DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> GPL PE NOVA?, Merita? Ce probleme apar ulterior?

MERITA SA-TI TRECI NOVA PE GPL?
 
DA [ 21 ] ** [91.30%]
NU [ 2 ] ** [8.70%]
Total Votes: 23
Guests cannot vote 
rralex89
post 31 Jan 2011, 20:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 23 March 08
From: Bucuresti, Romania




Noroc baieti, ma batea gandul sa-mi trec dacia pe jepeleu, SA NU CREDETI CA NU AM CAUTAT! dar nu am gasit raspunsuri pentru ceea ce vreau eu.

In primul rand as vrea sa stiu ce probleme cauzeaza instalatia gpl pe o nova, daca merita consumul redus vs. probleme aparute ulterior.

Iar apoi, as vrea sa stiu unde pot sa-mi montez o instalatie pe GPL si cam cat costa (cu tot cu omologare)

Mai e un detaliu, acum cateva zile i-am schimbat carburatorul original dublu corp cu unul de 1310. Banuiesc ca asta o sa presupuna ceva probleme la omologare.....


Voi ce ziceti?


--------------------
Dacia Nova GT 1999 - B-19-ZGH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 31 Jan 2011, 21:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




merita! mai ales ca ai carb de 1400 (n-ai ce omologa), cere sa monteze cu stut


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mango jr
post 31 Jan 2011, 21:36
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 31 January 11





rralex89

este bine ca ai ales gpl.vei vedea in timp cat de bine iti va parea pt alegerea facuta.facand o balanta benzina/gpl.
daca vei avea masina reglata bine,vei avea si un consum redus.
recomand ca instalatia sa fie pusa intrun service autorizat
(treaba cu schimbatul carburatorului,acum nu te va influienta cu nimic.dar,daca tot vei alege sa-ti pui gpl, puneti-l pe ala original al masinii deoarece la revizia periodica 2ani,vei avea probleme cu cei de acolo.(nu stiu cum vei face apoi cu gpl-ul..))la noxe..
in rest multa bafta!!!si km cat mai multi.


--------------------
opel vectra 1997 - no nomber
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 1 Feb 2011, 20:24
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ba mai mult, gazele vor iesi mai bune, si daca pui filtrul original peste el, nu stie nici dracu' ce ai tu sub filtru. De tras , nu va fi diferenta, daca sti sa-l jonglezi, sa-i aduci imbunatatiri. Motorul va tine mai mult, mai curat si el si uleiul, consumul e identic ( eu am 8,5 mixt). Instalatia e in jur de 800 lei, omologarea pana-n 150. Eu n-am fost multumit de carburatorul dublu, de cand am luat-o, ca eram in stare sa-l arunc pe drum, dar l-am suportat pana acasa. Am facut si inspectia cu el. Atata timp cat gazele se incadreaza, ba mai bune, n-are ce sa-ti zica , un om sanatos. Dar cum toti sunt tampiti, ai putea si sa ai probleme.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ex-silentio
post 1 Feb 2011, 21:45
Post #5


Posesor Nova


Group: Members
Posts: 37
Joined: 6 December 07
From: Rm-Sarat




Eu nu am mai folosit benzină de mai bine de 2 ani. Ultima dată când am încercat să alimentez nu am reușit, că îmi ruginise bușonul de la rezervor (acum deschid cu șurubelnița și patentul).
Legat de întrebările tale, eu zic că se merită. Consumul GPL la mine este de 7- 7.5 mixt, iar la benzină (ultima dată cînd am verificat) era 8 - 8.5
Legat de probleme ulterioare, dacă e reglată cum trebuie nu ar trebui să ai probleme. Eu tot carburator simplu am, și merge perfect, doar îl mai curăț din când în când. Pornește pe gpl și pe căldura și pe ger, fără probleme smile.gif
La ITP am avut noroc, am trecut cu cel simplu.


--------------------
Nova T 1996 - BZ-05-EEE
Diferenta dintre scoala si viata?
In scoala, inveti o lectie, apoi dai un test.
In viata, ai de dat un test care te invata o lectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rralex89
post 3 Feb 2011, 20:29
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 23 March 08
From: Bucuresti, Romania




multumesc pentru raspunsuri!

de pus carb simplu nu-l mai pun la loc decat cand oi' vrea sa fac iar ITPul, imi dadea in nas si dupa 2 carboteste (unul pe garantie), m-am lasat, asta vroiam sa stiu daca e treaba buna cu GPL pe carb simplu.

Ma gandesc totusi, cand voi face urmatorul ITP (prin 2012), va trebui sa inlocuiesc carb simplu cu carb dublu....

Faptul ca am GPL pe masina implica vreo problema la schimbarea carburatoarelor intre ele?



--------------------
Dacia Nova GT 1999 - B-19-ZGH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
x.fun
post 3 Feb 2011, 22:25
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 October 10




QUOTE(rralex89 @ 3 Feb 2011, 20:29)

Ma gandesc totusi, cand voi face urmatorul ITP (prin 2012), va trebui sa inlocuiesc carb simplu cu carb dublu....
*



uite, eu am avut carburator simplu.32IRMA si nu am avut probleme cu el.nici cei de la ITP n-au spus nimic.

Aveam adaptat filtrul de dublucorp la carburatorul monocorp.

Doar daca te-ai fi uitat atent, se observa ca e monocorp pe masina.Atata timp cat a iesit la poze, a fost perfect...cred ca si berea rece a mers.. smile.gif


--------------------
Fiat Stilo SW 2006 , 1.9 MJT - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rralex89
post 13 Feb 2011, 23:56
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 23 March 08
From: Bucuresti, Romania




da... o buna idee. Eu momentan am filtru sport, nu cred ca e atat de greu sa adaptez filtru vechi la carb simplu...


--------------------
Dacia Nova GT 1999 - B-19-ZGH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 23 Feb 2011, 20:23
Post #9


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




pt cei care vor sa ma ajute intro problema [electrovalva (filtru gpl), praf in interior??]
pot acesa siteul de la dacia clasic inbunatatiri: http://www.daciaclub.ro/electrovalva-filtru-gpl-t206710.html


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 07:16
Forum Renault