GPL PE NOVA?, Merita? Ce probleme apar ulterior?
![]() ![]() ![]() |
GPL PE NOVA?, Merita? Ce probleme apar ulterior?
rralex89 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 23 March 08 From: Bucuresti, Romania ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
1999
- B-19-ZGH
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
merita! mai ales ca ai carb de 1400 (n-ai ce omologa), cere sa monteze cu stut
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
mango jr |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 31 January 11 ![]() |
rralex89 este bine ca ai ales gpl.vei vedea in timp cat de bine iti va parea pt alegerea facuta.facand o balanta benzina/gpl. daca vei avea masina reglata bine,vei avea si un consum redus. recomand ca instalatia sa fie pusa intrun service autorizat (treaba cu schimbatul carburatorului,acum nu te va influienta cu nimic.dar,daca tot vei alege sa-ti pui gpl, puneti-l pe ala original al masinii deoarece la revizia periodica 2ani,vei avea probleme cu cei de acolo.(nu stiu cum vei face apoi cu gpl-ul..))la noxe.. in rest multa bafta!!!si km cat mai multi. |
--------------------
opel
vectra
1997
- no nomber
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ba mai mult, gazele vor iesi mai bune, si daca pui filtrul original peste el, nu stie nici dracu' ce ai tu sub filtru. De tras , nu va fi diferenta, daca sti sa-l jonglezi, sa-i aduci imbunatatiri. Motorul va tine mai mult, mai curat si el si uleiul, consumul e identic ( eu am 8,5 mixt). Instalatia e in jur de 800 lei, omologarea pana-n 150. Eu n-am fost multumit de carburatorul dublu, de cand am luat-o, ca eram in stare sa-l arunc pe drum, dar l-am suportat pana acasa. Am facut si inspectia cu el. Atata timp cat gazele se incadreaza, ba mai bune, n-are ce sa-ti zica , un om sanatos. Dar cum toti sunt tampiti, ai putea si sa ai probleme.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ex-silentio |
![]()
Post
#5
|
![]() Posesor Nova Group: Members Posts: 37 Joined: 6 December 07 From: Rm-Sarat ![]() |
Eu nu am mai folosit benzină de mai bine de 2 ani. Ultima dată când am încercat să alimentez nu am reușit, că îmi ruginise bușonul de la rezervor (acum deschid cu șurubelnița și patentul).
Legat de întrebările tale, eu zic că se merită. Consumul GPL la mine este de 7- 7.5 mixt, iar la benzină (ultima dată cînd am verificat) era 8 - 8.5 Legat de probleme ulterioare, dacă e reglată cum trebuie nu ar trebui să ai probleme. Eu tot carburator simplu am, și merge perfect, doar îl mai curăț din când în când. Pornește pe gpl și pe căldura și pe ger, fără probleme ![]() La ITP am avut noroc, am trecut cu cel simplu. |
--------------------
Nova
T
1996
- BZ-05-EEE Diferenta dintre scoala si viata?
In scoala, inveti o lectie, apoi dai un test. In viata, ai de dat un test care te invata o lectie |
|
rralex89 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 23 March 08 From: Bucuresti, Romania ![]() |
multumesc pentru raspunsuri!
de pus carb simplu nu-l mai pun la loc decat cand oi' vrea sa fac iar ITPul, imi dadea in nas si dupa 2 carboteste (unul pe garantie), m-am lasat, asta vroiam sa stiu daca e treaba buna cu GPL pe carb simplu. Ma gandesc totusi, cand voi face urmatorul ITP (prin 2012), va trebui sa inlocuiesc carb simplu cu carb dublu.... Faptul ca am GPL pe masina implica vreo problema la schimbarea carburatoarelor intre ele? |
--------------------
Dacia
Nova GT
1999
- B-19-ZGH
|
|
x.fun |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 26 October 10 ![]() |
QUOTE(rralex89 @ 3 Feb 2011, 20:29) Ma gandesc totusi, cand voi face urmatorul ITP (prin 2012), va trebui sa inlocuiesc carb simplu cu carb dublu.... uite, eu am avut carburator simplu.32IRMA si nu am avut probleme cu el.nici cei de la ITP n-au spus nimic. Aveam adaptat filtrul de dublucorp la carburatorul monocorp. Doar daca te-ai fi uitat atent, se observa ca e monocorp pe masina.Atata timp cat a iesit la poze, a fost perfect...cred ca si berea rece a mers.. ![]() |
--------------------
Fiat
Stilo SW
2006 , 1.9 MJT
- VN - ?? - ???
|
|
rralex89 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 23 March 08 From: Bucuresti, Romania ![]() |
da... o buna idee. Eu momentan am filtru sport, nu cred ca e atat de greu sa adaptez filtru vechi la carb simplu...
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1999
- B-19-ZGH
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
pt cei care vor sa ma ajute intro problema [electrovalva (filtru gpl), praf in interior??]
pot acesa siteul de la dacia clasic inbunatatiri: http://www.daciaclub.ro/electrovalva-filtru-gpl-t206710.html |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 07:16 |