DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema motor!, socuri intrerupte in mers!!!

GR 01 NVN
post 14 Dec 2010, 06:52
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 27 June 10
From: GIURGIU




dragi colegi,as dori sa sa impartasesc o problema in speranta ca ma puteti ajuta...nu prea le am cu motoare si de aia ma adresez voua...depre ce este vorba:aseara am avut de facut un drum de 20km,plec de acasa,motorul mergea foarte frumos,ajung la destinatie si stau cam vre-o 8 ore..plecarea a fost destul de buna,am sesizat doar 2 intreruperi cat am stat sa se incalzeasca,dar am zis ca este de la benzina,cand in mers incepe sa imi dea niste "socuri" nu foarte dese,cand incepeau socurile calcam acceleratia degeaba,era ca si moarta....ajung acasa chinuit si ma uit la ea..pe langa prima si a 3 a bujie aveam ulei aruncat,chiar destul de mult,ma uit la nivelul uleiului si nimic era uscat de tot..iar ultima verificare si completare am facut-o acum 2 saptamani iar de atunci nu am mers de 2 ori cu ea....care poate fi aceasta cauza?daca va este de vreun ajutor masina este din 95 carburatie 1400 si are aproximativ 60 000 km

This post has been edited by GR 01 NVN: 14 Dec 2010, 07:08


Attached thumbnail(s)
Picture_00811.jpg ( Size: 196.77k ) Number of downloads: 313


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - GR 27 CCD
Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 14 Dec 2010, 09:15
Post #2


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Probabil ti-a facut uleiul presiune.Verifica furtunul care pleaca din capacul culbutorilor la carburator sa nu fie infundat.Foarte probabil s-ar putea sa ai si alte probleme mecanice la sistemul de ungere.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 14 Dec 2010, 09:41
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




si indicatorul de presiune?era pe normal daca nu ai avut ulei?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_pirotehnistul
post 14 Dec 2010, 19:47
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 9 February 09
From: Arad




Ai asteptat cateva minute sa coboare uleiul si tot nu s-a vazut nimic pe joja? Ai verificat daca nu pierde pe nicaieri ulei inafara de bujii? Fum albastru nu scoate? Socurile s-ar putea sa fie datorita conductelor de benzina infundate(mizerie sau dop de gheata). Desfaci furtunele de tur si retur ce intra in pompa de benzina iei o pompa de umflat roti si bagi aer pe conducte sa bolboroseasca in rezervor.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1986 - AR 01 C N A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 15 Dec 2010, 06:54
Post #5


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




acele socuri care spui se poate datora si platinii..daca nu este reglata corespunzator..cam la 0.4 sau este impuscata....legat de faptul cu uleiul ai verificat sa nu ai benzina in ulei??


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GR 01 NVN
post 15 Dec 2010, 08:25
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 27 June 10
From: GIURGIU




Indicatorul de ulei s-a aprins cand am ajuns acasa,dar a fost doar o sclipire.l-am lasat sa se aseze dar nu a aparut nimic...dupa ce am copletat-o cu ulei aceste intreruperi tot au aparut,dar de data aceasta cu rateuri...ma inspira un vecin la filtrul decantor(cel de sticla)il curat si totul merge perfect.fac din nou acelasi drum la dus a fost bine dar la intors aceiasi poveste cu zmuciturile,dar de data asta fara ulei pierdut....pierderi de ulei nu am doar vreo 200g la o luna aprox 300-400km,fum nu am vazut sa scoata,a fost si foarte frig si intuneric si nu am putut vedea iar furtunasul de la capac la carburator e CUratat de maxim 2 luni


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - GR 27 CCD
Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tessan
post 15 Dec 2010, 09:25
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 11 March 10




vezi sa nu ai apa in benzina


--------------------
renault megan 2.2 1.6 16v,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 15 Dec 2010, 11:53
Post #8


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




gheata in carburator. Am patit ceva asemenator acum 3 ani cu berlina mea. Eu am avut probleme ca facea condens si am gasit cristale de gheata in carburator. Scoate bujiile si vezi daca lucreaza sau nu. Cand patesti asa ceva, schimba repede bujiile, si vezi cu bujii noi daca mai face asa ceva, daca nu atunci clar ca nu ai ardere buna, daca da atunci inseamna ca ai ardere, si altundeva trebuie sa cauti problema.


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GR 01 NVN
post 15 Dec 2010, 18:41
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 27 June 10
From: GIURGIU




Recunosc ca am alimentat de la o benzinarie proasta,cam 4l ca eram pe rosu,dar am copletat de la petrom cu 12l peste in speranta ca cea proasta s-a amestecat...m-am uitat acum pe seara la ea,o pornesc cateva mici intreruperi si 2-3 rateuri,dar si-a revenit,bujiile lucreaza toate,le-am verificat iar platina daca e impuscata sau ceva de genul as tinde sa cred ca ar trebui sa dea mereu rateuri...eu nu imi explic cum de plec cu ea si merge bine iar dupa 8 ore de stat incep aceste socuri...e ceva de genul ca nu mai am acceleratie dar motorul nu moare,iar cand isi da drumul provoaca aceasta zmucitura


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - GR 27 CCD
Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GR 01 NVN
post 17 Dec 2010, 06:12
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 27 June 10
From: GIURGIU




baieti vreau sa spun ca am rezolvat problema biggrin.gif era vorba despre condensatorul de pe delcou,dupa 15 ani cred ca ii ajunge si lui...cu alte cuvinte o banala piesa de 7.5lei wacko.gif aaa si un set nou de bujii ca pe celelalte le-a terminat acum mai spre sfarsit...iar cu uleiul mi-sa spus ca ar pierde cateodata compresie

This post has been edited by GR 01 NVN: 17 Dec 2010, 06:14


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - GR 27 CCD
Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 00:51
Forum Renault