motor de solenza 1.4 mpi pe 1310?, se poate?
![]() ![]() ![]() |
motor de solenza 1.4 mpi pe 1310?, se poate?
bodixxl511 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 05 From: Slobozia ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Ciumonk |
![]()
Post
#2
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Pentru 50 de bulioane iti cumperi un motor Renault Energy sau ceva,nu da banii pe prostii.
Plus ca transversal nu iti intra din cauza lonjeroanelor,si chiar daca ai reusi sa-l bagi nu iti omologheaza nimeni masina. Dacia ta + 70-80 bulioane=O broaska veche dar intretinuta,care e masina adevarata,nu moare niciodata. This post has been edited by Ciumonk: 5 Jun 2005, 15:53 |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
vierme_ha |
![]()
Post
#3
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
are si calculatorul?
si cu catalizatorul si sondele alea cam cat ajunge? |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
padual |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
parerea mea: motor solenta 1.4 mpi 75 cai comparativ cu motor 1.6l papuc(1310) 65 de cai nu merita ca pret, pentru ca performantele nu sunt atat de diferite, mai ales ca motorul de Solentza are nevoie de tone de modificari ca sa mearga pe berlina!!!Ar merita poate doar pentru consum,dar de banii aia,...refaci motoare de golf sau renault mai vechi care sa consume tot pe acolo(ceva 1.2l,1.3 sigur tre sa fie)!!!
ASA CA "Nu da banii pe prostii" cum zicea un concetatean... |
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#5
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
In primul rand pe ce masina vrei sa pui motorul ? Daca il pui pe 1310 n-ai ce face cu cutia de supernova, o poti adapta pe cea de 1310.
In al 2-lea rand pe la Pitesti se gasesc motoarele astea noi , fara anexe pe la 600 de euro. In al 3-lea rand te costa calculatorul, cablajul,pompa de benzina, conductele, tabloul de bord..... inca o data cat motorul, dar sa sti ca se poate trece si la carburatie pe motorul respectiv. |
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
Marius |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#7
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Cred ca se poate inchide topic-ul,pentru ca este de genul "motor de vapor pe dacie".
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
vierme_ha |
![]()
Post
#8
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
eu nu cred
![]() chiar sunt interesat de un astfel de transplant.stiu ca cei7pitici lucreaza la un transplant asemanator. nenea din pitesti ![]() cu alte cuvinte...incape sub capota? oare cutia de 1310 se va potrivi la pozitia ei sub pedalier cu priza de la motor?(daca se "pupa") si doar 600 EU?? ![]() astia din slobozia e hoti mari ![]() calcul+sonde din evacuare(lamda parca) si catalizator cat ajung? si cablajele sa zic ca ma duce mintea sa le fac(cu un mic user's manual ![]() si de ce si tabloul de bord? ![]() te referi la turometru? @padual:1300-54 cai,1400-62 cai,1600-72 cai(toate cu monocorp,1.6 are dublu corp) dar la puterea maxima ai un consum...si mi se pare mai fiabil cel de reno ca nu tu platina,nu tu bujii(ca griji pe cap) This post has been edited by vierme_ha: 12 Jun 2005, 14:02 |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Ideea este destul de tare.Cred ca ar merge adaptat,dar in mod cert pe c.v.de Dacie.Totusi,stand bine sa ne gandim,ideea pusa in practica este cam scumpa financiar,dar ar avea ca rezultat cea mai silentioasa berlina!
|
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
andu911 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
vezi ca nici motoru asta turcesc 1.4 nu e mare calitate...la 200.000 km ii faci setu...daca nu ma crezi intereseaza-te pe la taximetristii cu solenza si super nova...deci cu vreo 80.000 km mai durabil decat ce exista pe 1310 standard...
|
--------------------
-
-
-
|
|
mpa |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 31 May 05 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 17 Jun 2005, 15:05) vezi ca nici motoru asta turcesc 1.4 nu e mare calitate...la 200.000 km ii faci setu...daca nu ma crezi intereseaza-te pe la taximetristii cu solenza si super nova...deci cu vreo 80.000 km mai durabil decat ce exista pe 1310 standard... Sunt tare curios de unde ai auzit tu asa ceva si daca cumva poti sa ne faci si poze cu SRN sau SLZ aia la 200.000km. Sunt fff curios/// |
--------------------
Dacia
BK 1999
- B - 77 - XXX
|
|
andu911 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
ma cunosc cu patronul unui service din Bucuresti care are contracte cu mai multe firme de taxi, care au sn si solenza, masini care lucreaza in 2 schimburi, fara pauza 24 din 24...
din punctul meu de vedere puneti-va si motor de AMG pe dacie...dar va zic ca e pacat sa arunci cu 1300 euro... This post has been edited by andu911: 17 Jun 2005, 15:33 |
--------------------
-
-
-
|
|
costi |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
andu911 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
se refera la schimbatul bujiilor in acelasi stil ca la dacie...adica des...
un set de bujii e mult mai scump, nu stiu cat ca n-am cumparat niciodata |
--------------------
-
-
-
|
|
costi |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
ma speriasem
![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
vierme_ha |
![]()
Post
#16
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
asa e andu911...
![]() oricum cine ma lamureste?cat ajunge pretul motorului? am vazut ca dotat cu AC este 49 bulioane in slobozia...in pitesti muult mai ieftin,se pare.si cu calculator si catalizator and shit cat ajunge?de fapt cat costa piesele pentru a fi montate pe berlina? poate sa aiba aceeasi durata de viata ca motorul batranesc 1300 cu carb,pe mine ma multumeste faptul ca este mai silentios si e de reno ![]() oricum astept sa vad ce face cei7pitici cu motorul de reno pe dacia lui |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
andu911 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
e mai silentios ca e masina mai izolata...adevarat, nu se aude ca ala de 1310, dar nu e mare diferenta...pai ia deschideti capota la un V8 sau V12 si sa le turati
![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
andu911 sigur iti spun ca motorul este cu mult mai silentios decat cel clasic.In ceea ce priveste fiabilitatea ai dreptate!Dar sa nu uitam ca acele motoare ce echipeaza taxiurile sunt mult mai solicitate decat un motor care merge si pe la exterior.Conosc de ex o SNova care a parcurs 400.000 Km fara reparatii la motor.E adevarat ca actualmente consuma 1l la 10.000km adica 1l la schimbul de ulei.Are sa zicem un inceput de sfarsit
![]() This post has been edited by ROBY 06-TFA: 18 Jun 2005, 19:53 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
AlexM. |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 7 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Acum vin si eu co o intrebare de fix doi lei. Eu din cate stiam motorul 1.4 mpi de pe SLZ e un pic cam foarte transversal. Nu? Daca e asa ... cum se poate monta el pe 1310 ? Daca necesita modificari scumpe nu ar fi mai simplu un motor de alpin sau unul de gordini ? Si il iei cu tot cu cutia de viteze si gata ! Ajungi cam pe unde a ajuns SGM-ul .. adik foarte departe !
|
--------------------
DACIA
1310 L Break
- B 42 GEA Zambeste!! Maine va fi si mai rau!! Azi pierzi o piulita!! Maine tot motorul!!
|
|
vierme_ha |
![]()
Post
#20
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
daca il gasesti!(pe motor)
si oricum m-ar tenta mai mult cel de pe SN.avantajele care le consider eu le-am scris mai sus! astept cu mare interes raspunsul lui cei7pitici,daca s-a apucat si el de dacia lui @Alex M. daca motorul longitudinal de pe berlina a fost pus transversal pe nova,de ce nu ar merge si cel de SN pe berlina? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
paulp |
![]()
Post
#21
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Motorul de berlina a fost pus pe Nova, dar sasiul de Nova nu e sasiul de berlina. Si nici cutia, si nici grupul si nici planetarele, si nici suspensiile.
Gata cu aberatiile. Topic closed! |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:54 |