bataie telescop, are doar 9000km
![]() ![]() ![]() |
bataie telescop, are doar 9000km
boditza |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 8 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
|
|||
danciusergiu84 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
verifica sa fie bine strans in boltul de jos pe puntea spate si sus in oala, le-am patit pe ambele, sus am schimbat bucsele alea de cauciuc si jos am strans la refuz, zgomotul de sus e mai infundat iar cel de jos mai ascutit/metalic se aude bine daca e deschis geamul si sunt cladiri pe partea respectiva ca sa reflecte sunetul, ca sa verifici jocul sus in oale e suficient sa deschizi haionul si sa faci balans urmarind tijele telescoapelor
succes This post has been edited by danciusergiu84: 23 Nov 2010, 09:21 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
GrOzOy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu Dacie ! Group: Members Posts: 839 Joined: 8 September 09 From: Ramnicu Sarat,Buzau ! ![]() |
Si la mine se aude , mai degraba a troncanit , spate stanga .... parca vine de sus , afara nu se aude nimic ...se schimba bucsa aia de la oala? oare ea "bate" asa?
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 , fara piele :D
- BZ 52 MTG Cazan Romanesc !
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie ! |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
sunt 2 bucse de fapt, una e sub oala adica e deja pe axul telescopului cand acesta e introdus de jos in sus prin acea gaura, aceasta bucsa de jos are un guler de ghidaj ca axul sa nu atinga in oala deci eu zic ca puteti verifica acest aspect pe langa strangerea eficienta a celor 2 bucse ca sa nu aibe joc, demontarea e usoarea se desfac cele 2 piulite de pe ax si telescopul poate sa coboare/urce lent tras/impins doar cu mana, totusi cred ca ar trebui sa cumparati acele bucse inainte si sa le schimbati oricum deoarece fiind vechi s-au tasat si nu mai absorb atat de bine vibratiile, in total sunt 4, adica 2 sub oala care au gulerul de ghidaj si 2 deasupra, cred ca se poate inversa pozitia fara nici o problema singura atentie trebuie sa o acordati acelui guler care intra pe gaura sa intre corect acolo pentru a nu atinge axul telescopului de oala
spor la munca This post has been edited by danciusergiu84: 23 Nov 2010, 12:43 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
si cu ce se poate tine contra tija amortizorului ca sa nu se invarta pt a desface piulita de sus ? pe fata e bine ca ti cu un imbus dar aici...
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
are un profil cam dreptunghic de ~4/5 mm, la capat, eu am tinut contra cu o cheie franceza pana am deblocat, apoi cu patentul, depinde cat de oxidat e locul, poate ajunge patentul, sau daca ai o cheie mai subtire cum erau cele de bicicleta se se potriveasca pe piulita de jos, iar pe cea de sus o cheie normala (piulitele sun mai inguste decat normal, pentru cine nu stie)
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
odata am dat capacul ala de cauciuc sa vad ce e acolo si nu mai stiam cum vine si deaceea am intrebat, dar cu patentul slabe sanse sa mearga, cheie reglabila sau franceza sunt mai potrivite, ar trebui sa mearga si cheie normala nu neaparat una subtire, eventual o inelara cotita, mai sti cumva de cat trebuie sa fie ?
la mine cred ca am uzata bucsa aia de sub oala de care zici, ca se mai aude cateodata o bataie cand dau in gropi, ca de slabit piulitele nu ar avea cum fiind 2 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
cauciucul acela se taseaza, eu le-am schimbat ca aveau joc vizibil cand apasam pe portbagaj
daca imi aduc bine aminte parca mi-a intrat fixa de 6 pe acel profil, inelara nu cred ca reusesti fiindca nu e chiar patrat (la mine) sambata daca nu uit fac o poza la cele noi (nu le tin acasa ci la tata in garaj) |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
in ultimul post ma refeream la piulite cand am zis ca poate merge si o cheie fixa sau inelara, ca ai zis ca is piulitele subtiri si trebuie o cheie subtire
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
boditza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 8 September 09 ![]() |
deci se gasesc separat bucsile de sus??? cea de jos unde se prinde in punte se schimba??
|
--------------------
Renault
Megane
Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
se poate schimba, intr-adevar se prinde pe punte, de gasit stiu ca nu se gaseste dar se potrivesc niste bucse de berlina in locul lor, mi se pare ca cele de bascule, verifica pe topicurile dedicate
la mine tacanea dupa ce s-au schimbat cele de sus, dar sa rezolvat prin strangerea la refuz a piulitelor ce strang bolturile respective, nu stiam ca se potrivesc cele de berlina This post has been edited by danciusergiu84: 24 Nov 2010, 10:34 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
p_alecsu |
![]()
Post
#12
|
![]() Alex Group: Members Posts: 355 Joined: 11 December 09 From: 25 km de Pitesti ![]() |
eu am incerat azi la masina unui tovaras smecheria cu bucsele de bascula de berlina la amortizoarele spate de dsn. rezultat : ne.am chinuit o gramada si daca nu le polizam nu intrau.
|
--------------------
Dacia
Supenova
2001 Rapsodie
- AG 10 WSM
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
nu trebuie polizate, se unge cu vaselina si se bate foarte tare cu ciocan mare cu un dorn, mai exact un cilindru gol de marimea bucsei, ca daca polizezi nu mai intra bucsa fix, la service auto au asemenea unelte
This post has been edited by Relu_GTT: 24 Nov 2010, 18:47 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
p_alecsu |
![]()
Post
#14
|
![]() Alex Group: Members Posts: 355 Joined: 11 December 09 From: 25 km de Pitesti ![]() |
am incercat si varianta cu unsul dar nu a mers. stiu sigur ca bucsele au fost de srl nu originale si poate nu erau in cote. oricum s.au fixat foarte bine si au disparut troncanelile.
|
--------------------
Dacia
Supenova
2001 Rapsodie
- AG 10 WSM
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
vechile bucse aveau vizibil cauciucul uzat ?
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
tr04www |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
si eu am schimbat mai demult bucsele la amortizoare cu unele de bascula de berlina.nu le-am uns deloc, le-am batut tare cu un ciocan si o teava cum a zis si relu_gtt. bucsele vechi aveau cauciucul uzat rau si troncaneau.
This post has been edited by tr04www: 24 Nov 2010, 20:49 |
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
boditza |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 8 September 09 ![]() |
mie mi se pare ciudat sa bata dupa doar 9000km
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane
Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:12 |