Protectie anticoroziva ?, oare merge ?
![]() ![]() ![]() |
Protectie anticoroziva ?, oare merge ?
SiloS |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.292 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|||
Electronistu' |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
Este absolut excelent. A mea e facuta pt export si exact asa a avut. Chiar si inauntru. Absolut toata tabla e in stare perfecta. Si zgomotul interior era net mai mic decat o dacie normala in 4 trepte. Acum tocmai am antifonat-o din nou si numai inauntru am folosit 2 cutii de 5 kg de antifon cauciucat + folie PEE. Dupa vopsit am sa vad si rezultatele.
Eu iti zic sa pui sigur daca ai de unde lua smoala. Eu nu am mai pus ca nu am avut la indemana. |
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
SiloS |
![]()
Post
#3
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.292 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Concluzia : De unde fac eu rost de smoala ???
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Electronistu' |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
Asta nu stiu. De aia am si zis ca "nu am avut la indemana"
![]() Cauta prin oras pe la tine undeva unde asfalteaza si du-te cu o galeata ![]() Acu pe bune (desi si aia e o solutie) tre sa fie pe la magazine dar in cantitati mai mari. Sincer, nu stiu ce sa iti spun. |
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
gattoman |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
Sal.Smoala se gaseste la magazinele cu materiale de constructii si din cate stiu se da si la kilogram(cel putin asa am vazut prin iasi).
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
bodel |
![]()
Post
#6
|
![]() rege`n tara orbilor Group: Members Posts: 217 Joined: 2 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut, smoala nu este buna din cel putin doua motive simple: smoala cand se raceste devine casanta iar sub actiunea pietricelelor de pe asfalt se ciobeste rezultand mici zone de tabla fara protectie iar la interior nu stiu daca ai suporta mirosul mai ales vara.
Poti folosi cu incredere antifon antichip (cauciucat) dar sa fie de firma (body,sinto,impa) care sa permita sa fie vopsit |
--------------------
dacia
1410 Sport
1989
- B 25 RLR Low Rider Sport
|
|
raptordivx |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava ![]() |
Tocmai sunt la partea de dat jos vechiul antifon si la pusul altuia nou. Pe mine m-a invatat cineva sa dau peste tabla:
1. Grund 2. Lovitura de ciocan (gri) 3. Primul strat de antifon (cu pensula sau pistol) 4. Al doilea strat de antifon (batut- - ceva de genul strop pe perete) 5. Vopsea |
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|
andrei22 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 May 05 ![]() |
mai baieti uitati ce am patit acum vreo 3 ani cu masina lu tata
Am mers la munte prin decembrie si asta dadusera cu sare pe sosea ,m-am intors in buc si am bagat masina in garaj nu am mai mers cu ea pina in primavara (circulat cu cea de la munca ) in primavara cind am fost cu ea la spalat mi-a cazut tot terosonul de pe tabla nu a mai ramas nici o bucata pe masina ! cam asa se intimpla cind mai pui starturi de teroson suplimentar celor din fabrica ,se ceobeste si intra pa sub el si cu timpul se dezlipeste si nu sti ce se intimpla sub el Eu zic ca ce a mai buna varianta anticoroziva e sa dai peste tot pe unde se poate cu unsoare si dupa aia terfelita prin praf pe drumuri de tara ,facuta operatiunea asta de vreo 3-4 ori si dupa aia nu cred ca vor mai aparea probleme corozive un timp |
--------------------
daca
1400
- b23 dak
|
|
mrc0268 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 January 04 ![]() |
nu stiu cat de buna e ideea dar mai nou la drumuri inainte de a turna asfalt dau cu ceva negru care pana acuma spuneam ca e pacura dar acuma dau cu un fel de zmoala care cand o scoate din butoi e lichida la rece o imprastie cu presiune cu cisterna si in 15min se intareste si devine ca zmoala oarecum cauciucata eu o sa incerc sa dau si prin usi pe podea si interior
|
-------------------- |
|
ydaniel |
![]()
Post
#10
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
bai nu smoala se pune!!ci un grund special care seamana cu smoala da este de vreo 5 ori mai scump!da da cu autovopant 150.000 lei vechi 1 litru!!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
B30KDT |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 10 May 05 From: bucuresti ![]() |
incearca insonorizant body (280 000 la 2 litri)
daca vrei neaparat smoala vezi ca se gaseste la magazinele cu materiale de constructii si se vinde la kg |
--------------------
DACIA
DACIA
2012
|
|
padual |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
eu as incerca sa dau cu smoala pe sub masina cam de la jumatatea masinii in spate ca sa nu am probleme cu mirosul!
Sunt mai novice,si v-as ruga sa imi explicati si mie care e faza cu folia aia PEE? |
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
RIon |
![]() ![]()
Post
#13
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Incearca aici, la postul nr. 6 semnat bogdan_o:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=5875&hl=folie Mai exista si alte topicuri despre antifonare si izolare, cautati cu incredere. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Am citit pe aici intamplator si am ramas absolut naucit... Nu-mi vine sa cred, a trebuit sa ma ciupesc...
As avea si eu niste rugaminti la voi: 1. Documentati-va asupra proprietatilor smoalei (temperatura de topire - adica temperatura la care devine lichida; caracteristici de maleabilitate; caracteristici de flexibilitate la gama de temperaturi intalnite pe tabla unei masini, caracteristici de aderenta; caracteristici de casabilitate; caracteristici de insonorizare - fonoabsorbante si fonoreflectorizante) 2. Documentai-va asupra "smoalei" care era data pe masinile voastre de care ziceti pe aici. Sa vedeti daca era smoala sau nu... 3. Documentati-va asupra modului de aplicare a oricatui produs pensulabil. Ia vedeti voi ce scrie pe etichete referitor la suprafata de aplicat (praf, grasimi etc), si o sa INTELEGETI de ce v-a cazut la unii ANTIFONUL CAUCIUCAT dat peste cel din fabrica. 4. Documentati-va ce inseamna "amorsa bituminoasa la rece" in constructii... Si acum cateva definitii din dictionar (e o carte utila din cand in cand...) - BITÚM s.n. Produs solid, plastic, de culoare neagră, obținut prin oxidarea la cald a reziduurilor de petrol sau prin distilarea huilei.(folosit ca izolant hidrofug, ca material de pavare etc.) [Acc. și: bítum] - Din fr. bitume. 1. roca lichida în scoarta pamântului din hidrocarburile de titei, folosita la bitumaj si la fabricarea unor lacuri, izolanti etc. 2. (arte) culoare brunã strãlucitoare, obtinutã prin amestecarea bitumului (1) cu ulei de in si cu cearã. (<fr. bitume, lat. bitumen) - ASFÁLT ~uri n. 1) Rocă sedimentară brună-neagră, constituită din hidrocarburi rășinoase și compuși ai sulfului și azotului. 2) Amestec de bitum cu materiale minerale, întrebuințat la acoperirea suprafeței drumurilor; îmbrăcăminte rutieră. /<fr. asphalte, lat. asphaltus - SMOÁLĂ s.f. Substanță neagră, vâscoasă, casantă, care rămâne de la distilarea păcurii sau a gudronului de cărbuni și care se întrebuințează la pavaje, în industria chimică etc. - Din sl. smola. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#15
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
a acum vreo 2 ani la o emisiune pe bi tv era un domn mai la 78 de ani care zicea ca acum 20 ani a facut o emulsie de smoala(da smoala) cu pietris si a aplicat-o masini sale fiat... si nu a avut pb cu ruginaQ@
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
roberth |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru tamponat Group: Members Posts: 60 Joined: 1 March 04 From: spatele tau ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 31 Jul 2005, 22:22) a acum vreo 2 ani la o emisiune pe bi tv era un domn mai la 78 de ani care zicea ca acum 20 ani a facut o emulsie de smoala(da smoala) cu pietris si a aplicat-o masini sale fiat... si nu a avut pb cu ruginaQ@ hi, hi, am avut si eu un Fiat 850 in tineretile mele... ![]() ![]() asa ca, protectie anticoroziva la acele masini, este frectie la picior de lemn. Si la Dacie au fost ani buni ( tabla de pe alte meleaguri )... Numai bine ! ![]() |
--------------------
Dacia
Nova T
1998
- B 66 COJ “Ca să înțelegi că ești prost, trebuie totuși să-ți meargă mintea. ”
(Georges Brassens) |
|
gsa_ro |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 23 September 04 From: Baia Mare ![]() |
QUOTE(klaus @ 31 Jul 2005, 15:11) Am citit pe aici intamplator si am ramas absolut naucit... Nu-mi vine sa cred, a trebuit sa ma ciupesc... As avea si eu niste rugaminti la voi: 1. Documentati-va asupra proprietatilor smoalei (temperatura de topire - adica temperatura la care devine lichida; caracteristici de maleabilitate; caracteristici de flexibilitate la gama de temperaturi intalnite pe tabla unei masini, caracteristici de aderenta; caracteristici de casabilitate; caracteristici de insonorizare - fonoabsorbante si fonoreflectorizante) 2. Documentai-va asupra "smoalei" care era data pe masinile voastre de care ziceti pe aici. Sa vedeti daca era smoala sau nu... 3. Documentati-va asupra modului de aplicare a oricatui produs pensulabil. Ia vedeti voi ce scrie pe etichete referitor la suprafata de aplicat (praf, grasimi etc), si o sa INTELEGETI de ce v-a cazut la unii ANTIFONUL CAUCIUCAT dat peste cel din fabrica. 4. Documentati-va ce inseamna "amorsa bituminoasa la rece" in constructii... Si acum cateva definitii din dictionar (e o carte utila din cand in cand...) - BITÚM s.n. Produs solid, plastic, de culoare neagră, obținut prin oxidarea la cald a reziduurilor de petrol sau prin distilarea huilei.(folosit ca izolant hidrofug, ca material de pavare etc.) [Acc. și: bítum] - Din fr. bitume. 1. roca lichida în scoarta pamântului din hidrocarburile de titei, folosita la bitumaj si la fabricarea unor lacuri, izolanti etc. 2. (arte) culoare brunã strãlucitoare, obtinutã prin amestecarea bitumului (1) cu ulei de in si cu cearã. (<fr. bitume, lat. bitumen) - ASFÁLT ~uri n. 1) Rocă sedimentară brună-neagră, constituită din hidrocarburi rășinoase și compuși ai sulfului și azotului. 2) Amestec de bitum cu materiale minerale, întrebuințat la acoperirea suprafeței drumurilor; îmbrăcăminte rutieră. /<fr. asphalte, lat. asphaltus - SMOÁLĂ s.f. Substanță neagră, vâscoasă, casantă, care rămâne de la distilarea păcurii sau a gudronului de cărbuni și care se întrebuințează la pavaje, în industria chimică etc. - Din sl. smola. Sublatnta CASANTA, asa cum spui poate fi foarte bine imbunatatita prin adaos de alte substante. Definitia din dictionar spun eu e cea pentru smoala pura normal 100%. Ideea e ca exista solutii pentru a face din smoala un produs foarte vascos, aproape solid. Uite, de exemplu, pentru hidroizolatiile garajelor, mai demult se bagau in butoiul unde se topea smoala cam 40l de motorina tocmai pentru ca smoala sa-si piarda proprietatea de a fi casanta, mai simplu, sa nu se crape.Normal insa, se topea pe urma mai usor in canicula, de aceea puneau mai mult nisip deasupra. Doar o parere. Numai bine! |
-------------------- Serghey
|
|
body |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
Mai voi stiti ce e aia smoala ?
Vad numai "specialisti"pe aici . Exista 2 tipuri de bitum mai bun - IN NICI UN CAZ BITUM DE DRUM. Un tip SPP 70 si un tip SP 90 care sunt ceva mai bune si se folosesc pt izolatia conductelor ingropate a rezervoarelor si a altor constructii metalice ingropate vedeti STAS 7335/3-86 si STAS 2484-85. Bitumul este casant si IN NICI UN CAZ NUPOATE FI APLICAT PE O CAROSERIE DE MASINA din urmatoarele motive: Bitumul SPP 70 ( unde 70 de grade reprezinta punctul de incenzuratre ) pt a putea fi aplicat trebuie incalzit la 1,5 x Tincenzuratre adica 105 grade Bitumul SP 90 ( 90 de grade punct de incenzuratre)pt a putea fi aplicat trebuie incalzit la 1,5 Tincenzuratre adica 135 de grade . Pt a putea aplica la temperatura aia o sa se dizolve ( sau in orice caz vopseaua va fi atacata ) . Bitumul nu este elastic , adica la diferente de temperatura se va crapa . De asemene bitumul nu se poate aplica direct pe metal ( in prealabil metalul trebuie SABLAT si aplicat un strat de citom) - a se vedea STAS 7335/3. ORICUM CA O CONCLUZIE BITUMUL NU POATE FI APLICAT CA STRAT ANTICOROZIV LA O MASINA! SI Aveti in vedere ca tipurile de bitum mentionate mai sus sunt cele mai bune ! |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#19
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
asa e!produsul ala de aplicat pe tabla seamana cu smoala dar nu este.autovopantul e cel mai bun
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
cunosc un nene care din '86 de cand are dacia nu a folosit antifon ci zmoala amestecata la cald cu vaselina si tot calda o aplica pe masina.
rezultatul:nici o gaura in caroserie,dar a si intretinut-o omu'.ii mai arunca cate un ochi pe dedesupt cand venea vara,si unde mai aparea rugina curata si zdranc cu amestecul lui de zmoala peste. va spun ca masina arata impecabil si dupa 20 de ani.a vandut-o cu 56 mil anu asta.la an nu prea facea banii,dar avand in vedere cum arata era mai buna ca una din '95 tot la banii aia. eu in interior am renuntata la antifon dupa ce am dat de doua ori si mi s-a luat pe mocheta.asa ca am dat grund si doua straturi de vopsea si nu ma mai doare capu'. pe dedesupt am dat antofon acum 3 ani si se comporta bine,dar din cauza sarii de pe drim a mai aparut rugina si cred ca ii mai dau o mana anu asta.oricum masina e din '82 si am decat 2 petica la contraaripi pe fata. |
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
cristidb |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
smoala cu vaselina?!
![]() Bai dar inventivi mai sunt oamenii..... Cu scuipat si praf a incercat cineva? ulei de bucatarie? slanina? |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Sincer ma intreb cit e folclor; se amesteca smoala cu vaselina? fie si la cald.
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Muttley |
![]()
Post
#23
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
De smoala cu vaselina n-am auzit inca si suna aiurea oricum.
Oricum, in cartile mai vechi erau mentionate diverse "tratamente" care acum ar parea cam aiurea... De exemplu: vaselina amestecata cu benzina pentru a deveni mai fluida in vederea aplicarii. Dupa evaporarea benzinei, stratul protector -scria acolo- ar avea proprietati destul de multumitoare... Parerea mea este ca actualmente un asemenea tratament n-ar mai merge din cauza benzinei care dizolva eventualele straturi aplicate anterior (grund, autovopant, etc). Personal am optat pt vaselina chioara... Alt exemplu (iar asta-mi suna mai bine): ulei de in amestecat cu miniu de plumb. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
QUOTE(cristidb @ 20 Mar 2006, 20:51) smoala cu vaselina?! ![]() Bai dar inventivi mai sunt oamenii..... Cu scuipat si praf a incercat cineva? ulei de bucatarie? slanina? nu stiu de ce mama dreaq ma mai obosesc sa va scriu,cand voi incepeti sa radeti,dar omu' asa a intretinu-to 20 de ani.care crede,bine,care nu treaba lui,dar aia aia era cea mai ingrijita dacie din tot orasul. |
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mai bine vaselina "diluata" la cald cu ulei.
Ulei de in cu miniu este exact compozitia "miniului de plumb vopsea", folosit pe la etansari pe vremea aceea. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Muttley |
![]()
Post
#26
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
O sa intreb ce "natie" de ulei/vaselina foloseau astia pe aici.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
patric |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 6 March 06 ![]() |
Acum 5 ani am antifonat masina unui prieten folosind smoala. Reteta a fost urmatoarea:smoala la topit, iar cand devenea fluida, o amestecam cu 30% valvolina si in jur de 5% praf de cauciuc (colectat de la un polizor dintr-un atelier unde se repara incaltamintea). Amestecul l-am aplicat manual, cu produsul in stare calda, bineinteles dupa curatarea si grunduirea in doua straturi a suprafetei. Am avut surpriza ca dupa 4 ani, la o verificare, sa gasesc stratul de protectie in foarte buna stare. Bitumul a ramas relativ moale, ceva in felul unui mastic.
|
--------------------
dacia
1300
- NT 05 CKN
|
|
gabrielv |
![]()
Post
#29
|
g.a.b.i. Group: Members Posts: 26 Joined: 13 July 04 From: Bucuresti ![]() |
(body @ 11 Oct 2005, 11:35)
Eu stiam ca la bitum SP90 (90 de grade celsius este punctul de incenzuratre). Chiar, ce reprezinta incenzuratre (spune-mi STAS-ul daca stii)? Pentru aplicare il incalzesti pana devine fluid sau il dizolvi intr-un diluant. Bitumurile sunt si ele de mai multe feluri, pentru varii aplicatii. Nu erau prosti aia de puneau uleiuri sau alte smacuri in ele - le mai inmuiau. Bitumul este atat de elastic cat iti doresti(permiti) sa fie - in functie de aplicatii sale: drumuri, cabluri electrice, izolat baterii auto, lipit carton pe casa etc. Daca nu are elasticitate se adauga cauciuc. Ca o concluzie a mea, bitumul poate fi folosit ca anticoroziv la o masina (si este folosit dar nu chior, adica i se adauga diverse chestii - a se citi diverse tipuri de cauciuc, aditivi sa lipeasca mai bine la tabla ). Daca mai vreti sa stiti despre bitum va mai spun ![]() Apropo, masticurile alea negre romanesti de se aplicau la dacii acum 25 de ani (romtix parca) ce erau? (am deviat usor)... This post has been edited by gabrielv: 3 Apr 2006, 13:23 |
--------------------
Dacia
1310
1983 TX
- B-23-HSO
|
|
Gaba |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
Salutare tuturor
Am vazut si eu topicul asta si ma mincat la degete sa va spun si experienta mea... poate va este de ajutor... Bitum o cutie mare (ce foloseau baietii cind izolau acoperisul la blocuri -da este casant cind e rece- ) 3litri de ulei ars... sau de care gasiti si cam un kilogram de parafina (se foloseste parca la lumanari) . Totul pus intr-cazan la foc... toate bune pana acuma... apropo... dupa ce fierbe sa nu mai bagati bitum peste compozitia asta ca are o reactie cam ciudata (erupe ![]() ![]() pe linga efectul pozitiv de protectie am dat si de citeva efecte negative.... - se mai duc bucse si rotule si sa va fereasca sfantul sa trebuiasca sa le schimbati voi... lasati pe mecanic sa injure de ce se ia pe maini si pe scule ![]() - cind aplicati vedeti sa nu stropiti si pe latera pe tabla... vine foarte greu jos... - pe linga motor mai ajunge si pe capota si daca se scurge pe galerie o sa aiba un miros specific... "extrem de placut". "reteta" va-o recomand sa o folositi doar daca aveci cele necesare fara sa faceti investitii prea mare... altfel... antifonul cauciucat nediluat cea mai buna alegere... a... compozitia in cantitatile data a fost suficienta pt 3 masini Distractie placuta ![]() This post has been edited by Gaba: 19 May 2006, 14:08 |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 12:32 |