barait tare in frana de motor sau in marsarier, nu e bieleta antibalans
![]() ![]() ![]() |
barait tare in frana de motor sau in marsarier, nu e bieleta antibalans
chupamyth |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 31 October 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4 MPI
2005
- ag71gan Logan 1.4 MPI 2005 www.car-parts.ro
yahoo mess: cristiancioaba contact@car-parts.ro |
|||
Johnny91 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Am patit si eu ceva asemanator acum vreo 3 zile. Cand intram din acceleratie in frana de motor in treptele 1,2 in momentul cand motorul are socul si intra in decelerare, se auzea o bataie mica impreuna cu o frecare de cauciuc pe cauciuc. Frecarea se auzea de parca se rupsese toti suportii de cauciuc de la motor. Am mers la service, au ridicat-o sus si de vina era bieleta de sub cutie. E un corp de fier lat, imbracat in cauciuc. si are o mobilitate data de doua brate de cauciuc la un capat. La mine se rupsese unu si batea. Am dat 85 de lei pe ea si nu mai face nici un zgomot.
Pun o poza in care se observa cat de cat cele 2 brate mici de cauciuc. Sa mentionez ca si la mine facea urat in marsalier This post has been edited by Johnny91: 23 Oct 2010, 17:44 Attached thumbnail(s) imagesCAPASZQT.jpg ( Size: 5.85k ) Number of downloads: 593 |
--------------------
-
dizl
-
|
|
chupamyth |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 31 October 09 ![]() |
Multumesc de raspunsul rapid, chiar bieleta aia am schimbat-o si eu, are mai multe denumiri (bieleta antibalans, anticuplu, suport cutie ...) si tot la fel face
![]() 23 Oct 2010, 18:26: PS: la mine se aude numai un barait, nu si frecare cauciuc-cauciuc This post has been edited by chupamyth: 23 Oct 2010, 18:26 |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4 MPI
2005
- ag71gan Logan 1.4 MPI 2005 www.car-parts.ro
yahoo mess: cristiancioaba contact@car-parts.ro |
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Scutul e prins bine? nu atinge esapamentul?
Dar ceilalti suporti motor cum sunt (ala de la cutie - stanga - si ala de sus -dreapta)? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
chupamyth |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 31 October 09 ![]() |
scutul pare ok, de ceilalti suporti nu imi dau seama asa vizual, ei par ok la prima vedere, sa nu aibe ceva ascuns...o sa ma mai duc luni la cineva sa se uite si la scut si la suporti....
|
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4 MPI
2005
- ag71gan Logan 1.4 MPI 2005 www.car-parts.ro
yahoo mess: cristiancioaba contact@car-parts.ro |
|
Cr3ativ3 |
![]()
Post
#6
|
![]() Ma-nvart pe-aici...fac cercuri Group: Members Posts: 264 Joined: 19 December 04 From: PITESTI ![]() |
Verifica si galeria de evacuare! Prima data nu a inceput sa baraie doar in marsarier?
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2004 Nu stiu sa ma semnez :P !
|
|
chupamyth |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 31 October 09 ![]() |
Ba da, prima oara baraia numai in marsarier. ce ar putea sa aiba galeria de evacuare?
|
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4 MPI
2005
- ag71gan Logan 1.4 MPI 2005 www.car-parts.ro
yahoo mess: cristiancioaba contact@car-parts.ro |
|
LuluMOB |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Eu am avut o mica lovitura pe scut, s-a indoit exact in dreptul cotului tevii de evacuare. Daca ma uitam de sub ea parea totul in regula, doar distanta cam mica. De fapt chiar e mica distanta acolo si daca ai tampoanele mai moi cea mai mica deformare face ca scutul si cu evacuarea sa se ciocneasca.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
chupamyth |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 31 October 09 ![]() |
La asta nu m-am gandit. Se scoate greu scutul? Ma gandeam sa o urc eu astazi pe cric un pic sa ma uit...
|
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4 MPI
2005
- ag71gan Logan 1.4 MPI 2005 www.car-parts.ro
yahoo mess: cristiancioaba contact@car-parts.ro |
|
LuluMOB |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Destul de usor. Pur si simplu se aplica de jos in sus si se prinde cu niste suruburi.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#11
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
4 suruburi are parca scutul, daca nu ma insel.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
chupamyth |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 31 October 09 ![]() |
Acu am fost sub masina. Intradevar cred ca asta e cauza, capatul scutului spre interior atinge evacuarea si se vede ca se freaca, acu fiind doar 3-5 mm intre ele. Revin cu detalii cand o sa am cheie si o sa il dau jos. Multumesc mult de sfaturi!
|
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4 MPI
2005
- ag71gan Logan 1.4 MPI 2005 www.car-parts.ro
yahoo mess: cristiancioaba contact@car-parts.ro |
|
wanderer |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 October 05 From: Bucuresti ![]() |
la mine, de vreo 2-3 sapt se aude ca un polizor in frana de motor intre 2000 si 2500 de turatii
- am verificat scutul si l-am indepartat bine de teava (nu parea a fi de la el, dar totusi l-am indepartat si mai mult), nu s-a rezolvat - in service au presupus ca e de la fixarea cutiei filtrului de aer, au mai pus o saiba la surubul din dreapta nu s-a rezolvat...mai sap... This post has been edited by wanderer: 28 Nov 2010, 01:25 |
--------------------
Logan
Laureate 1.4MPI
- -
|
|
chupamyth |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 31 October 09 ![]() |
la mine a fost scutul....
|
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4 MPI
2005
- ag71gan Logan 1.4 MPI 2005 www.car-parts.ro
yahoo mess: cristiancioaba contact@car-parts.ro |
|
wanderer |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 October 05 From: Bucuresti ![]() |
deci...am mai sapat...si revin pentru a spune: e bai mare, daca auziti zgomote d-astea, mergeti la "doftor" (cu masina, nu cu urechile), caci beleaua poate fi foarte interesanta.
dupa ce am reparat un suport pt esapament caci era cam mancat de rugina, si am inlocuit un colector de pe traseul de evacuare...am descoperit problema...cam tarziu pt a nu avea urmari, dar suficient de devreme pt a nu avea urmari grave. pre cand eram prin dulcele targ al Iesilor, m-am trezit brusc cu accenturarea zgomotului...masina facea chiar f urat, ca o toba sparta...uneori...isi mai revenea, disparea zgomotul daca o acceleram un pic...dupa care iar facea urat...si tot asa, fara o regula clara. Senzatia mea (sonora, cu capota ridicata) era ca problema era pe la accesorii...am tras la unul dintre cei doi mari dealeri din Iasi...un nene mecanic de pe acolo "n-are probleme, mergi pana la Bucuresti linistit, e de la colectorul evacuarii". Buuun...pana am ajuns la Buc, aveam zona motorului plina de pilitura. In sfarsit, abia acum a fost evident pt primul mecanic care a ridicat capota: "ai fulia de la alternator varza". Rezultatul: inclocuit fulie (care da, era absolut distrusa, tot cauciucul din ea era macinat si aruncat prin toate partile), inlocuit curea si role accesorii, alternatorul era si el polizat - de la el era pilitura in zona - dar nu periculos. De aceea zic "cam tarziu pentru a nu avea urmari". Ce putea sa se intample grav, era ca pe drumul de la Iasi la Buc...sau dupa, sa se macine de tot cureaua accesoriilor (avea deja urme de frecare anormala), sa sara spre cureaua distributiei, si sa faca beleaua stiuta in motor. Si in loc de vreo 13 mil cat m-a costat acum reparatia, sa ajung usurel spre 30-40 de mil... Zo...dupa cum spuneam...daca auziti zgomot de polizor atunci cand faceti frana de motor pe la turatii medii (2-3000 de ture la benzinar de ex), verificati si scutul, verificati si evacuarea , dar...verificati si zona alternatorului, caci e distractiva. Prin frana de motor nu inteleg (in acest caz) retrogradarea treptelor de viteza, ci pur si simplu luarea piciorului de pe acceleratie si mers in continuare fara sa duceti schimbatorul de viteze la punctul mort. Daca apasam ambreiajul, acceleratia, sau mergeam scos din viteza, nu se mai auzea. Banuiala mea e ca la Iasi s-a distrus de tot cauciucul fuliei, si zgomotul acela urat de toba sparta aparea sau disparea dupa cum se mai asezau rolele si cureaua. Cert e ca din acel moment a inceput si polizarea alternatorului (cu efecte vizibile = pilitura). Salutari. ![]() |
--------------------
Logan
Laureate 1.4MPI
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 06:03 |