Alternator+ Incarcare
![]() ![]() ![]() |
Alternator+ Incarcare
pbsbogdan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 20 March 10 ![]() |
Attached thumbnail(s) HPIM2020.JPG ( Size: 1.56mb ) Number of downloads: 697 HPIM2021.JPG ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 753 HPIM2027.JPG ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 716 |
||
--------------------
Dacia
1310L
1997
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
problemele de alternator se dezbat in principiu aici
scheme gasesti tot acolo la releu excitatia DF sau firul verde se duce la alternator , alimentarea , + rosu se duce la bobina de inductie posibil sa fi fost diodele proaste , verifica sa nu ai ars si statorul |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
QUOTE(pbsbogdan @ 17 Mar 2011, 00:21) - mai poti masura tensiunea pe iesirea releului , borna DF la relanti ai 12-14V daca este 0 V atunci releul defect daca ai cei 12-14V iar la baterie ai 12 sau mai mica este alternatorul defect - in functionare normala tensiunea pe DF la turatie de 900 rpm fara consumatori 8-12V in functie de starea bateriei , poate scadea si mai mult cind tensiunea este de peste 14V - cu consumatori tot la 900 rpm tensiunea pe DF 12-14V tensiunea pe baterie posibil sa scada , aceeasi tensiune o gasim si pe DF dar mai mica cu 0,5-1V - la turatia de 2000 rpm fara consumatori tensiunea DF scade pina pe la 2-5V , tensiune pe baterie 14V daca este de peste 7-8 V atunci exista o problema la alternator - cu consumatori la 2000 tensunea DF este intre 5-10 V (in functie de consumatori) cu farurile aprinse 7-8V , tensiunea pe baterie 14V Tot ce nu se incadreaza intre aceste valori exista defectiuni la alternator sau la releu |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#4
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
sfatul meu... asa am facut si eu
problema la mine era ca am multi consumatori si alternatorul nu facea fata... am schimbat alternatorul... decat sa te chinui aiurea.. mai bine... mergi si cumpara un alternator de golf2/3... trebuie doar sa ii schimbi fulia... ii pui 2 saibe distantiere la suportul de prindere de pe blocul motor.. si mai trebuie prelucrat intinzatorul putin... adica il indoi odata in jos... odata in sus.. si gata.. ca altfel nu iti intra ca alternatorul de golf e mai mare ca diametru decat cel de dacie... si nu o sa mai ai treaba cu incarcarea.. alternatoare de golf 2 gasesti de 65, de 70 si de 90A.. poate mai sunt.. da aia de la dezmembrari astea mi-au zis ca sunt... si sunt bosch in plus... au releu incorporat si foarte bine calibrat... la 13,4V si la relanti... al meu la relanti sta la 12,9 cu consumatorii pe el.. din cauza ca am pus fulia de dacie pe el.. si e mai mare decat a lui... asta ca solutie ce-a mai buna! eu am alternator de 90A modelul de alternator pe care il cauti il ai in poza si asta scapi de stresul cu incarcarea traiasca neamtu ![]() aici gasesti ceva util ![]() alternatoare golf 2 This post has been edited by dorul3t: 17 Mar 2011, 09:24 Attached thumbnail(s) vind_alternator_vw_golf_i_ii_pret_150_ron_cu__oXgSTg.jpg ( Size: 51.96k ) Number of downloads: 683 |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
fnp |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Din ce am vazut in poze contactele sunt destul de oxidate. Eu zic sa desfaci firul de masa si sa-l inlocuiesti cu unul nou apoi sa dai cu ceva spray de cotacte sau WD40 pe suruburile care tin contactele electrice de la releu si alternator, dupa ce le desfaci in prealabil.
Banuiesc ca ai verificat carbunii de la alternator. Am vazut acum postul de mai sus, e o idee buna, dar sa stii ca si cel de Dacie de 50A face fata. Eu l-am avut pe o Dacie din '99 cu bord CN si facea fata la aeroterma, faruri, stergatoare - 13.8 la ralanti. This post has been edited by fnp: 17 Mar 2011, 09:34 |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#6
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
intrebati pe tmkrf cum e cu alternatoarele... ca le schimba ca pe ciorapi.. murdari nu rupti...
![]() |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
vorba lui bomba_11980
![]() This post has been edited by bygy007: 17 Mar 2011, 18:21 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Cu rulmentii alternatorului cum stai? Poate au probleme, sunt gripati, se invart greu (posibil la rece sa mearga usor si la cald greu). Altceva nu prea vad ce ar fi. Bafta!
Asta pt faza cu incins-ul. Vezi cablul del al baterie la alternator in ce stare e , unui prieten era sa ii ia foc masina din cauza aluia. This post has been edited by tichondrius95: 17 Mar 2011, 21:54 |
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
pbsbogdan |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 20 March 10 ![]() |
fnp buna idee cu carbunii, nu i-am schimbat cand am facut reparatia e posibil sa dea rateuri, si buna ideea si cu contactele imperfecte, ce ma duce in eroare ca la relanti si accelarata tensiunea pe df este 10-11 v , pe baterie 12,4 -13v ceea ce nu e bene, plus ca nu se mai incinta bobina.
O sa desfac initial sa schimb carbunii , am luat noi tipla daca nu se rezolva ma apuk de studiu. Cat despre alternator Opel stiu problema BUNA TREABA da masina nu e propietatea mea si la cum merge omu cu ea parca nu merita .... |
--------------------
Dacia
1310L
1997
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Eu am rezolvat problema cu incarcarea! Imi incarca 15.7V, chiar 16V. Am luat aparatul de masura de la serviciu, m-am documentat de pe forum si m-am apucat de treaba. Am verificat continuitatea intre borna "-" baterie si suruburile de prindere al releului, nu avea. Am desfacut releul am curatat cu degripant ca erau ruginite suruburile, am dat cu vaselina pe ele si am montat totul la loc. Mai fac o verificare, a scazut la 15V, Tot nu era bine si m-am hotarat sa schimb si releul. Surpriza incarcare buna 14.6-14.8V. Spor la lucru.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
tiaz |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 26 January 11 ![]() |
Ca sa scapi de problemele generate de releu cumpara-ti din acela de Curtea de Arges(Electroarges). Ca si particularitate are un fir rosu(excitatie) ce iese din el si se monteaza pe plusul de la alternator. Este cel mai bun releu!!!
|
--------------------
Dacia
1310
1999 break
- B 47 AJU
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(Danut 88 @ 19 Mar 2011, 22:44) Tot nu era bine si m-am hotarat sa schimb si releul. Surpriza incarcare buna 14.6-14.8V. Spor la lucru. cam mare cu 0,2-0,6 cu consumatori posibil mai mare ai 2 posibilitati remediezi caderea de tensiune intre + baterie si + releu (ai cam 0,2-0,6) ori iei releul mentionat mai sus tensiunea trebuie sa fie intre 13,8-14,4 vezi ultima parte a postului This post has been edited by bygy007: 19 Mar 2011, 23:49 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
pbsbogdan |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 20 March 10 ![]() |
[B]Revin la Buba
"Sa nu faceti ca mine vb aia", desi in experienta mea de "incepator" stiam ca in momentu cand lucrezi cu amperaj totu tre sa fie izolat am facut-o. Cand am montat blocu de diode nou am lasat firele de la diode pe exteriorul lui(asa le-au pus desteptii din fabrica) , pe langa izolatia de fibra de sticla am mai adaugat eu un cablu termoizolant da nu a fost de ajuns, a strapuns a dat in masa pe caroseria alternatorului...a ars o dioda.... Initial am luat carbuni ,insa cu motorul pornit am auzit un zgomot pe care un alternator il face de obicei cand se opune la un scurt sau consum mare. Mi-a cam pikat fisa ca e cecva in neregula am desfacut si HOPA. probabil as fi vazut mai demult daca nu ma manca sa caut capacu de plastic si sa il pun la lok peste diode ca deh nu aveam, da am zis sa fie ca asa trebuie. Intrebarea mea acuma pentru cei care cunosc:Sa mai am incredere in stator sau sa pun alt alternator? Am masurat si am cam 1,1 ohmi pe cele 3 infasurari ar cam parea in regula si nu da nici una la masa. 20 Mar 2011, 08:02: Na bun ca s-a rezolvat Am scos diosda arsa , am mai gasit una arsa...in final Am luat unele de pe alt bloc de diode(blocu nou aici cer mafiotii 50RON cam scump pe criza asta ), am inlocuit, acum totul e Ok sper sa vedem cat tine. Am pe baterie si alternator + 14,5V Pe df la relanti e cam 6-7V Cand accelerez oricat de mult nu scade si nu creste 14,5 V Am refacut si conactele de la masa de pe semiaripa cum ati recomandat,erau oxidate. Ce parere aveti e cam mare 14,5 V? This post has been edited by pbsbogdan: 20 Mar 2011, 08:02 Attached thumbnail(s) Fotografie0230.jpg ( Size: 297.67k ) Number of downloads: 535 Fotografie0231.jpg ( Size: 279.62k ) Number of downloads: 135 Fotografie0232.jpg ( Size: 266.29k ) Number of downloads: 126 Fotografie0233.jpg ( Size: 271.59k ) Number of downloads: 116 Fotografie0234.jpg ( Size: 324.91k ) Number of downloads: 116 |
--------------------
Dacia
1310L
1997
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#14
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
pbsbogdan daca se mentine tensiunea si la relanti si in turatie indiferent daca ai consumatori porniti este ok
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
pbsbogdan |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 20 March 10 ![]() |
Ok am inteles sper sa tina treaba si sincer am lumini acuma ce nu am avut de cand merg cu masina....si nici motoru nu mai face urat....desi nu am pus blok nou de diode se pare ca e mai ok ca inainte....
|
--------------------
Dacia
1310L
1997
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
asa e mai bine fata de 14,8
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Da bygy007 ai dretate, m-ia zis si electricianul de la serviciu. Mi-a zis sa schimb releul cu unul d-ala cu fir care merge la "+" alternator.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:15 |