DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Intrebare apa , ulei

ghita87
post 12 Dec 2010, 23:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 March 10




Salutare

azi am avut surprize neplacute cu dacia mea, adica iarasi baga apa in ulei sad.gif .In urma cu 30000km i'am facut capitala la care i'am schimbat si chiuloasa pt ca am constatat ca cea veche e fisurata(mi'a fiert odata si a inceput sa bage apa in ulei).
Acum din senin iarasi a inceput sa bage apa in ulei, apa avea , nu a fiert niciodata...
nu stiu de ce sa ma iau, de la ce sa fie fazele astea?
sa fie garnitura devina?

This post has been edited by ghita87: 13 Dec 2010, 00:01


--------------------
R12 R12 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 13 Dec 2010, 00:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




intra pe la garnitura de qlasa sau pe la inelele de etansare a cilindrilor (cupru sau cauciuc)


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 13 Dec 2010, 00:49
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Ai verificat planeitatea chiuloasei ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghita87
post 13 Dec 2010, 01:48
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 March 10




am uitat sa mentionezi ca chiuloasa actuala a fost la rectificat deci banuiesc ca planeitatea e ok.

nush ce sa fac , mi se pare anormal tot la 30.000 sa umblu pe la motor sad.gif
sa schimb doar garnitura?
sau sa mai rectific si chiuloasa inca odata


--------------------
R12 R12 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 13 Dec 2010, 08:34
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Banuiesti dar nu esti sigur .Si eu am rectificat chiuloasa la vechea dacie , adica mi-au facut scaunele supapelor . Pentru planeitatea am fost cu ea la un atelier specializat .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 13 Dec 2010, 08:34
Post #6


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




daca spui ca , chiuloasa a fost rectificata..clar ca ti-a luat fata plana..ti-a fiert in astia 30 .000?? daca nu..nu trb sa iei si fata plana..iei doar garnitura de chiuloasa ..si pui daia siliconata


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghita87
post 13 Dec 2010, 10:48
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 March 10




la atelier mi'au facut si scaunele si planare, nu sunt sigur in sensul ca nu am verificat'o inainte de a o pune pe masina, poate or fi dat gresi mesteri de la atelier
cum pot sa verific daca chiuloasa este plana sau nu? tre ceva scule sau...?

nu mi'o fiert niciodata in astia 30000 pur si simplu a inceput sa bage apa sad.gif
poate sa fie de la antigel? inainte era apa si sapt trecuta am schibat apa cu antigel apoi dupa vreo 250km au aparut surprizele

This post has been edited by ghita87: 13 Dec 2010, 10:59


--------------------
R12 R12 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache ionut lucian
post 13 Dec 2010, 11:12
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 30 November 10




sal
poti sa vrerifici daca chiuloasa e plana cu o bucata de geam dar e metoda rudimentara
e posibil sa intre pe la inelele de etansare din blocul motor se poate sa ai scaunele din bloc corodate sau nu leai curatat corect
sau sa fie bocul fisurat
tre vazut de unde e buba pina nu desfaci motoru nu ai de unde sa stii


--------------------
Dacia si Audi Dacia 1410 BREAK Audi 80 1,6td 1999 break 1990 80 1,6 td - IF 28 JSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 13 Dec 2010, 17:04
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




un sfat important: nu umbli asa cu masina cu apa in ulei!o sa.ti mananca arborele cotit si trebuie rectificat si ala.daca vrei presiune de ulei


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghita87
post 13 Dec 2010, 19:32
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 March 10




asta e trbuie iarasi sa desfac motorul, eram asa de increzut ca nu o sa mai umblu pe la el ,am schimbat tot ce era de schimbat si tot de geaba sad.gif

bineanteles ca nu merg cu masina , am parcat'o in garaj si acolo odihneste in pace biggrin.gif deocamdata

se poate monta vreun indicator de temperatura pe chiuloasa? eu am doar un beculet rosu in care nu's prea increzut


--------------------
R12 R12 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache ionut lucian
post 13 Dec 2010, 19:46
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 30 November 10




da e sonda de temperatura pe ceas
tu ce model de dacie ai?


13 Dec 2010, 20:50:
pti sa iti pui ceasuri in bord atasate si tre sa schimbi capacul de la chiuloasa sa ii pui cu 2 sonde

This post has been edited by iordache ionut lucian: 13 Dec 2010, 19:50


--------------------
Dacia si Audi Dacia 1410 BREAK Audi 80 1,6td 1999 break 1990 80 1,6 td - IF 28 JSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghita87
post 13 Dec 2010, 20:46
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 March 10




Dacia 1300 din 71.

asa deci tre sa fac rost de un capac cu 2 sonde(una pt beculet si una pt ceas da?) + ceas temp.
Daciile mai noi aveau asa ceva de uzina sau, e de la vreun renault varianta aceasta?

This post has been edited by ghita87: 13 Dec 2010, 20:48


--------------------
R12 R12 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache ionut lucian
post 13 Dec 2010, 22:29
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 30 November 10




nu iti tre de renault ci de dacie se potivesc de la oricare model 13 14 16 nu conteaza
capacul de chiluoasa e lafel la toate cu 2 sonde
si mai iti poti monta ceasuri atasate nu tre sa moifici ceasurile de la bord


--------------------
Dacia si Audi Dacia 1410 BREAK Audi 80 1,6td 1999 break 1990 80 1,6 td - IF 28 JSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghita87
post 14 Dec 2010, 23:15
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 March 10




am facut rost de capacul cu sonde + ceasuri de la dezmembrari smile.gif
asta e vestea buna

iar cea proasta e ca probabil s'o fi dus chiuloasa, am schimbat garnitura si tot la fel amesteca apa cu uleiul. sad.gif

am o chiuloasa backup insa necesita reconditionare.Mesterul care mi'a facut chiuloasa la rk nu mai lucreaza si nush unde sa merg
Imi recomanda careva vreun atelier prin Timisoara pentru reconditionare chiuloase?


This post has been edited by ghita87: 14 Dec 2010, 23:18


--------------------
R12 R12 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 15 Dec 2010, 06:41
Post #15


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




auzi dar blocul esti sigur ca nu e fisurat??


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghita87
post 15 Dec 2010, 14:10
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 March 10




Am verificat cand am schimbat garnitura, parea sa fie bun , nu am observat nici'o crapatura, dar totusi pana nu fac motorul bucati nu pot sti cu siguranta daca e bun sau nu blush.gif


--------------------
R12 R12 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghita87
post 20 Dec 2010, 16:35
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 March 10




cum imi dau seama daca bucsele de gidare supapa sunt pentru semeringuri sau nu?
am cumparat un set de bucse si daca nu's bune pot sa le intorc pana maine ...




--------------------
R12 R12 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel.alexandru
post 3 Jan 2011, 02:25
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 January 11




salutare. biggrin.gif

o mica intrebare ... daciuca mea o batrana din 85 ...care nu am mai folosit-o de vreo 6-7 luni ..am pornit-o acu, cateva zile ...ce mi s-a parut suspect ... cand am desfacut busonul de la ulei am observat ca uleiul de pe capac/buson avea "culoarea de cacao cu lapte " sa zic asa ....insa joja cand am scos-o avea uleiu negru vascos era ok..se mai aude si un zgomot metalic .ca si cum nu se unge .poate o fi de la tacheti ..am si esapamentu spart de la saxofon si nu-mi dau seama bine ca face zgomot rau .... cumva s-a dus garnitura de chiuloasa ....apa in borcan nu face bolboloroci ,sta la nivel ...nu a bagat ulei in ea...pe teava de esapament nu da fum alb ..idei ceva ?! am intrebat pe cineva care se da mecanic a zis ca nu are nimic ca asa face din cauza gerului huh.gif


--------------------
dacia 1310 1985 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 3 Jan 2011, 08:36
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




daca ai facut rost de ceasuri de apa si ulei ,e ok ,monteazale sub bord,așa cum am facut eu,vezi pozele mele la550,pe mine ma ajuta,ceea ce iti doresc si tie.se leaga foarte usor,.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel.alexandru
post 3 Jan 2011, 11:10
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 January 11




o parere de la cineva priceput ? e garnitura dusa mellow.gif ?


--------------------
dacia 1310 1985 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 3 Jan 2011, 12:45
Post #21


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




@daniel.alexandru:
Nu ma dau neaparat priceput, dar nu cred ca e de la garnitura, cauta "muci in ulei", probabil trebuie sa schimbi uleiul, de care folosesti ?
Desi unii il critica, eu sunt multumit cu Panther 15W40, si iarna si vara.

Bafta, si La multi ani !


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 3 Jan 2011, 16:08
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




daca motorul a fost refacut prosapat sa inteleg a trecut stadiul de rodaj iai restrans chiuloasa,totusi ca se face o restrangere se da un retus,si sper ca ciuloasa a ofst rectificata la limita ca uni meserias trec si peste limita minima admisa de dragul de a lua bani.vezi sa nu ai fisuri in chiuloasa sa iti bage apa pe acolo ca uni din noi baga antiger dar de dragul de a nu crapa de frig blocul motor dar nu se gandesc la consecinte corodare interioara a chiuloasei a stuturilor corodare a radiatorului etc
sfatul meu verifica toate cele expuse si anterior


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 3 Jan 2011, 18:11
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




lui daniel alex.....stai linistit,garnitura de chiulasa nu e arsa,schimbai urgent uleiul,eu folosesc elf 20w40 ca si la solenta mea,si mai porneste-o si tu macar o data pe luna,nu la 7luni.....eu ma dau cu amea 81 ,10km pe saptamina.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel.alexandru
post 3 Jan 2011, 22:24
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 January 11




multumesc ptr raspunsuri biggrin.gif

o presupunere sleep.gif : daca imi baga antigel in ulei ..nu trebuia ca si uleiul din baie sa fie "cacao cu lapte " ? la mine uleiul de pe joja e negru ,e ok .....doar sus pe buson gasesc spuma aia ...


--------------------
dacia 1310 1985 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 3 Jan 2011, 23:09
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




baga Aral bluetronic e cel mai bun ulei dupa parerea mea


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 4 Jan 2011, 00:23
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(daniel.alexandru @ 4 Jan 2011, 00:24)
multumesc ptr raspunsuri    biggrin.gif

o presupunere sleep.gif  : daca imi baga antigel in ulei ..nu trebuia ca si uleiul din baie sa fie cacao cu lapte ?

Nu trebuia sa fie .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 4 Jan 2011, 08:22
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(ghita87 @ 15 Dec 2010, 15:10)
Am verificat cand am schimbat garnitura, parea sa fie bun , nu am observat nici'o crapatura, dar totusi pana nu fac motorul bucati nu pot sti cu siguranta daca e bun sau nu  blush.gif
*


daca blocul e bun,atunci ori ai garnitura la chiulasa arsa,ori cel mai sigur schimba-i chiulasa avnd in vedere faptul ca ai mai rectificato odata cu planeitatea ei.,si pe urma tot ti-a bagat apa in baie. atentie si la garniturile camasilor de pe bloc motor,daca tot dai jos juma de motor....


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghita87
post 4 Jan 2011, 15:01
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 March 10




Am rezolvat problema , se pare ca chiuloasa era devina acum dupa ce am schimbat'o nu mai amesteca apa cu uleiul.
Cheasurile temperatura ,ulei cum se leaga?
Au cate 4 mufe din care una e pentru bec iar celalalte 3 sunt pentru comanda si banuiesc alimentare.
Poza

Graphic1.jpg ( Size: 82.28k ) Number of downloads: 341


This post has been edited by ghita87: 4 Jan 2011, 15:03


--------------------
R12 R12 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 4 Jan 2011, 15:48
Post #29


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(ghita87 @ 4 Jan 2011, 15:01)
Au cate 4 mufe din care una e pentru bec iar celalalte 3 sunt pentru comanda si banuiesc alimentare.
Poza

Graphic1.jpg ( Size: 82.28k ) Number of downloads: 341

*




Plus , minus si semnal sonda ...


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 4 Jan 2011, 16:04
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




mufa 2 este masa (-) mufa 1 este firul de la sonda (fie ca e apa fie ca e ulei)3 este plus care vine din panoul de sub bord,si iluminarea ceasurilor te legi la firul de lumina de la bricheta,sau de la cutia de acte lumina

4 Jan 2011, 17:06:
ai grija sa nu ai ceasuri de 24V de la autobuze alea au shunt,se elimina rezistenta de sunt s se folosesc la 12v ,vezi ceasul de apa fara curent el trebuie sa stea la 90 de grade cind pui contactul trebe sa cada acul in stanga la minim


This post has been edited by Magnum_Baracuda: 4 Jan 2011, 16:06


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 05:46
Forum Renault