DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia 1310 break problema grava la frane!, urgent HELP!!!

brumi
post 1 Nov 2010, 00:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 1 July 10
From: Ce conteaza :D




Salut.
Am si eu o o problema destul de serioasa cu franele .....
ultima data cand am lucrat la masina am aerisit franele ca la carte .....
si a mers f bine 2 zile

si acum in weekend a stat masina 2 zile pe loc
si cand sa plec pedala de frana era ..... slab zici ca era guma de mestecat .....

si nu ma opreste foarte greu ..... doar la pedala al 2 - lea tine cum trebuie

mi se pare ca e ceva problema in spate ca daca trag frana de mana un pic atunci merg normal franele cum ar trebuii .....

va rog frumos cat mai repede daca aveti ceva idee ce ar putea sa fie ajutatima ca am nevoie de masina si mie cam frica sa circul asa cu ea ....

deja am avut accident din cauza asta ....

1 Nov 2010, 00:36:
si cum as putea sa blochez repartitorul pe deschis adica sa functioneze la max franele din spate intotdeauna .... ?

This post has been edited by brumi: 1 Nov 2010, 00:36


--------------------
Dacia 1310 1310 1994 Break - BV 55 MAX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_florin2002
post 1 Nov 2010, 13:46
Post #2


Administrator


Group: Members
Posts: 279
Joined: 4 April 08




mai faci o aerisire...nu s-a facut aia prima cum trebuie...daca zici ca-ti tine la a 2-a pedala. A stat masina pe loc 2 zile.......posibil sa fie si de la garniturile din pompa.-scapa pe langa.nu-i scump un set de garnituri.Asa cu frana de mana franeaza mai bine pt. ca se apropie sabotii mai mult de tambur si e de ajuns sa ciupesti putin frana ca se infraneaza.Un reglaj pt. frana spate se mai face :din stationare , tragi frana de mana la maxim , si faci cateva pedale.....cica s-ar regla singuri sabotii - nush. Desfa la frane pe spate , si mai departeaza sabotii din acei dinti , pana atunci cand cand tamburul intra la fix. Se mai regleaza ei apoi singuri si 100% nu-ti va merge infranata.Asta dupa / sau inainte de a-i mai face odata aerisirea copleta. si verificat/ schimbat garnituri pompa.


--------------------
Renault Symbol 2008 - 1,4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brumi
post 1 Nov 2010, 14:16
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 1 July 10
From: Ce conteaza :D




de aerisit nu mai am ce sa aerisesc ca de a 3a oara am patit asa
prima data cand am aerisit-o a tinut o saptamana bine dupa aia iar .... apoi am aerisit iar si dupa cateva zile iar sa bulit ... si acum dupa 2 zila e cox .... tine si la prima pedala dar f greu doar daca apas pana la podea tine cat de cat .....

o sa schimb si garnituriile sa incerc dar sa nu fie altceva si sa nu bag bani in ea iar degeaba ... wacko.gif

de repartitor as vrea sa scap sa nu fie aia problema aia stie cineva cum se poate bloca pe deschis ?


--------------------
Dacia 1310 1310 1994 Break - BV 55 MAX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 1 Nov 2010, 17:32
Post #4


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




se poate regla din tijele alea ce il apasa. Cu cat e mai apasat, cu atat lichidul trece mai usor. Tinand cont ca mecanismul ala o fi probabil ruginit poti baga un distantier de vreo 5mm intre repartitor si parghie. Daca nu se simte nici un efect e posibil sa fie blocat si ala. Cand ai aerisit ultima data ai gasit aer in instalatie?


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 1 Nov 2010, 23:37
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Nu e corect sa blochezi repartitorul(limitatorul de franare)pe maxim deschis.Risti cu masina goala,la o franare mai puternica,sa se blocheze fara rost rotile din spate si sa rezulte un derapaj riscant.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 2 Nov 2010, 00:28
Post #6


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(brumi @ 1 Nov 2010, 14:16)

de repartitor as vrea sa scap sa nu fie aia problema aia stie cineva cum se poate bloca pe deschis ?
*



Alt destept care stie el mai bine.

Aloooo, gara... stii care-i rolul repartitorului aluia? Ca nu mi se pare ca ai avea habar. Dar daca tu nu stii ce face, pesemne ca n-o fi el asa important, nu?

Ti s-o dat un sfat decent. Baga banii intr-un rand de garnituri, ca nu-o cheltuiala care sa te darame. Si nu lua cele mai ieftine garnituri, de-alea de asam, ca o sa te coste mai mult decat iti va veni sa crezi.

P.S.

In scoala ne invata sa folosim virgula ca separator intr-o fraza, nu ...


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 2 Nov 2010, 08:50
Post #7


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Foarte greu gasesti garnituri de calitate.Daca pui garnituri proaste e posibil sa mearga si mai rau.
Nu le schimba decat daca esti sigura ca sunt garniturile,mai bine verifica intai sa nu ai ceva ciupit pe le sistemul de franare si sa-ti intre aer in sistem

This post has been edited by Paulorossi: 2 Nov 2010, 08:52


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crdi26
post 9 Nov 2010, 09:20
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 3 August 09




Nu stiu daca ai servofrana dar daca ai sa ei in considerare ca si de la servo poate fi

E o parere

Peace


--------------------
dacia 1310 1995
Amatorii au construit "Arca" profesionistii "Titanicul"
"We take one corner at a time in life, but let's take it flat out and sideways." -Ari Vatanen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brumi
post 25 Aug 2011, 12:03
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 1 July 10
From: Ce conteaza :D




postul este pentru tonicelli

nu am posturi suficiente ca sa iti trimit PM.

am rezolvat problema cu franele

erau garniturile si aerisitorul de la pistonasele din spate....

daca e aerisitorul cumpara cilindrii noi si schimba garniturile la cele noi cu altele .... ca altfel te tine doar 2 luni max

dar daca e ok aerisitorul schimba garniturile .... curata bine si schimba si ar trebui sa mearga


in rest verifica conductele sa nu fie umede de la lichid de f... fiindca daca sunt trebuie sa schimbi si aia

sau poate sa mai fie pompa .... are si aia garnituri si trebuie schimbate din cand in cand
incearca sa nu cumperi pompa de la ASAM ca sunt rahaturi ..... adica toate piesele de la ei sunt cam asa .....

si eventual verifica repartitorul sa nu fisure aia .....



in rest daca ai timp eu iti recomand sa schimbi tot si in fata garniturile .... le cureti frumos si schimbi tot ce e cauciuc si poate si aerisitoarele daca trebuie ..... si tot ce ai conducte de cauciuc si ce e ruginit ....
si ar trebuii sa ai frane super cum am si eu wink.gif

o da si inca un lucru la tambur sa nu umpli foarte mult la rulmenti cu vaselina doar ce e necesar ca pana se aseaza totul o sa se incinga un pic ( nu foarte tare ) si se topeste si cade pe tambur .... apoi in spate nu tine nici de rahat .... ( tine dar e enervant smile.gif) )

25 Aug 2011, 12:12:
+ daca chiar timpul iti sta la dispozitie curata cate ceva cu smirgel si vopseste si poate iti va arata ca la mine biggrin.gif Img023.jpg ( Size: 511.11k ) Number of downloads: 380
Img026.jpg ( Size: 505.53k ) Number of downloads: 419
Img028.jpg ( Size: 600.5k ) Number of downloads: 417
Img029.jpg ( Size: 604.77k ) Number of downloads: 408


This post has been edited by brumi: 25 Aug 2011, 12:12


--------------------
Dacia 1310 1310 1994 Break - BV 55 MAX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 25 Aug 2011, 12:15
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Frumos ai vopsit dar degeaba ca te tine 2 drumuri pana in colt si e jegu la loc,am avut si eu tentative si nu mai imi trebuie,mai bine vopsesti ceva frumos in compartimentu motor


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brumi
post 25 Aug 2011, 12:36
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 1 July 10
From: Ce conteaza :D




daca ai jenti de aliaj cms bagi wapu si o curata 1-2 ..... si gata biggrin.gif


ma rog cu dacii nu prea merita dar merita sa lucrezi pe ea curat .... oricum te umpli de mizerie macar sa nu fie asa de mult-a mizerie biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1310 1994 Break - BV 55 MAX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonicelli
post 25 Aug 2011, 13:30
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 26 March 06
From: Valea Jiului




Multumesc.
masina este a unui prieten si o sa ii spun sa citeasca smile.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate plus - HD-XX-XXX
România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 00:36
Forum Renault