DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> gazele ce ies la esapament

micri
post 21 Feb 2011, 13:30
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




As vrea sa supun discutiei o problema care ma framanta de ceva vreme.
In toamna anului trecut am schimbat tot esapamentul si al pus borla de fier nu de inox. de atumci imi scoate fum mai mult si apa pe la toba finala. Care ar fi cauzele acestui fenomen?


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 21 Feb 2011, 13:38
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




apa este condens.eu cred ca fumul ce zici tu este abur.muci nu ai la capac culbutori?sau la T-eul de la carburator?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 21 Feb 2011, 13:43
Post #3


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.503
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Cel mai probabil toba veche avea gaurelele aferente, si condensul se scurgea pe acolo.

Aburul pe care il vezi e dat de faptul ca din toamna pana acum, a fost mai frig. N-o sa-l mai observi dupa ce se incalzeste.



--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 21 Feb 2011, 14:14
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




in capacul de culbutori am avut "muci" dar acum am schimbat si uleiul si am pus Aral, capacul l-am spalat insa nu imi place ca scoate apa pe la finala de zici ca este plina.

cand pornesc masina nu scoate nici un pic de fum. dupa ce se incalzeste putin incepe nebunia.

This post has been edited by micri: 21 Feb 2011, 14:50


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 21 Feb 2011, 14:50
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Asta este,nu iti place,dar e normal.Gazele de esapament sunt alcatuitein foarte mare proportie din vapori de apa.Si pe frig astea se condenseaza insistemul de esapament.La drum lung fenomenul e mult diminuat,chiar dispare pentru ca se incalzeste esapamentul.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 23 Feb 2011, 20:56
Post #6


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




Toate masinile scot condens iarna si nu numai(fenomen explicat de Tudor Basescu)e ceva normal deci,acum ca iti scoate exagerat...asta poate fi o problema.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 24 Feb 2011, 08:11
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(micri @ 21 Feb 2011, 14:30)
As vrea sa supun discutiei o problema care ma framanta de ceva vreme.
In toamna anului trecut am schimbat tot esapamentul si al pus borla de fier nu de inox. de atumci imi scoate fum mai mult si apa pe la toba finala. Care ar fi cauzele acestui fenomen?
*


Mergea sa-i pui si o borla de inox,avind in vedere ca-ți scoate multa apa ,nu-ți mai ruginește toba finala asa repede.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 16:57
Forum Renault