Intrebari aprindere
![]() ![]() ![]() |
Intrebari aprindere
Costy2000 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|||
Alex4u |
![]()
Post
#2
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
1. asa ar fii normal
2.da influenteaza..prin rezistenta pe care o produc... 3.nu obligatoriu... 4.eu am folosit atat bosch cat si cele de sinterom care sunt ok 5.si eu am aprindere electronica si cand am montat-o am pus fise tesla |
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
G I M |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
1. Da
2. Da 3. Da 4. Equem 5. Tesla siliconate Chiar asa scump e un set de bujii? 4 pistoane, 4 bujii diferite. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Am avut un set intreg(SINTEROM 14NP18 6P)dar nu au mai functionat una cate una cadeau si am pus si eu de care am avut si acuma vreau sa schimb tot sa vad poate scap de acele pocnituri la evacoare
![]() Mai am o intrebare cam cat costa fisele tesla,bujiile equem ? ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#5
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
tesla in jur de 40 de lei ...bujiile nu stiu pentru ca nu am folosit ...si nu recomand
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
1.Da
2.Da,daca au rezistenta prea mare.Rezistenta e pentru deparazitare,iar valoarea ei e de 4...10 kohm de la bobina pana la bujii.Peste cam 15 kohm nu mai e de bine. 3.Daca au toate corecta valoarea termica,nu trebuie sa dea "bufnituri" in evacuare.Daca sunt reglate corect. 4.Sinterom 14NP21 sau echivalentele.Daca nu se circula la blana merg si 14NP18 care sunt mai calde sau echivalentele.Acestea mai calde chiar ar fi mai indicate iarna sau prin oras.Se autocurata mai repede.Acea 14NP 7T nu o vad potrivita acolo(daca ai scris corect).E exagerat de calda.Ar trebui sa aiba electrozii arsi si inverziti.Cifrele de dupa 18 sau 21 sunt coduri nelegate de valoarea termica. Daca mai gasesti de Urziceni cu fir de nichelina incorporat ar fi indicate ca nu isi schimba valoarea in timp.Dar sunt cam rigide.Ar mai fi varianta fiselor cu miez din cupru litat,ca nici ele nu se devalorizeaza,impreuna cu un rotor(lulea) de delco Bosch cu rezistenta incorporata.Alta varianta buna spun colegii de forum ca ar fi Tesla. |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Multumesc pentru raspusuri am sa ma uit maine sa vad ce e cu14NP18 7T daca am scris eu corect ca nu mai stiu ca am pe fiecare cilindru in parte cate o bujie diferita
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#8
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
fratilor... lasati sinteroamele... au trecut zeci de ani de cand au inventat aia bujia aia.... luativa equyem, beru, denso, sau chiar si brisk... am mers cu brisk 15K si nam avut probleme....
![]() fisele tesla se gasesc si la 25 de lei... si daca tot suntem aici incercati si o lulea + capac delco doduco sau ElectroPrecizia |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Costy2000,nu mai cauta ! Acum ai scris 14NP 18 7T,ceea ce are sens.In primul post ai scris 14NP 7T,iar acel 7 ar insemna o bujie extrem de calda fata de valoarea 18.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
ZTV |
![]()
Post
#10
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
QUOTE(Costy2000 @ 5 Nov 2010, 20:00) Salut!!! Am si eu unele intrebari legate de aprinderea clasica (platina) 1.Am auzit ca scanteia la bujie trebuie sa fie de culoare albastra corect? 2.Fisele pot influienta puterea/culoare scanteii? 3.Bujiile de diferite tipuri pot provoca acele bufnituri la evacoare (la toba finala)ex:sinterom 14NP18 7N Cilindrulnr1,14NP18 5S C2,14NP 7T C3, 14NP18 0M C4 4.Ce bujii sunt recomandate pentru un motor 1.4 cu aprindere electronica sau platina? 5.Ce tipuri de fise recomandati? Astept pareri si sugesti ![]() 1- DA 2- CATEGORIC DA !!! 3- da 4- ISKRA !!! sunt niste bujii excelente, gasesti la statiile de petrom si LukOil, sunt foarte bune si extrem de ieftine. Am dat pe ele prin 2008 cam 14 lei / set. Daca nu gasesti inskra cauta champion. La mine pe berlina din 98, cu aprindere electronica a mers cel mai bine. Lasa Sinteroamele, sunt de kkt. Am luat si eu foarte mandru un set pt 1,4. Cum am pus pe mesina, dupa 2 ore de mers asteptam sa se raceasca motorul sa le dau jos. ISKRA sau Champion !!! 5. Tesla siliconate, Beru siliconate sau in cel mai rau caz Urziceni. |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#11
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
cam toate bujiile sunt bune , in sensul ca isi fac treaba cam la fel de bine. Diferenta e ca unele pica mai repede , altele , nu. Pocniturile de la evacuare nu sunt generate de bujii , ci de amestec nereglat corespunzator sau avans - de obicei prea avansata.
|
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Da....multumesc pentru raspunsuri treaba la avans e reglata asa ''dupa ureche''si patina la 0.4 cu lera dar daca iau o aprindere electornica pot sa scap de acele bufnituri la evacuare ca am vazut intr-un alt topic ca avansul se regleaza dupa acel bec (gotronic)si cand sta aprins sau stins acel bec acolo trebuie sa ramana delcoul.
Iar cu nivelul era mare (la jumatatea panului inclinat) si l-am misorat pentru ca i-am facut consumul si imi consuma 11litri la suta mult cred eu si l-am dat mai mic dar si inainte dadea acele bufnituri cu nivelul mare dar acuma daca bag piciorul in ia da in ''nas'' daca o iau treptat nu mai da acuma consumul nu i l-am facut dar cred ca nu mai consuma asa mult. Intrebare ca sa nu mai am acel dat in ''nas''mai maresc consumul? Si nivelul se face de la limita inferioara planului inclinat pana la jumatatea palanului inclinat acuma la mine este un pic mai sus de limita inferioara Cum faca sa il dau mai mare intorc capacul carburatorului cu plutitorul in sus si garnitura pusa trebuie sa am 7mm iar deschis 13mm dar eu nu vreau ca l-am avut asa si imi consuma 11 sa mai apas un pic pe plutitor sa ii mai dau 1mm poate merge mai bine This post has been edited by Costy2000: 6 Nov 2010, 19:19 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
tu nu ai scanteia destul de puternica, de asta ai rateuri in toba si consuma mult, nivelul lasa-l la jum pl inclinat
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Alecsutzu.ALP |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 1 September 10 ![]() |
salut!problema cu pocniturile in toba o aveam si eu si am schimbat bujiile,fisele, capac delco platina , bobina de inductie si tot asa facea.am fost la un mecanic si a zis ca e de la chiulasa.am cumparat supape,si arcurile de la supape si acum e totul ok nu se mai aude nimic.
|
--------------------
dacia
1310
1991
- PH-99-ALP
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
QUOTE(Alecsutzu.ALP @ 6 Nov 2010, 20:02) salut!problema cu pocniturile in toba o aveam si eu si am schimbat bujiile,fisele, capac delco platina , bobina de inductie si tot asa facea.am fost la un mecanic si a zis ca e de la chiulasa.am cumparat supape,si arcurile de la supape si acum e totul ok nu se mai aude nimic. Da si asta poate sa fie ca am fost la cineva, mecanic de meserie (el a si umblat la nivel si la aprindere si a reglat-o cat de cat sa nu mai de-a acele bufnituri si a zis ca s-ar putea sa am o supapa care nu mai inchide bine sau arsa cam asa. Asa cat m-as chinui sa schimb bujii fise si altele tot acele bufnituri o sa le am. Costa mult sa faci o chiuloasa? ![]() krapcarasu :pai si cum pot sa fac sa am scanteia mai puternica ca am schimbat 4 bobine de inductie ca sa nu mai am scanteia rosie bobinele toate 4 sa aiba culoarea rosie doua in colo de treaba inseamna ca este altceva fise sau delcou,sau fure curent pe undeva ? Si bujiile sunt bune nu negre chiar daca sunt ele de diferite tipuri culoare lor este carmizie ![]() This post has been edited by Costy2000: 6 Nov 2010, 20:28 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
vezi ce tensiune ai la+ bobina, joc la axul delcoului
bun ar fi sa pui un at 011 cu senzor 6 Nov 2010, 21:44: bujiile rezista pt ca sunt de 1300-mai calde,probabil ai avans marit, amestec saracit odata cu micsorarea nivelului This post has been edited by krapcarasu: 6 Nov 2010, 20:44 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Joc in axul delcoului nu am ca l-am verificat are dar foarte putin daca e sa misc de el se misca dar putin trebuie sa fi atent ca sa il vezi daca se misca dar la mana se simte putin.
Sa masor sa vad ce tensiune am acolo dar cat ar trebui sa fie ? Mai ramane sa iau fise capac delcou lulea bujii si o aprindere cu senzor sa vad daca se schimba ceva daca nu la primavara jos cu chiuloasa si la reparat cu ea ![]() O concluzie pana la urma ce bujii sa pun daca e ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
intai rezolva sa ai scanteia puternica, peste 12v cu motorul pornit, ideal 14 la + bobina, schimba ce ai spus,bujii brisk N15 YC pt 1400, nu in ultimul rand culbutorii reglati, ca daca nu ai joc la o evacuare nu inchide bine
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Am inteles multumesc pentru pareri la toata lumea
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 23:30 |