Ce parere aveti de acest dispozitiv?, Pentru tot ce tine de directie
![]() ![]() ![]() |
Ce parere aveti de acest dispozitiv?, Pentru tot ce tine de directie
PH-06-BOA |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|||
dacia_amg |
![]()
Post
#2
|
![]() Un neanderthal ejaculat din beci. Group: Members Posts: 237 Joined: 24 November 10 ![]() |
BOA, nu ma prea pricep la unghiuri... dar... felicitari pentru ambitie,
curaj, perseveranta. Sorry pentru timpul liber prea mult. |
--------------------
24 valves black e34
bimmer
touring Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent, La martorii lu' Ebola (no comment). |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#3
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Rotile directoare la o masina cu tractiune fata trebuie sa fie usor deschise in pozitie de repaus. La accelerare, din cauza flexibilitatii elementelor suspensiei si a jocurilor, acestea se inchid, ajungand paralele.
Doar ca, pentru a se inchide, drumul trebuie sa opuna rezistenta, ca acele elemente flexibile sa se deformeze, iar jocurile sa se anuleze cand rotile trag. Pe rolele tale, rezistenta "drumului" este zero, iar la o masina cu unghiurile reglate corect vei avea deviatie. Din pacate ai muncit 3 zile degeaba. Iar strungul ala vibreaza rau. This post has been edited by vis-a-vis: 7 Mar 2011, 21:58 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Parerea mea e ca ai lucrat degeaba, la cel mai inutil dispozitiv pe care l-am vazut, chestia din poza de mai jos o faci intr-o ora si e de 10 ori mai precisa decat rolele alea, banuiesc ca e logic cum se foloseste, se compara distanta in fata si in spatele rotilor, si se regleaza paralele/usor deschise.
This post has been edited by argon: 7 Mar 2011, 22:26 Attached thumbnail(s) Comparator.JPG ( Size: 470.96k ) Number of downloads: 698 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
@ph -08 boa...Acel dispozitiv creat de tine e un lucru bun si folositor ,parerea mea,mie personal mi-a placut.te felici ptr acel dispozitiv.
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Vis-a-vis, descrierea ta e tatal corecta. Valturile au diametru mic, deci necesita efort pentru a le invarti, iar descrierea mea nu e completa, deci mai meditati putin, nu va grabiti. Eu l-am verificat si cu un dispozitiv ca cel aratat de Argon, cu tija telescopica si cu alt dispozitiv cu laser, pe care vi l-am prezentat candva, care-l pun pe roata, iar proiectia razei se face pe un panou divizat direct in grade. Cu toate, rezultatul e acelasi. Repet, n-am descris in totatlitate procedeul, poate de aceea nu realizati cat de real poate.Astept pareri si critici.
8 Mar 2011, 12:32: Strungul vibra, ca era prost ascutit cutitul. Daca ai observat dupa ce l-am ascutit corect, la ultimul ax, mergem cu span de 4mm si era perfect. This post has been edited by PH-06-BOA: 8 Mar 2011, 12:32 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 19:22 |