ce imbunatatiri se pot aduce carburatorului, carfil
![]() ![]() ![]() |
ce imbunatatiri se pot aduce carburatorului, carfil
hutzzyy |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 10 April 10 From: suceava ![]() |
Attached thumbnail(s) DSC00429.JPG ( Size: 2.02mb ) Number of downloads: 1193 DSC00431.JPG ( Size: 1.93mb ) Number of downloads: 1125 DSC00432.JPG ( Size: 2.14mb ) Number of downloads: 1092 DSC00433.JPG ( Size: 1.83mb ) Number of downloads: 1095 |
||
--------------------
dacia
1310
1998 l
|
|||
BrandyRadu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 23 July 10 ![]() |
Cred ca se va simti si la buzunar
![]() |
--------------------
Dacia
1410
1998 Berlina L
|
|
hutzzyy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 10 April 10 From: suceava ![]() |
vedem nu cred. ca va creste consumu ca tot aceiasi cantitate de benzina baga in carburator :-??
|
--------------------
dacia
1310
1998 l
|
|
dan supernova |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
consumu va fi aceleasi ...si cum ca sar simti vreo diferenta se poate desi nu prea vad dc
![]() |
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
hutzzyy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 10 April 10 From: suceava ![]() |
jetu nu va mai bate pe clapeta de acc .ci direct in galerie. am facut azi un test drive
![]() si se vede dif acc e mult mai brusca decat normala ![]() |
--------------------
dacia
1310
1998 l
|
|
BrandyRadu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 23 July 10 ![]() |
QUOTE(hutzzyy @ 7 Mar 2011, 20:51) jetu nu va mai bate pe clapeta de acc .ci direct in galerie. am facut azi un test drive ![]() si se vede dif acc e mult mai brusca decat normala ![]() Vrei sa zici ca e mai prompta ... mai reala ... actioneaza primii milimetrii ai apasarii pedalei ... ca are mai putina inertie .... sau... la ce te referi cand zici brusca ... ? daca asta te va afecta cand motorul este rece ?(si aici ma refer la innecarea lui -... poate ...- ) This post has been edited by BrandyRadu: 7 Mar 2011, 22:16 |
--------------------
Dacia
1410
1998 Berlina L
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#7
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
La toate carburatoarele jetul bate direct pe clapeta,paralel cu difuzorul tocmai ca benzina din jet sa se loveasca de clapeta sa sa se fragmenteze in picaturi mai mici ce pot fi absorbite si vaporizate rapid.Jetul tau se loveste direct de galerie acolo e vaporizat o parte si deoarece nu e amestecat omogen faci mai multa risipa.E adevarat ca asa vei scadea timpul acela mort dar o parte din benzen tau din jet va iesi pe evacuare.
O imbunatatire mai mare era daca reuseai sa scoti din ciocul de papagal benzina in firicele mai mici pulverizata gen injector. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
hutzzyy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 10 April 10 From: suceava ![]() |
am inteles .ce alte modificari se pot aduce la carburator ?:s
|
--------------------
dacia
1310
1998 l
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#9
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
payty |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
pompa de sprit de la acest tip de carburator e gandita prost in sensul ca supapa cu bila e pozitionata vertical. in felul asta indiferent de cat de bine etanseaza, tot apar timpi morti, adica la apasari scurte ale pedalei spriteaza intai aer si apoi benzina.
alte modificari le gasesti in linkul postat de colegul de mai sus. ca sa sumarizez (cele incercate de mine). -Debavurat atent cele doua corpuri. In special cel superior e complet nefinisat din fabrica. - Scos acea "bara" de sub centratorul de amestec. Ea e pusa atat de prost (si executata atat de prost) incat blocheaza jetul de aer in dreptul gaurilor de progresiune. difuzorul trebuie sa aiba forma conica (ceea ce de foarte multe ori nu prea se intampla la aceste carburatorare). Eventual umblat la clapeta si reglat pentru ca de multe ori clapeta sapa in corpul carburatorului, lucru total neindicat - UIS - gasesti pe forum date despre el. E foarte util si chiar se simte la consum. Trebuie doar executat cu simt de raspundere. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 16:07 |