Inchidere centralizata, montare inchidere centralizata
![]() ![]() ![]() |
Inchidere centralizata, montare inchidere centralizata
andrei09 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
1.2 benzina
2010
|
|||
maffiaxxl |
![]()
Post
#2
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
Sal nu este necesar nici un fel de modificare in yalele usilor.
Nu este necesar un acuator special pentru portbagaj, numai putina munca. Daca vrei pot sa te ajut si cu montare. Bafta |
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
florescumarcel |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 December 10 ![]() |
QUOTE(maffiaxxl @ 23 Nov 2010, 20:01) Sal nu este necesar nici un fel de modificare in yalele usilor. Nu este necesar un acuator special pentru portbagaj, numai putina munca. Daca vrei pot sa te ajut si cu montare. Bafta ati rezolvat dom'le ca sunt si eu interesat; ceva detalii, sfaturi pentru amarati din astia fara bani? |
--------------------
DACIA
LOGAN
2010/1.2 16V
- AG20MRT
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
in principiu, sunt necesare un kit de inchidere compus din modul de comanda si 4-5 actuatoare (din care 1 sau 2 cu 5 fire, pt usile fata), vreo 20m de cablu cu 2 fire, un buton de inchidere centralizata, furtunele de legatura dintre usi si stalpi, tije, timp si rabdare.
furtunele de legatura se pot improviza din cheder cu profil D. e suficient de rezistent si e ieftin. tijele se pot improviza din sarma mai groasa, de cam 2mm. se dau jos fetele de usi, se monteaza actuatorii, se leaga tijele actuatorilor de tijele de deblocare a usilor. se dau gauri in plasticele ce acopera gaurile unde ar trebui sa fie furtunele, iar prin gauri se strecoara cablurile invelite in cativa cm de cheder. se desfac plasticele de pe stalpii B (cei din mijloc), se desfac plasticele de pe pragurile interioare, se trag firele pana in consola centrala (in spatele butonului de avarii) sau pana sub volan. firele se leaga la modulul de comanda conform schemei corespunzatoare acelui modul. modulul se monteaza fie sub volan, fie in spatele butonului de avarii. este loc suficient in ambele parti. alimentarea modulului se face legand firul rosu de cel mai gros fir rosu ce se gaseste pe spatele panoului de sigurante sau direct de borna (+) a bateriei. firul negru se leaga de cel mai apropiat surub in contact cu caroseria. toate actuatoarele se leaga pe partea de forta in paralel. unele module de inchidere centralizata accepta comanda externa in sensul ca se poate lega la o alarma, la un modul de telecomenzi (gen chei briceag) sau la un buton pus pe bord. nu sunt convins ca UCH-ul pus pe varianta de echipare cheala 'stie' inchidere centralizata. daca, totusi, UCH-ul stie IC, atunci sunt necesare actuatoare, cabluri, buton de pus pe bord iar actuatorul de la usa soferului sa fie cu 5 fire pt a putea comanda deschiderea intregii masini. nu sunt necesare modificari la yalele usilor din simplul motiv ca actuatoarele se leaga de tija de blocare/deblocare. la portbagaj, pe spatele butucului exista o piesa din plastic alb la care se leaga tija actuatorului. valabil pentru a bloca/debloca portbagajul. pentru a deschide efectiv portbagajul, e necesar inca un actuator, ce se leaga de tija impingatoare verticala. am montat un kit universal de inchidere centralizata Type R + chei briceag si, in mare, asa am procedat (eu am montat pe alta masina). |
--------------------
.
.
.
|
|
kotto_logan |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 May 11 From: craiova ![]() |
folositi acuatoare originale logan sunt mai scumpe dar va usureaza munca.
furtune de trecere se gasesc asa ca nu are rost sa improvizati. spor la lucru si bafta! ![]() |
--------------------
logan1.4
full
2010
- xx-xx-xxx LOGANST CONVINS
|
|
Paul Gabriel |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 590 Joined: 16 October 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
La inchidere centralizata de fabrica cum leg o alarma?
|
--------------------
Suzuki/Audi
GSXR/A4
2005
- CJ XX RUN -----------
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
la logan?
pe pinii B30 si B40 de la uch apare masa la deschiderea usilor. pentru comanda de deschidere/inchidere a usilor te poti lega direct la buton. pentru avarii... inca mai studiez. pe butonul de avarii sau pe blocul de lumini merge doar daca alarma ofera masa in loc de +12 pe fir. eventual te legi pe partea de forta a semnalizarilor (deci cu releu), pinii A8 si A9 al conectorului PI de pe UCH. |
--------------------
.
.
.
|
|
Paul Gabriel |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 590 Joined: 16 October 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(mikey_gtx @ 17 May 2011, 10:31) la logan? pe pinii B30 si B40 de la uch apare masa la deschiderea usilor. pentru comanda de deschidere/inchidere a usilor te poti lega direct la buton. pentru avarii... inca mai studiez. pe butonul de avarii sau pe blocul de lumini merge doar daca alarma ofera masa in loc de +12 pe fir. eventual te legi pe partea de forta a semnalizarilor (deci cu releu), pinii A8 si A9 al conectorului PI de pe UCH. Mersi de raspuns, in caz ca ma incurc te contactez cand o montez |
--------------------
Suzuki/Audi
GSXR/A4
2005
- CJ XX RUN -----------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:56 |