probleme in mers, se ingatuie
![]() ![]() ![]() |
probleme in mers, se ingatuie
Flo Ag |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza 1.9D
- Ag-vv-vvv
|
|||
costi |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie sa ne spui mai intii ce inseamna "masina se ingatuie";
Cum ti-ai dat seama ca se aprin stopurile ? Tu accelerai si motorul isi reducea turatia? Simteai ca masina frineaza desi tu nu atingeai frina ? Incearca sa descrii totul cit mai clar daca se poate. Nu cumva atingeai si pedala de frina fara sa-ti dai seama ? |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
A mai fost cineva cu o problema similara si se pare ca intradevar din cauza unui contact prost la frina (care facea contact cind vroia el) masina raminea fara alimentare.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
johnsws |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
da, a mai fost aceasta problema semnalata si se pare ca este de vina un contact de la frana. cand calculatorul sesizeaza frana, constiincios taie injectia si de aceea ai acele intreruperi .
cred ca trebuie reglat contactul acela de la pedala de frana, dar mi se pare ca trebuie ceva pricepere ca mie mi-au blocat rotile de la un asemenea reglaj idiot si mi-au schimbat si servofrana, degeaba, presupunand ca de la asta mi se intrerupe motorul. s-a dovedit a fi de fapt valva egr, la mine. This post has been edited by johnsws: 9 Jun 2005, 08:20 |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
Flo Ag |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 June 05 ![]() |
Mersi pt raspunsuri. Intreruperile (sau taierea injectiei, dupa cum am inteles) apar in timp ce se aprind stopurile fara ca eu sa apas pedala de frana. De faptul ca stopurile se aprind din senin mi-am dat seama atunci cand m-a oprit politia sa ma intrebe de ce franez asa de des, fara a avea vreun obstacol in fata (eram pe autostrada, mi-au mai facut si testul pt bautura, credeau ca am baut). De fapt eu nu franam, ci apareau acele intreruperi coroborate cu aprinderea stopurilor, iar eu cu siguranta nu apasam pedala de frana, desi eram destul de obosit (dupa 2000 km parcursi, eram la granita Germaniei cu Olanda). Problema inca persista. Cred ca e imposibil sa parcurg 20 km fara ca sa am cel putin o intrerupere. Stie cineva cum se poate rezolva problema? Mentionez ca in primii 12000 de km nu am avut nici o problema de acest gen, masina comportandu-se f bine. Si acum sunt f multumit, cu exceptia acelor intreruperi.
|
--------------------
dacia
solenza 1.9D
- Ag-vv-vvv
|
|
dizzy |
![]()
Post
#6
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Procedeaza in felul urmator:
Asa am facut eu la NOVA. S-ar putea sa nu fie la fel! Vezi ca exista un contact pus deasupra pedalei de frana. Cum se misca putin pedala, se lasa butonul care e actionat e un arc. La lasarea butonului se aprind luminile si iti itaie tie motorina. Am pus un scotch (banda aveziva) si cu un carton sub el, circa 1mm grosime, astfel incat s-a ridicat butonul. a fost de ajuns ca reparatie pt 3 ani! Dupa aia am schimabat scotchul si cartonul. Iti ia 5 minute sa faci asta. Da-ne de veste. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Flo Ag |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 June 05 ![]() |
Se pare ca problema a fost cauzata de o clema situata la baza pedalei de frana. Din cauza acestei cleme pedala capatase un joc, astfel ca din cand in cand se mai aprindeau stopurile. Am fixat putin aceasta clema, jocul a disparut si n-am mai avut probleme. Probleme care vor reaparea cand pedala isi va recapata jocul. Din cate am vazut pe acest site, cred ca fiecare dacie iese din fabrica ''personalizata''.
|
--------------------
dacia
solenza 1.9D
- Ag-vv-vvv
|
|
costi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(johnsws @ 9 Jun 2005, 09:16) da, a mai fost aceasta problema semnalata si se pare ca este de vina un contact de la frana. cand calculatorul sesizeaza frana, constiincios taie injectia si de aceea ai acele intreruperi . De unde scoateti chestia asta cu calc. care taie injectia la frina? In frina de motor da dar nu la apasarea pedalei! Nu au nici o legatura. Contactul de la pedala aprinde stopurile aiurea sau deloc dar nu cred ca are vreo legatura cu injectia. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Costi, se pare ca totusi...
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
crocky |
![]()
Post
#10
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(costi @ 10 Jun 2005, 16:22) De unde scoateti chestia asta cu calc. care taie injectia la frina? In frina de motor da dar nu la apasarea pedalei! Pai nu este acelasi lucru din punctul de vedere al motorului ? ![]() Eu constat ca, spre exemplu sunt in treapta a 4-a, cu, sa zicem, 70-80 la ora si apasa cu raspundere pedala de frana, fara sa apas ambreiajul - nu rezulta clar reducerea turatiei ? Nu se poate sa nu ia in calcul asta calculatorul ala de injectie zic eu... |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
Abu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Costi, iti propun un test: cu o mana accelereaza motorul (stand pe loc, bineinteles) iar cu cealalta apasa pe pedala de frana (a.i. sa se aprinda stopurile in spate) si ai sa ai o surpriza...
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#12
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu la diesel cum e, dar la benzina nu se intampla lucrul asta. Eu mai franez cu stangul in timp ce cu dreptul accelerez si motorul nu are nici o problema, nu se gatuie, nu face nimic.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#13
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Cum naiba sa taie gazu daca pui frana? Pai asta ar insemna un consum mai redus si ar da astia de la peco faliment mai repede
![]() Serios acum, turatia scade pt ca nu se mai face lucru mecanic sa deplaseze corpul(masina), deci practic se merge in inertie... Incercati in panta: lasati in a2a si nu accelerati! Turatia va creste chiar daca voi nu o calcati, masina se duce la vale si vrummm.... Asa e la berlina, solenza, bmw.. Fizica de clasa a6a! ![]() |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#14
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
|
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#15
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai da, insa noi vorbim de cele pe benzina. La diesel exista un dispozitiv EGR (de fapt o valva) care in anumite momente lasa sa ajunga in cilindri o parte din gazele arse tocmai pentru a le rearde si a mai reduce din poluare. Momentele in care se declanseaza valva asta sunt in mersul constant (cand nu accelerezi, deci nu ai nevoie de putere) si ion decelerari, cand iarasi nu ai nevoie de putere. Insa, stiu eu ce o face valva asta cand pui frana. Cine stie, poate chiar taie alimentarea, de vreme ce Flo_Ag si-a rezolvat problema umbland la switch-ul pedalei de frana. Ceva influente trebuia sa fi avut switch-ul ala si asupra motorului. O alta explicatie ar fi ca la diesel vacuum-ul nu vine de la motor ca nu are cum. Exista o pompa speciala de vacuum care asigura necesarul functionarii pompei de frana. Poate si pompa aia are un cuvant de spus in toata afacerea asta.
Insa, repet, diesel-ul e un taram prea putin cunoscut de mine ca sa dau o explicatie exacta insa o legatura exista clar intre apasarea pedalei/aprinderea becurilor si motor. Cand pui frana in mod normal nu ai de unde sa-ti dai seama dar cand se aprind alea de nebune atunci te prinzi de modul in care functioneaza. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 14:40 |