anularea furtunului de la capacul culbutorilor
![]() ![]() ![]() |
anularea furtunului de la capacul culbutorilor
markko |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|||
mihai7575 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(markko @ 9 Mar 2011, 07:57) Salut, as vrea sa stiu daca anularea furtunului dintre capacul culbutorilor si carburator influenteaza cu ceva mersul motorului sau consumul ? As vrea sa fac asta pt a evita sa mai ajunga in carburator ''mucii'' formati pe acel furtun. Si inca ceva, daca fac asta presupun ca trebuie sa infund cu ceva gaura ramasa libera unde venea furtunul , in teul de la carburator, nu ? Gaura o poti infunda numai cu dop de plastic,nu cu cirpa,personal am facut acest lucru la una din masini acu 5 ani ,dar doar pe perioada rece de iarna,iar dacia mi-a mers foarte bine. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Inceteaza sa mai vorbesti prostii.Furtunul acela nu trebuie astupat doarece vaporii de ulei creeaza presiune in carter si iti sare uleiul pe la joja.
Daca vrei sa scapi de muci scoate furtunul de la carburator si trage-l undeva sub masina asfel incat vaporii aceia vor avea unde sa iasa si nu o sa mai ai probleme. E mai simplu daca dispui de bani sa-ti pui un ulei de calitate superioara sau epurator ca si cel de la olcit care iti filtreaza mucii si scapi de probleme. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Komissar |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 30 June 09 ![]() |
Poti sa pui in capul stutului pt. furtunul ala un "filtru" in genul astuia.
E facut exact pt. asa ceva: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AIR-OIL-CRA...=item3cb508f70f |
--------------------
Volkswagen
1200
1965 Sunroof
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
Paulorossi - citeste mai atent, markko a pus o intrebare pertinenta
QUOTE(markko @ 9 Mar 2011, 07:57) Si inca ceva, daca fac asta presupun ca trebuie sa infund cu ceva gaura ramasa libera unde venea furtunul , in teul de la carburator, nu ? deci el nu vroia sa infunde racordul de la capac chiulasa This post has been edited by danciusergiu84: 9 Mar 2011, 12:50 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#6
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
danciusergiu84,eu dat raspuns la ideea sugerata de mihai7575,dupa care am mentionat cum trebuie facut,deci nu e cazul sa te agiti.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
bucatzel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Mucii aia in carburator inseamna ca ar mai fi de munca la motorul ala, sau poate ar trebui sa te orientezi spre alt ulei.
Si daca nu, urmatorul pas ar fi montarea unui epurator de ulei. De ce va inghesuiti sa abordati solutia care da poluare maxima? Nu credeti ca exista un motiv al naibii de bun pentru care se recircula gazele alea? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 9 Mar 2011, 13:56) danciusergiu84,eu dat raspuns la ideea sugerata de mihai7575,dupa care am mentionat cum trebuie facut,deci nu e cazul sa te agiti. QUOTE(mihai7575 @ 9 Mar 2011, 09:01) Gaura o poti infunda numai cu dop de plastic,nu cu cirpa,personal am facut acest lucru la una din masini acu 5 ani ,dar doar pe perioada rece de iarna,iar dacia mi-a mers foarte bine. arata-mi si mie unde a scris ca sa astupe gaura din capacul chiulasei nu stiu cine se agita, banuiesc ca cel care posteaza fara sa fie atent la detalii This post has been edited by danciusergiu84: 9 Mar 2011, 13:58 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 9 Mar 2011, 09:35) Inceteaza sa mai vorbesti prostii.Furtunul acela nu trebuie astupat doarece vaporii de ulei creeaza presiune in carter si iti sare uleiul pe la joja. Daca vrei sa scapi de muci scoate furtunul de la carburator si trage-l undeva sub masina asfel incat vaporii aceia vor avea unde sa iasa si nu o sa mai ai probleme. E mai simplu daca dispui de bani sa-ti pui un ulei de calitate superioara sau epurator ca si cel de la olcit care iti filtreaza mucii si scapi de probleme. Paule,eu ma-m referit la gaura de la teu sa fie astupata cu dop plastic ,si nu la gaura de la capacul culbutorilor,te rog sa fii tu mai atent,si sa termini tu cu prostiile si cu improvizatiile de oltcit pe dacie,pai ori e dacie ,ori nu mai e..... |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Merced |
![]()
Post
#10
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Sa te prinda pe tine RAR-ul cu furtunul de la capac pe sub masina. Epuratorul de gaze de la Oltcit e o solutie foarte buna, in niciun caz improvizatie. Improvizatie era pe Dacie, ca n-au prevazut-o cu asa ceva.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(Merced @ 9 Mar 2011, 19:12) Sa te prinda pe tine RAR-ul cu furtunul de la capac pe sub masina. Epuratorul de gaze de la Oltcit e o solutie foarte buna, in niciun caz improvizatie. Improvizatie era pe Dacie, ca n-au prevazut-o cu asa ceva. Asa e pe oltcit este o solutie buna,dar pe dacie este o inprovizatie,personal nu am nimic cu oltcitu. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
bucatzel |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
MIIIICAAAAAA?????
Pesemne nu faci diferenta intre gaze arse partial si complet. Da' in schimb epurator e improvizatie in toata regula. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bac. |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
omul a intrebat si de mersul motorului si respectiv consum
|
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(bac. @ 9 Mar 2011, 20:31) Asa e ,ca tine,ce sa zic,mersul motorului cu furtunul scos in exterior pe timp de iarna mi s-a parut ok,sunt 5 ani de atunci,iar in ceea ce priveste consumul de benzina,sincer nu am testat-o la acel moment,tot sincer spun acu 5 ani benzina era mai ieftina. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
markko |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 ![]() |
Multumesc tuturora pt sfaturi si opinii, cred ca solutia de a anula acel furtun (din cele argumentate de dvs) nu e cea mai buna idee.
|
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#18
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Acel furtun se scoate cand motorul e pe duca,dar daca motorul e ok nu trebuie scos afara.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
libarca |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
QUOTE(bv-08-fgm @ 9 Mar 2011, 20:43) Asa este,nu cred ca se poate contrazice asta.Acest racord are cateva motive intemeiate pentru care a fost gandit.Solutia nu consta in eliminarea sau modificarea sa,ci in folosirea unui ulei bun,in cazul unui motor ingrijit. Ca are sau nu epurator din fabrica,asta nu e relevant.Daca p-aia de la Dacia nu i-a dus capul la ceea ce acum pare o solutie logica,asta nu inseamna ca nu trebuia sa mai faca acest racord.E bine ca s-au gandit macar la asta(daca s-or fi gandit ei,si nu altii ![]() This post has been edited by libarca: 9 Mar 2011, 22:08 |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#20
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Normal ca nu ei s-au gandit,romanii la fel ca si chinezii copiaza,singura diferenta e ca romanu cumpara proiectele pe bani si chinezii le fura.
![]() This post has been edited by bv-08-fgm: 9 Mar 2011, 22:20 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#21
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(mihai7575 @ 9 Mar 2011, 17:56) Paule,eu ma-m referit la gaura de la teu sa fie astupata cu dop plastic ,si nu la gaura de la capacul culbutorilor,te rog sa fii tu mai atent,si sa termini tu cu prostiile si cu improvizatiile de oltcit pe dacie,pai ori e dacie ,ori nu mai e..... Prietene,termina cu prostiile!!! ![]() Tu nu ai mentionat in postul tau care gaura vrei sa astupi cu dop,de accea am tras concluzia ca cea de la motor inspecial ca ai nu ai mentionat nimic de furtunul tras sub masina,deci fii mai atent.Apoi pt tine care nu stii ce vorbesti,te anunt ca epuratorul de ulei olcit nu e o improvizatie pe dacie,acele e rolul lui,toate masinile care se respecta au asa ceva,asa ca nu e cazul sa te agiti si nici prietenul tau...,stie el care. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
paul-tm |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Salutare. Sunt doua mari probleme:
-daca motoru e bun si ii pui ulei de calitate semisintetic sau chiar sintetic ai sanse sa scapi de muci -daca motoru e varza poti sa ii pui 10 separatoare de olcit si ulei full sintetic ca motoru ala scapa ulei si impreuna cu condensu tot va face muci ; Eu am motoru cam praf, am filtru separator de olcit si ulei castrol gtx nemtesc 15w40, elv fara elice pe pompa de apa , termostat functional apa se incalzeste in 2-3 km. Si tot nu am scapat de muci. M-am enervat si am scos furtunu de la epurator. Nu e o solutie buna, dar te scoate din necaz. |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
maho |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@paul-tm:
In primul rand, motorul bun. Eu am ulei mineral, (ieftin - panther) si nu face "muci". @Paulorossi: "toate masinile care se respecta au asa ceva"...ei, da ?! deci daca masina mea n-are, (pt. ca n-are nevoie), nu se respecta ? Concluzia: lasati-o mai usor cu " ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Club12TRS |
![]()
Post
#24
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 9 Mar 2011, 08:35) Inceteaza sa mai vorbesti prostii. ... E mai simplu daca dispui de bani sa-ti pui un ulei de calitate superioara sau epurator ca si cel de la olcit care iti filtreaza mucii si scapi de probleme. Inceteaza TU sa mai vorbesti (scrii) prostii! Epuratorul de Oltcit nu filtreaza "mucii". Oltcit are motor boxer, iar motoarele boxer acumuleaza presiune in carter. Presiunea respectiva trebuie eliminata, altfel elimina ea simeringurile. De aceea, se foloseste epuratorul. Daca ai ulei prost si face "muci", folosirea unui epurator tip Oltcit nu va ajuta, din contra. Sitele epuratorului se vor colmata, iar presiunea nu va mai avea pe unde sa iasa. Bineinteles ca am scris numai prostii, avand in vedere ca posed 2 Oltcit-uri si am specializare pe Oltcit. |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#25
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Club12TR,se pare ca nu esti un mecanic prea priceput,alfel ai vedea ce rol are epuratorul tau.Presiunea de gaze se putea descarca simplu si fara epurator ca doar se recupereaza uleiul prin admisia de aer,dar asta e,al tau e bun de aruncat.Pt cultura ta toate motoarele fac presiune de vapori de ulei.Incearca sa astupi furtunul acela care vine din carter la un motor pe care tu-l consideri ca nu face presiune,sa vezi daca iti arunca uleiul pe la joja sau nu.Asa ca mai intai studiaza rolul pe care il are orice epurator pe masina si dupa accea vii si iti spui impresii.
maho,masinile care se respecta intradevar au asa ceva.Spre exemplu mai am un golf 4 cu motor 1,4 din 2001 care are asa ceva si mai sunt multe.Anul trecut mi s-a infundat epuratorul,gazele nu s-au mai descarcat si presiunea gazelor de pe carter mi-a aruncat tot uleiul pe la joja. Asa ca e bine de stiut ce rol are un epurator ![]() |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
mda... masinile care se respecta au oil separator, care se racordeaza prin doua orificii la blocul motor (respectiv carter) iar al treilea orificiu e conectat prin furtun la carcasa filtrului de aer
e diferita abordarea oricum fata de recircularea gazelor pe la capacul chiulasei cum are dacia deci nu prea are sens sa ne agitam degeaba si sa ne permitem aroganta sa tragem pe altii de urechi pentru ca nu au fost prea expliciti, ca apoi sa ne permitem si luxul sa citim superficial scrierile lor This post has been edited by danciusergiu84: 10 Mar 2011, 14:44 Attached thumbnail(s) FPI__C__Windows_Temp_tmp.jpg ( Size: 433.95k ) Number of downloads: 1919 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
om_bland |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Cu ce va deranjeaza acei ,,MUCI " ?
![]() |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#28
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Sunt gri si noua ne-ar place transparenti
![]() danciusergiu84,nu am fost ironic,doar ca cei care isi vor pune sau vor face modificari ar fi bine si sa se gandeasca la posibilele consecinte,la urma urmei fiecare e liber sa faca ce vrea pe banii lui. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
catalinxx |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
lasa mucii sa intre in carburator daca nu sunt prea multi.ca doar e ulei si o sa mearga motorul mai bine.
|
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
kog |
![]()
Post
#30
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
ce rol are furtunul incercuit cu rosu? La mine e astupat, pentru ca ar consuma masina mai putin. Ce face el defapt?
Attached thumbnail(s) P6300010.JPG ( Size: 403.11k ) Number of downloads: 1562 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:45 |