am schimbat si l-am pus prin contact pe Accesorii(A) si de atunci nu mai am probleme. Ai verificat incarcarea dupa ce ai schimbat releul?
Verifica si alternatorul si apoi incearca sa faci un drum mai lung cu masina ca poate nu reuseste sa incarce alternatorul cat consumi! Altceva nu stiu ce sa zc , poate mai primesti si alte sfaturi. Bafta. Cu respect, dc_copilu |
--------------------
Solenza
Rapsodie
2003
- TM xx XXX I love my car....:)
|
|
cudry |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 14 August 09 From: tulcea ![]() |
daca sa incins casetofonu poate de la el pleaca problema incearca sal dezlegi cai in scurt ,oricum ai ceva in scurt,totusi masoara voltajul cu motorul pornit trebuie sa fie aproape de 14.45v
|
--------------------
dacia
1310 cl
1999
- TL 52 leo
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
VS-02-ZCK |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 6 February 10 ![]() |
tensiunea la bornele bateriei cu motorul oprit era 12,73V
motorul la relantiu 12,75V 2500/3000 rot/min 14,6V releul era pus cum il cumparasem nu umblasem in el era sigilat. acu l-am reglat ca la relantiu 14,5V si la 3000 rot/min 17,13/17,14V . ce valori ar trebui sa aiba normal? 17 Oct 2010, 15:12: am uitat sa zic toate valorile aste sunt masurate fara nici un consumatori This post has been edited by VS-02-ZCK: 17 Oct 2010, 14:12 |
--------------------
dacia 1325 L
,fiat palio weekend
1995, 1998
- VS-02-ZCK
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu trebuie sa depaseasca 14,4 si sa scada sub 13,8 in nici un regim de functionare, 12,x cu mot. oprit;
acum tu prajesti bateria, cel putin This post has been edited by krapcarasu: 17 Oct 2010, 15:13 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
inseamna ca nu ai citit nimic , reglajul releului de incarcare se face la peste 1200 1500 ture , si la 3000 ture tensiunea pe baterie sa fie in intervalul mentionat de colegul mai sus ,
MENTIUNE niciodata un alternator de dacie nu va da la relanti tensiune mai mare de 13 -14 V cu consumatori , exceptie fiind cazul in care turatia este peste 1000 sau fulia la alternator este mai mica (marind numarul de ture al alternatorului la relanti)vezi postul meu masuratoarea se face cu si fara consumatori (pentru a depista o eventual defect la punte sau bobinaj)in cazul in care este ceva defect scade tensiunea cind se cupleaza consumatorii , pentru a se vedea starea alternatorului se masoara DF , (tensiunea de excitatie) asta spunind tot de starea lui This post has been edited by bygy007: 17 Oct 2010, 17:39 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Tensiunea bateriei, cu motorul oprit, parca e, 13,2V.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#11
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
si eu am o problema asemanatoare ..in relanti incarca 13.1... in turatie incarca 14.5 ...cu luminile aprinse si relanti 12.7 si cu luminile aprinse si turatie 13 si ceva..problema apare la mine cand pun frana scade de tot si bateria..si luminile se fac galbene..cum dau drumu la pedala si accelerez putin revine totul la normal..ma gandesc sa am un scurt ceva pe stopurile de la frana?
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sau vre-o dioda arsa masoara DF (postul 6 punctul 3)
This post has been edited by bygy007: 19 Oct 2010, 15:36 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
VS-02-ZCK |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 6 February 10 ![]() |
am rezolvat problema care o aveam. chiar daca luasem releu nou {mecanic} nu stabiliza tensiunea pana la urma am luat un releu electronic facut de metaplast. in turatii am 14.61 , iar la relantiu cu faza lunga si stergatoarele 13 si cv nu mai stiu exact. eu zic ca-i bine . apropo releul electronic cam ce durata de viata poate sa imi zica cnv?
|
--------------------
dacia 1325 L
,fiat palio weekend
1995, 1998
- VS-02-ZCK
|
|
ghitza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
eu zic ca nu e bine acea valoare de 14,61,asta dupa ce am citit mai sus ce zice BYGY007
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
VS-02-ZCK |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 6 February 10 ![]() |
in prospect scrie 14.25+-0,45Vcc. ori cum ii diferenta de la 17 v....
|
--------------------
dacia 1325 L
,fiat palio weekend
1995, 1998
- VS-02-ZCK
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si cel electromecanic se poate regla asa de frumos, incat sa incarce constant, in jurul valorii de 14,2V atat cat e normal, atat cu consumator cat si fara. Releul are in interior, doua suruburi si o cama. Cu putina logica, se jongleaza asa fel incat sa fie bine, numai ca asta dureaza si pete o ora de mangaiere.
Daca tie ti-a incarcat mult, cum de nu porneste? Bateria trebuia sa mearga excelent cateva saptamani, luni, dupa care cadea, sau o gaseai fara electrolit. Nicidecum fara curent. Masoara curentul pe care il consuma ce ai tu pe la bord, cand ai cheia scoasa din contact. Chiar si 100mA e mult. Tu te-ai dus ca nestiutor , la masurat, el ti-a raspuns ca un excroc ce voia sa scape de tine, vazand ca nu te pricepi. Corect era sa-ti explice, sa te invete. Tu ti-ai verificat macar odata, aparatul? Esti sigur ca merge bine? Alimenteaza o dioda zenner printr-un rezistor, la o tensiune mai mare ca cea scrisa pe dioda, una de 7V, 9V sau 12, si masurand cu aparatul tensiunea de la bornele diodei, trebuie sa fie identica cu cea scrisa pe dioda.Daca nu, regleaza-l, dupa care poti face masuratoarea. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 10:46 |