DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Inlocuiere temporizator cu unul nou..., dar stergatoarele tot nu merg pe temporizator.

Andyno
post 23 Oct 2010, 19:06
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




1. dece nu stergatoarele nu revin singure la loc?

2. temporizatorul original facea 2 ture de parbriz si se oprea aiurea(deci era defect?)

3. am cumparat temporizator nou si l-am montat, dar acum stergatoarele merg incontinu si tot nu vin singure la loc....raman pe la jumatatea parbrizului.

sa fie oare motorasul? dar nu cred ca are nicio treaba...

un prieten mi-a zis ca sunt 2 sigurante ptr stergatoare! dar eu nu am auzit de asa ceva?

sfaturi?

This post has been edited by Andyno: 23 Oct 2010, 19:08


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 23 Oct 2010, 19:21
Post #2


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Postez mai jos schema electrica cu temprizator si pe cea explicativa de la comutator stergatoare desi era un topic dedicat acestei probleme.
Dupa cum se observa in pozitia O(oprit) a comutatorului se inchid contactele 53 si 31b prin care alimentarea motorului se automentine pana cand decupleaza contactul de sfarsit cursa de pe cama motorasului.Cu un aparat de masura poti verifica aceste contacte ale comutatorului.Deasemenea trebuie verificate si contactele de pe cama motorului alfel motorul nu mai stie unde sa se opreasca.Cred ca desfacand torpedoul o sa ai acces la contactele respective.
Spor.

This post has been edited by Paulorossi: 23 Oct 2010, 19:26

Attached thumbnail(s)
schema_cu_temporizator.jpg ( Size: 23.37k ) Number of downloads: 241
schema_functionare_maneta.jpg ( Size: 19.99k ) Number of downloads: 263


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 23 Oct 2010, 19:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




poi mufa care a intrat in temporizator are 4 fire...daca nu si mai mult.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 23 Oct 2010, 19:37
Post #4


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Lasa tu mufa,verifica ce am zis mai sus


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Oct 2010, 22:47
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ai 5 fire poate schema asta te ajuta mai mult

1 nu revin pentru ca ai defect comutatorul , temporizatorul sau cama care se afla pe motor sa mai pus problema asta si raspunsul a fost dat
2 posibil sa fie defect dar la fel poate sa fie bun , pot aparea defecte din cauza celor mentionate mai sus , se poate verifica alimentindu-l cu + si - pe bornele corespunzatoare , il pornesti si el trebuie sa faca TAC TAC in functie de pozitia potentiometului timpul intre tacuri se micsoreaza sau mareste

3 stergatoarele merg pe temporizator numai daca este maneta (batul) pe 0 sau oprit , in partea de sus

nu sint 2 sigurante se alimenteaza ori de la + contact ori permanent in functie de cum pui un fir

poate sa fie si de la motor , are treaba defecul tau cu motorul

raspunsurile la defectul tau le gasesti aici


This post has been edited by bygy007: 23 Oct 2010, 23:06

Attached thumbnail(s)
schema_cu_temporizator_completa.jpg ( Size: 39.43k ) Number of downloads: 221


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 24 Oct 2010, 06:57
Post #6


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Nu toate fac"tic-tac" alimentandu-l.Spre exemplu,al meu e temporizator continuu si nu decupleaza cursa decat daca ii dau (-) si pe intrarea NI,e foarte important sa fie legat intrerupatorul de cama la masa masinii.La mine din cauza asta nu merge corect temporizatorul.Daca il pornesc merge continuu,se opreste doar cand are (-) pe NI dupa care se automentine prin contactele de la comutator(pozitia 0) pana la sfarsit de cursa.
E vorba de contactul mentionat mai jos in poza.

This post has been edited by Paulorossi: 24 Oct 2010, 07:02

Attached thumbnail(s)
schema_cu_temporizator_completa.jpg ( Size: 32.22k ) Number of downloads: 191


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 14:10
Forum Renault