becul de la benzina., se parinde becul !!
![]() ![]() ![]() |
becul de la benzina., se parinde becul !!
claudyyu89 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru XXL Group: Members Posts: 168 Joined: 2 November 10 From: M A R T E ![]() |
|
||
--------------------
Audi
A4
Limuzina 1,6 ; 101 cp. Nu îmi este rușine că sunt român. Îmi este rușina că ... alții sunt români.
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Teoretic trebuie sa mai ramana 5 litri.Asta inseamna undeva la 50-60 de kilometri.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
teoretic dar nu si practic
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
in functie de cum este reglat plutitorul! poti sa ai si rezervorul jumate cand se aprinde becul... iti dai seama daca faci plinul(vezi cata benzina bagi din momentul in care s-a stins becul) sau daca scoti sonda din rezervor, golesti rezervorul, pui sonda la loc si pui benzina pana se stinge becul!
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
teoretic ar trebuie sa mai faci cam 70 80 km cu becul aprins, la mine cand se aprinde becu mai fac in jur de 80 km, tin minte ca toata vara am facut buzau bucuresti si cand ajungeam la urziceni se aprindea becu, si pana acasa veneam lejer cu 80 90 pana la 100 si ajungeam fara probleme acum depinde cum este reglata s sonda din rezervor
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#6
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Nu cred ca sunt doua dacii la fel.La fosta dacie pe carb se aprindea intermitent cand mai aveam cca 11 l si ramanea aprins definitiv la 8 l cu care mergeam in functie de traseu(extraurban/urban) pana la 100 km.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
rodi |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Depinde cat la suta consum ai. Si din alte motive se recomanda sa pui benzina cand se aprinde martorul acesta.
This post has been edited by rodi: 7 Feb 2011, 11:19 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
@claudyyu89
Inainte sa te bazezi pe raspunsurile de aici, iti recomand sa verifici ca plutitorul e sanatos. QUOTE(rodi @ 7 Feb 2011, 11:19) Serioooos? Uimeste-ma. Vorbim de o dacie din '95, pe carburatie. This post has been edited by bucatzel: 7 Feb 2011, 12:15 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Inca mai sunteti care nu i-ati dat ignore ?
![]() Ontopic, din cate imi amintesc, la Dacie, e rgalabil momentul cand se aprinde becul, dintr-o tija deformabila care face contactul cand culisa aia e la un anume nivel. Ar fi bun un montaj care face acul sa nu mai miste in mers, si cand se aprinde becul sa ramana aprins, ca la toate masinile streine, sau sa palpaie regulat la intervale de cateva minute, si din ce in ce mai des pana ramane aprins ca la unele, dar asta e un montaj mai complicat zic eu. This post has been edited by argon: 7 Feb 2011, 12:17 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
eu zic unul ajunge cu atata dezbatere pe seama unui flotor amarat ce indica o limitare de combustibil.nu e cazul sa desfacem firul in 14 pe seama asta
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
rodi |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Mai intai de toate parerea mea este sa nu umbli la plutitor inca. Vrei doar sa stii cat mai poti merge dupa ce s-a aprins becul martor de nivel benzina.
Aceasta este in functie de ce valoare de consum ai la suta de kilometri. La acest impediment (ca poti sa ramai in pana de benzina daca te bazezi pe o apreciere sau alta*) alt impediment este ca tragi benzinaq cu impuritati solide si lichide (apa din condens) care se ,,concentreaza" intr-un nivele foarte mic de benzina... * poti aprecia chiar tu dar tot aproximativ - sub rezerva celor scrise de mine aici mai sus - avand o canistra cu benzina la tine - sa MERGI PANA AI RATEURI DE OPRIRE DIN CAUZA DE CARBURANT. Un alt impediment la Dacia cu pompa mecanica (Dacii cu foarte multi km la bord) este ca in principal uzura de la cama pompei fiind mai avansata, aceste pompe nu trag bine din rezervor nivele mici, rezultand nivel mic in filtrul decantor si deci o oarecare micsorare a debitului in alimentare. Este o manifestare - repet - a Daciilor vechi - vechi (chiar daca au la activ o pompa schimbata). <span class='edit'>7 Feb 2011, 13:16:</span> QUOTE(claudyyu89 @ 6 Feb 2011, 15:56) detin o dacie 1310 din 95 si am o intrebare.. dupa ce se aprinde becul de la banzina cat mai poate fi mers? sau asta depinde de la masina la masina ? ![]() ![]() Cati kilometri arata la bord ? This post has been edited by rodi: 7 Feb 2011, 13:17 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Si uite cine ma roaga sa nu poluez topicurile tehnice.
Impuritatile din rezervor sunt tinute in suspensie cam de cand mai ai in rezervor 10-15 litri. Ii multumesti spargatorului de valuri pentru asta. Pompa de benzina (de fapt filtrul ca nu degeaba e montat el inainte) oricum le vede la un moment dat, pentru ca daca nu, in ceva timp, rezervorul ar trebui sa devina jumatate mizerie, jumatate benzina. Cata vreme are de unde trage, pompei de benzina nu-i pasa aaaabsolut de loc de nivelul din rezervor. Plus ca ea obisnuieste sa traga mai mult un pic decat este nevoie. Ca de-aia exista linie de retur spre rezervor. Exista si surse de probleme, pe care nu le vad pomenite. - cu toate ca rezervorul e facut sa suporte asa ceva, urcarea unui deal poate fi problematica. - Acelasi lucru este valabil si in cazul accelerarilor in forta. No, atunci se plange pompa de benzina, ca de, e obisnuita sa pompeze benzina, nu aer. Motivul pentru care e insa postat becul ala nu are de-a face cu defectiuni si probleme la masinile pe carburatie, oricum (*). E un avertizor. Acul de nivel e un indicator. Ca sa intelegi diferenta, indicatorul il verifici cand ai chef, pe cand avertizorul incearca sa-ti atraga atentia. Si stai linistit, ca exista si destule exemple practice. Ca nici nu-i greu sa gasesti pe cate unul care o mers cu benzina din sticla, pentru ca avea o problema cu rezervorul/tur infundat. Am avut un prieten care a fost nevoit sa faca 100 de kilometri asa. Dupa primii 30, isi dadea palme ca o uitat sa puna si returul in aceeasi sticla, si deja ramasese fara benzina in sticle. Si-a dat seama cand a calculat consumul si i-a dat 20%. (*) Daca am fi vorbit de injectie. era altceva. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
claudyyu89 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru XXL Group: Members Posts: 168 Joined: 2 November 10 From: M A R T E ![]() |
nu stiu exact cati km are facuti ca nu sunt reali... ca mai dau si eu kilometrajul inapoi din cand in cand
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Audi
A4
Limuzina 1,6 ; 101 cp. Nu îmi este rușine că sunt român. Îmi este rușina că ... alții sunt români.
|
|
ionut81 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.031 Joined: 18 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Pai ia o rezerva la tine.
|
--------------------
Nu am
SSSjep
1900 toamna ................................................................................
|
|
rodi |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Bucatzel, ataci la persoana, iti sta probabil in caracter vina aceasta fata de regulamentul forumului, vede aceasta toata lumea.
Un alt impediment este ca atunci cand rezervorul nu este plin, vaporii de apa din aer condenseaza pe peretii rezervorului. Goluri in alimentare ca se produc pe pante sau rampe sau cand autoturismul este parcat inclinat pe o bordura, se inteleg de catre oricine ca SUNT POSIBILE. Dar sigur se intampla restul, ceea ce ti-am spus. In legatura cu apa provenita din condens, cu cat este mai putina benzina in rezervor, cu atat aceasta benzina este ,,viciata". Nu trebuie uitat ca la bunicii nostrii, vitezele Dacii 1100 aveau un rezervor de benzina prevazut cu buson de golire care permitea din cand in cand, scoaterea apei si a impuritatilor adunate in acel rezervor... This post has been edited by rodi: 7 Feb 2011, 20:11 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(rodi @ 7 Feb 2011, 20:01) Aaaaaasta nu intelegeam eu. Si cam cati litri de apa se condenseaza in o luna? Pentru dragalasenia calculului, sa luam un volum de 50 de litri de aer intr-un rezervor prin care oricum am intoarce-o, nu bate vantul. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#18
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Important e ca becul sa se aprinda cand mai ai minim 10 l in rezervor.Acest lucru iti va permite sa te deplasezi pana la cea mai apropiata benzinarie.Daca ti se apinde la valori sub 5 l s-ar putea sa fie prea tarziu,acest lucru se va simti la o deplasare extraurbana de exemplu.Acest lucru se poate corecta din tija plutitorului.Nu stiu exact care e valoarea in litri prevazuta de constructor.E bine sa nu risti sa ramai fara benzina chiar daca esti pe carburator,acest lucru poate avea consecinte asupra instalatie de alimentare cu carburant.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
nikuniku |
![]()
Post
#19
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
constructoru spune ,,cand se aprinde becul care indica trecerea pe rezerva de combustibil mai sunt in rezervor intre 8 si 10 litri,,,
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
rodi |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
|
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
psanyiro |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
oh, ce mare problema ai, dute si tu la o benzinarie si nu mai ai treaba cu becul galben
|
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
rodi |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Omul claudyyu89 intreba cati kilometri mai parcurge dupa ce i s-a aprins becul martor rezerva carburant. A aflat el niste lucruri in legatura cu aceasta rezerva... Deci claudyyu89, cand esti ,,pe rezerva" las-o pana acolo ca de aceea i-a spus fabricantul ,,rezerva " si du-te, cum zicea colegul , sa pui ceva benzina peste rezerva, parerea mea. Repet un pic ![]() This post has been edited by rodi: 7 Feb 2011, 21:14 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Hai n-o da cotita, calculeaza te rog cati litri de apa se condenseaza in rezervor.
QUOTE(bucatzel @ 7 Feb 2011, 20:17) Aaaaaasta nu intelegeam eu. Si cam cati litri de apa se condenseaza in o luna? Pentru dragalasenia calculului, sa luam un volum de 50 de litri de aer intr-un rezervor prin care oricum am intoarce-o, nu bate vantul. Uite, iti fac cadou si umiditate de 100%, sa-ti fie mai usoare calculele. L.E. 8 Feb 2011, 18:38 Hai ca vad ca atunci cand sustii tampenii, nu-i greu sa le spui altora ca abereaza. Cand vine vorba sa ti le justifici, te impiedica ceva. Nu spui ce... Conditii standard. 25 grade, 1 atmosfera. Densitatea aerului este 1.168kgm-3. => 1 kg de aer = 0.8562m3 = 856 litri. Avand in vedere ca umiditatea relativa a aerului ti-am facut-o cadou la 100%, Asa ca pentru 1 kg de aer, avem 20 g apa. Considerand ca in rezervor avem 50 de litri de aer (ignoram amarnic faptul ca marea majoritate a aerului astuia e saturata cu vapori de benzina) avem un maxim de 1.16 grame de apa. Ploi musonice, nimic mai putin... This post has been edited by bucatzel: 8 Feb 2011, 18:39 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
maho |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Da' tu de unde-ai scos-o, ca in rezervor sunt 50 l. aer?!
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Am rotunjit/aproximat un pic
![]() Desi considerand si partea de sus a rezervorului, si gatul de alimentare, pe acolo pe undeva ar trebui sa fim, cand rezervorul nu mai are benzina. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
maho |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Eu stiu de max. 44, "pana-n buza". La mine am verificat.
Bine, sunt convins ca nici astea nu-s 2 identice... |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
No, fie...
![]() Pentru 45 de litri de aer ies 1.05 grame apa. Am retrogradat de la ploi musonice la ploi torentiale. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
rodi |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Tot ce mai vrei tu sa consideri X de cate ori se produce roua
De aceea rugineste si perforeaza rezervorul, spre cea mai de joasa cota, a se vedea densitatea apei si a benzinei. |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
Ov |
![]()
Post
#29
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
cred ca s-a mega dezbatut stiintific problema din acest topic prin urmare se inchide
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:31 |