Pierdere antigel
![]() ![]() ![]() |
Pierdere antigel
Redeemer |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Furia Rosie Group: Members Posts: 46 Joined: 8 August 10 From: Constanta ![]() |
Attached thumbnail(s) Image017_1.jpg ( Size: 819.28k ) Number of downloads: 624 Image018.jpg ( Size: 546.05k ) Number of downloads: 658 |
||
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
- CT 90 DNC
|
|||
STORMTROOPER |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca mai degraba a pleznit caloriferul.Iar ca sa-l schimbi nu poti fara sa dai bordul jos.Bafta.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
radu_ |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
reusesti sa schimbi caloriferu daca dai jos consola centrala si torpedoul si desfaci partea inferioara a aerotermei
This post has been edited by radu_: 26 Oct 2010, 18:51 |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
Redeemer |
![]()
Post
#4
|
![]() Furia Rosie Group: Members Posts: 46 Joined: 8 August 10 From: Constanta ![]() |
QUOTE(STORMTROOPER @ 26 Oct 2010, 18:48) :| nasol daca e caloriferul...ma gandeam ca o fi de la vreun furtun ceva, sa il pot schimba mai usor...mai degraba il las asa si completez antigelul din cand in cand... |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
- CT 90 DNC
|
|
Minel |
![]()
Post
#5
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Merge schimbat fara sa dai bordul jos , trebuie un pic de indemanare si rabdare si o sa iasa o treaba ca la carte , eu l-am schimbat pe al meu in 3 ore , demontat-montat si cu o pauza de un ceai ...
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Redeemer |
![]()
Post
#6
|
![]() Furia Rosie Group: Members Posts: 46 Joined: 8 August 10 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Minel @ 27 Oct 2010, 09:57) Merge schimbat fara sa dai bordul jos , trebuie un pic de indemanare si rabdare si o sa iasa o treaba ca la carte , eu l-am schimbat pe al meu in 3 ore , demontat-montat si cu o pauza de un ceai ... ![]() in primul rand imi trebuie alt calorifer sa il schimb... Vremea asta nu tine deloc cu mine! This post has been edited by Redeemer: 27 Oct 2010, 14:58 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
- CT 90 DNC
|
|
radu_ |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
Trebuie neaparat sa il schimbi daca iti abureste parbrizul ca la iarna o sa razuiesti si in interior de ghiata, si iti umple bordu de apa.Si io l-am schimbat iarna trecuta ca era spart si imi aburea parbrizu. Si sa iti dau si un sfat. nu te zgarci cum am facut eu si ia un calorifer de Brasov, io am luat unul de srl-u si nici macar nu s-o potrivit ca era mai subtire cu 1cm,de o trebuit sa ii pun distantiere sa stea bine pe sinele dinauntrul aerotermei, si in plus mai ii si tare rar pe langa cel de Brasov,adica are locri mai mari intre lamele elementilor.Am dat pe el 50 de lei da mai bine luam de Brasov cu 100 de lei
This post has been edited by radu_: 27 Oct 2010, 22:35 |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
Redeemer |
![]()
Post
#8
|
![]() Furia Rosie Group: Members Posts: 46 Joined: 8 August 10 From: Constanta ![]() |
QUOTE(radu_ @ 27 Oct 2010, 23:32) Trebuie neaparat sa il schimbi daca iti abureste parbrizul ca la iarna o sa razuiesti si in interior de ghiata, si iti umple bordu de apa.Si io l-am schimbat iarna trecuta ca era spart si imi aburea parbrizu. Si sa iti dau si un sfat. nu te zgarci cum am facut eu si ia un calorifer de Brasov, io am luat unul de srl-u si nici macar nu s-o potrivit ca era mai subtire cu 1cm,de o trebuit sa ii pun distantiere sa stea bine pe sinele dinauntrul aerotermei, si in plus mai ii si tare rar pe langa cel de Brasov,adica are locri mai mari intre lamele elementilor.Am dat pe el 50 de lei da mai bine luam de Brasov cu 100 de lei hmm...momentan am alte planuri cu banii... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
- CT 90 DNC
|
|
psanyiro |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
am avut aceasi problema nam dat jos caloriferul ,cauta la magazin praf care rezolva pierdera de antigel,eu acum 4 ani tot asa am rezolvat aceasi treaba si nu am probleme
![]() |
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
exact cum a scris cel de mai sus cauta ca este un fel de pilitura pe care o bagi in radiator incearca si asa k e mult mai ieftin si usor asta dak nu sunt probleme mai grave
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#11
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
Pilitura infunda ce vrea ea , nu ce vrei tu.....nu e asa recomandata. Multi au bagat si au probleme , asa cum multi au bagat si nu au probleme.
|
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
Redeemer |
![]()
Post
#12
|
![]() Furia Rosie Group: Members Posts: 46 Joined: 8 August 10 From: Constanta ![]() |
Nu cred ca sunt probleme asa grave...cand tineam nivelul antigelului la maxim, tot scadea. De o saptamana incoace nu am mai adaugat antigel...am vrut sa vad daca se goleste de tot borcanul...surpriza...a ramas la nivelul minim, si nu mai scade...si nu s-a mai aburit nici parbrizul... Nush ce sa zic...momentan il mai las asa sa vad daca mai scade... E o idee interesanta aceea cu pilitura, cred ca o sa incerc si asta daca mai scade nivelul! ms tuturor pt sfaturi!
This post has been edited by Redeemer: 4 Nov 2010, 19:04 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
- CT 90 DNC
|
|
crdi26 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 3 August 09 ![]() |
Problema se rezolva in felul urmator
Dai jos caloriferul vezi unde ai fisura mai mult ca sigur e o fisura cat un varf de ac asa am avut eu . Dupa ce ai identificat gaura cureti si lipesti cu poxipol sau altceva eu am lipit tot cu o solutie formata din 2 tuburi dar nu imi mai aduc aminte ce era. Spor la treaba |
--------------------
dacia
1310
1995 Amatorii au construit "Arca" profesionistii "Titanicul"
"We take one corner at a time in life, but let's take it flat out and sideways." -Ari Vatanen |
|
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#14
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
aia de la Bison e f. buna . Cea gri pentru lipit metale.
|
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
Redeemer |
![]()
Post
#15
|
![]() Furia Rosie Group: Members Posts: 46 Joined: 8 August 10 From: Constanta ![]() |
ms pt sfaturi...daca o sa am timp sa incerc chestia asta...acum cat e frumos afara...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
- CT 90 DNC
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
atentie cu pilitura aia ca infunda de nu o mai scoti la capat cu instalatia de racire .Acum e iarna si poate merge dar la vara...Daca pui pilitura ,desi e solutia ce mai ieftina si ca munca si ca timp,nu pune tot tubul,incerci cu jumatate de tub,daca nu merge mai pui putin.Dar tot tubul e enorm.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
thedragon |
![]()
Post
#17
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
O intrebare, daca sunt probleme la calorifer nu ar trebui tot timpul sa se abureasca? Mie mi se aburesc geamurile tare cand ploua afara
![]() Am aceeasi problema, imi dispare antigelul dar nu cred ca dispare pe la calorifer, eu spun ca pleaca pe teava . This post has been edited by thedragon: 12 Nov 2010, 23:18 |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
Ky_Cristian |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 21 July 09 From: Ploiesti ![]() |
Mie imi picura din radiator, cam 100 ml la 5-6 ore, cu motorul oprit. Am pus un sfert de tub de pilitura de-aia si a mers. Merita incercat tot asa, cu cantitate mica.
|
--------------------
Renault
Megane II
2006, K4M "Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
|
|
rodi |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Mai este o substanta de la Bison, ca si guma de mestecat - sunt doua componente- odata imbinate se infunda pe fisura caloriferului rece , caloriferul plin cu sol. antigel...
Kit-ul acesta de lipire este pt calorifere metalice, cand se ivesc scurgeri din pori, cititi prospectul. This post has been edited by rodi: 13 Nov 2010, 20:50 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
bac. |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
si mie incepu sa-mi scape antigel pe langa elementii radiatorului ca n-am avut ce face si am curatit radiatorul cu detratant sa scot toata rugina din el (aveam motorul dat jos sa schimb ambreiajul), la aerisire rasufla, pusei antigelul mersei la magazin si bagai un tub intreg de pilitura. acum poate se infunda pe undeva sa dau de alta...
|
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
rodi |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
QUOTE(thedragon @ 12 Nov 2010, 23:12) O intrebare, daca sunt probleme la calorifer nu ar trebui tot timpul sa se abureasca? Mie mi se aburesc geamurile tare cand ploua afara ![]() Acum ca vine frigul astupa si eventuale mici gauri existente prin podea , sau pe la schimbatorul de viteze, pe acolo vine aer umed si/sau rece si iti condenseaza pe geamuri. |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:10 |