NU MAI PORNESTEEE, ajutoooor!
![]() ![]() ![]() |
NU MAI PORNESTEEE, ajutoooor!
teroristu03 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 February 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
GTi '98 De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
|
|||
variable_dynamics |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
1)Daca furtunul de reciclare vapori de ulei este lasat neconectat(si fumega in draci) asta inseamna set motor uzat.
- Verifica nivelul uleiului; - Masoara compresia pentru fiecare cilindru; - Revino pe forum cu detalii. 2)Evacuare(catalizator) infundata - da, posibil, desi ar fi trebuit sa creasca si temperatura motorului(a lichidului de racire). De obicei mergi subturat? - ca sa verifici, demonteaza sonda de oxigen de pe traseul de evacuare si incearca sa pornesti fara ea; - revino cu detalii. 3)Problema electrica injectie: potentiometrul clapetei de acceleratie(ziceai ca apasand acceleratia pana la fund, de cateva ori, rezolva temporar problema) - verifica-i/curata-i conectorul electric(spray de contacte electrice); - revino cu detalii. Alte posibile cauze: a)pierdere presiune in circuitul de combustibil(spuneai ca ai schimbat pompa de benzina recent) Verifica: - furtunurile care leaga pompa de benzina de capacul de plastic al ansamblului pompa+traductor de nivel combustibil(cele doua in forma de spira). In special, uita-te atent dupa crapaturi pe furtunul de TUR combustibil - cel din INTERIORUL rezervorului); - etanseitatea imbinarilor(coliere) intre furtune si niplurile ansamblului pompei de benzina(desfaci capacul negru din portbagaj).Asta fiindca spuneai ca iti miroase a benzina in habitaclu. b)injector infundat sau problema la conectorul electric al acestuia(spuneai ca nu sta la ralanti mai mult de 1 minut si ca dupa ce ai miscat de fire/mufe si-a revenit) -Curata conectorul electric al injectorului cu spray pentru contacte electrice(NU WD40 ci ceva dedicat, spre exemplu KONTACT 60) -demonteaza carcasa filtrului de aer si cu ea scoasa incearca sa pornesti masina. Priveste atent daca injectorul pulverizeaza(jet fin, se observa daca te uiti mai atent) combustibil, sau doar "picura" benzina. Sunt convins ca ti-am dat destule sugestii. Daca dupa ce ai incercat ce ti-am scris mai sus tot nu dispare fenomenul, revino cu detalii. Toate informatiile care iti trebuie ca sa faci diversele verificari le gasesti aici, pe forum. Foloseste functia SEARCH. Spor la treaba! This post has been edited by variable_dynamics: 12 Mar 2011, 15:47 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:17 |