picura ulei de sub bord.., postati raspunsul..cine stie cum sa procedez. !!
![]() ![]() ![]() |
picura ulei de sub bord.., postati raspunsul..cine stie cum sa procedez. !!
AnaMaria |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 19 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova
1999
|
|||
BLUE R 19 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Salut Ana Maria!
Nu are de unde sa curga ulei de sub bord, decat daca cineva a avut placerea sa unga din abundenta ceva pe acolo ![]() In schimb problema ta, ar trebui sa fie de la antigel (acelasi lichid din sistemul de racire a motorului) care iti curge din caloriferul de incalzire, pentru ca s-a oxidat si are un orificiu. Acesta este plasat sub bord la jumatate, bagat in aeroterma. Este o problema des intalnita. Trebuie data jos consola pt a ajunge la el, sau macar capacele laterale, se scoate prin partea dreapta, dupa ce se desface putin si aeroterma, desfacut colierele de prindere a furtunelor si montat caloriferul nou. Poate fi dificil pt o fata, daca nu poti singura cere ajutorul cuiva sau viziteaza un service. Sistemul este identic cu SuperNova, inclusiv caloriferul. Dupa terminarea operatiunii trebuie completat si aerisit sistemul de racire. In mod normal atunci cand curge se observa lichidul jos pe mocheta sau la cantitate mica apare umezeala, abur vizibil sau doar pe geamuri . Antigelul este mai lipicios / uleios, iar daca este pus concentrat cu atat mai mult. Exista solutii pt astuparea porilor din calorifer sau radiator dar nu garantez pt eficienta sau durabilitatea lor. Succes si mai intreaba daca ai nelamuriri ! This post has been edited by BLUE R 19: 19 Oct 2010, 21:43 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#3
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Daca "sub bord" inseamna in dreptul pedalelor, curge lichid de frana.
Daca "sub bord" inseamna in dreptul picioarelor pasagerului, e lichid de racire. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
Aceeasi problema o am si eu.chiar este ulei,nu mai dati raspunsuri aiurea.o fii stiind si omu ce e ala ulei,antigel sau lichid de frana.la mine chihar e ulei sub bord datorita cablului de kilometraj.uleiul urca pe siprala lui din cutia de viteze si apoi se prelinge pe langa el pana curge jos pe prez.asa ca are cum sa ajunga ulei acolo....
|
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
djmyass, tu ai Nova? Afla ca la Nova pinionul din cutie, cel ce invarte cablul de kilometraj nu e imersat in ulei. Uleiul e mult mai jos ca nivel, deci nu urca nimic.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Precum au spus si colegii, daca ai ulei aparent in spate la pedala de frana, e lichid ce curge din pompa de frana sau daca iti curge exact de sub bord in dreptul vitezometrului, ar fi ulei ce vine pe cablul de kilometraj (chiar daca nu am mai auzit).
La astea se adauga si prima varianta. Acuma decide ce si de unde curge. This post has been edited by BLUE R 19: 19 Oct 2010, 22:10 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
x.fun |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 26 October 10 ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 19 Oct 2010, 21:45) djmyass, tu ai Nova? Afla ca la Nova pinionul din cutie, cel ce invarte cablul de kilometraj nu e imersat in ulei. Uleiul e mult mai jos ca nivel, deci nu urca nimic. Te contrazic. Daca ai uleiul la nivel in cutie si scoti acea bucsa cu pinion, uleiul va curge din cutie.Testat!!! Axul pinionului intra pe acea bucsa si in interiorul acelei bucsi, e o garnitura de cauciuc care cedeaza.Din cauza asta uleiul urca pe cablul de kilometraj pana la ceas si apoi picura exact pe pedala de acceleratie. 2 perechi de adidasi am stricat. ![]() |
--------------------
Fiat
Stilo SW
2006 , 1.9 MJT
- VN - ?? - ???
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Exista si o parte buna in situatia asta.....nu se mai gripeaza cablul, rezistand mult si bine
![]() |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
roberth |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru tamponat Group: Members Posts: 60 Joined: 1 March 04 From: spatele tau ![]() |
Aceiasi problema, dacia Nova. Este lichid de frana.
In principiu nu este ceva foarte complicat, este vorba de o garnitura dar trebuie facuta si aerisirea. Stie cineva cam cat costa intr-un service remedierea? This post has been edited by roberth: 1 Nov 2010, 09:10 |
--------------------
Dacia
Nova T
1998
- B 66 COJ “Ca să înțelegi că ești prost, trebuie totuși să-ți meargă mintea. ”
(Georges Brassens) |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Aceasi problema, dar cum ? Banuiesc ca ai lichid la pedala da frana , pentru ca de la cablul de km poate curge doar ulei din cutie.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
x.fun |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 26 October 10 ![]() |
Pentru a remedia picaturile de lichid de frana pe pedala, ai mai multe garnituri de schimbat.
1.Garniturile pompa de frana. 2.Mai e o garnitura(sa-i spun asa) pe servo-frana.E presata de acel "soare" exact unde iese acea tija care impinge in pompa. 3.Dat jos servo-frana si curata de lichidul care e in ea. |
--------------------
Fiat
Stilo SW
2006 , 1.9 MJT
- VN - ?? - ???
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Depinde si de starea de uzura a cilindrului pompei sau a pistoanelor, precum si a supapelor din pistoane.
Dupa reparatia pompei, in caz ca ai avut "noroc" de niste garnituri de pistoane din cauciuc de calitate nepotrivita (care se dilata la cald)...poti avea surpriza neplacuta (chiar daca in general va functiona bine) ca intr-o zi calduroasa de vara, dupa demaraj pedala de frana sa ramana apasata si efectiv sa nu mai ai frane. Asa ca atentie ! Mai bine iai o pompa completa. |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 10:08 |