DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nova gt, schimbat sau reconditionat motor

maka_mihay
post 15 Jan 2011, 15:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 15 January 11




Am si io Nova Gt 1.6 1998 si as vrea sa-i schimb motoru.... ce ziceti se poate ???? Sau cel putin sa-l reconditionez pe asta.. niste idei?????

This post has been edited by Ov: 17 Jan 2011, 13:52


--------------------
Nova Berlina 1998 GT 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 15 Jan 2011, 15:40
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai dc sa nu poti nu inteleg?cel putin sa il reconditionezi nu vad nici o problema la treaba cu schimbatu daca te-ai referit la alt motor atunci ai de munca si mai e si omologarea deci eu zic sa te rezumi a il faci pe asta sa mearga brici si nu mai ai nevoie de altu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maka_mihay
post 15 Jan 2011, 15:46
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 15 January 11




anu trecut lam dus la mecanic de o segmentat motoru......merge mai rau..... nu trage deloc ...mai mult de 85 km/h nu merge....si alta chestie e ca daca calc acceleratia mi se ineaca.... am carburator de dacie 1310 pe el....de ce ?????? pls help me


--------------------
Nova Berlina 1998 GT 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ex-silentio
post 15 Jan 2011, 18:38
Post #4


Posesor Nova


Group: Members
Posts: 37
Joined: 6 December 07
From: Rm-Sarat




Eu ți-aș recomanda un mecanic bun, să facă un reglaj, si o verificare mai serioasă. Poate e vreo problemă legată de aprindere, sau vreun reglaj incorect.
Poate reusesti sa repari motorul pe care îl ai, e păcat să mai dai o grămadă de bani pe altul, și nici nu ai garanția că vei merge fără probleme. Eu am nova din 96, asta vara am schimbat setul motor + rectificat și de atunci nu am probleme.
Cum se comporta mai exact in mers? Nu merge mai mult de 85, chiar daca se tureaza, sau nici nu se tureaza? La ralanti merge bine, fara intreruperi?
<offtopic>
Acum 3 ani un mecanic de la un service serios - dacia - mi-a zis ca motorul e varza, sa vad ce fac si sa scap repede de masina. De atunci am mai mers pana anul trecut fara probleme majore, cand a trebuit sa fac motorul pt ca segmentii erau varza. De atunci nu am mai fost la service-uri din astea mari... smile.gif
</offtopic>


--------------------
Nova T 1996 - BZ-05-EEE
Diferenta dintre scoala si viata?
In scoala, inveti o lectie, apoi dai un test.
In viata, ai de dat un test care te invata o lectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eustefan88
post 15 Jan 2011, 19:08
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 25 May 10




Ti-as sugera sa faci un test de compresie, daca iese in limite axeaza-te pe aprindere si alimentare cu benzina, iti recomand calduros sa pui carburatorul original pe masina, daca este reglat bine, diferenta o vei simti imediat.


--------------------
Dacia Nova 2000 Gt - B111XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 15 Jan 2011, 22:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Si cel de berlina te duce fara probleme la 130, e si mai usor de intretinut, mai sigur la consum daca sti ce sa faci cu el, si are si demaraj bun. Cine vrea dublu, cu toata placerea i-l ofer, ca mie nu-mi place.
Ca nu trage, poate patineaza ambreiajul, dupa cum cineva de mai sus ti-a sugerat sa explici, poate sa fie reglat gresit la culbutori si ti-a ars scaune sau supape, iar la test de compresie daca da scazuta, ar putea fi si astea si segmentii.
Dupa ce te documentezi bine, desfa-l singur si cu grija ordine si curatenie, vei face treaba buna. Nu esti singur, unde nu sti si nu face ce nu esti sigur, fara sa intrebi. Pe nimeni nu l-a facut ma-sa mecanic.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 16 Jan 2011, 15:19
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Cu siguranta trebuie reglata. Motorul daca porneste, oricat de varza e compresia, tre sa treaca de 85km/h.Dar carburatorul simplu, dereglat, poate mai ai probleme si pe la supape, combinate cu probleme la aprindere rezulta problema descrisa de tine.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 10:08
Forum Renault