DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> sare furtunul de la vacuum

B_28_URA
post 13 Jun 2005, 23:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




Salut, mai am si eu o problema: la cateva zile, imi gasesc furtunasul de vacuum(cred - furtunasul ala subtire, transparent, care vine din carburator la delco). Am observat ca de obicei dupa ce o cam forjez(schimb viteza in 4-5000 rpm), sa fie asta cauza???? Am auzit ca nu are voie sa iasa de acolo. Dupa ce sare, mersul motorului, este relativ acelasi, deci nu intrerupe, nici la ralanti, nici in sarcina, doar ca se aude un zgomot putin diferit. Nu il prea pot descrie. Am o dacie din '87, cutie 5 trepte, motor 1397 cmc. Va multumesc anticipat.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP. - B 28 URA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 14 Jun 2005, 00:49
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




presupun ca sare din delco...mai infige-l acolo...ca nu are voie sa iasa asa usor


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Jun 2005, 07:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Daca sare si nu din cauza furtunului largit care se desprinde la trepidatii, ai oarece detonatii in admisie; teul nu sare de la locul lui?sau nu se deplaseaza macar?
asta presupune avans mic (la relanti?), amestec sarac, supape care nu inchid bine..


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_28_URA
post 14 Jun 2005, 13:19
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 14 Jun 2005, 07:31)
Daca sare si nu din cauza furtunului largit care se desprinde la trepidatii, ai oarece detonatii in admisie; teul nu sare de la locul lui?sau nu se deplaseaza macar?
asta presupune avans mic (la relanti?), amestec sarac, supape care nu inchid bine..
*




Sare din partea carburatorului, si nu sare doar furtunasul, ci sare cu tot cu teava aia mica metalica, care intra in cauciucul ala negru ce cca 2-3 cm., in care intra apoi furtunasul transparent(imi pare rau ca nu stiu cum se numeste). Teul nu se misca de loc, si nici furtunele din el. Mi-a spus cineva ca s-ar putea sa fie teava aia care iese, stricata, si sa o cumpar din nou, sau sa o cumpar cu totul(cu furtunas cu tot). Problema e ca dupa ce il infig la loc, uneori iese usor, daca il trag doar putin, iar alteori, daca vreau sa il scot iar, trag de nu mai pot de el, si de-abia de abia iese. va multumesc


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP. - B 28 URA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Jun 2005, 13:45
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pai:
stutul din alama si la mine iese usor, trebuie sa incerci sa-l bati cu un ciocanel, dar "cu bun simt", nu sa treci prin corp in galerie; daca nu stii, cauta pe cineva care sa nu-si bata joc. Sau, faci un stut din alama dar filetat la un capat (evident, mai gros la partea filetata), filetezi si corpul, si montezi-tot asa, iti trebuie un meserias bun

This post has been edited by diaconuliviu: 14 Jun 2005, 14:25


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_28_URA
post 14 Jun 2005, 14:54
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 14 Jun 2005, 13:45)
Pai:
stutul din alama si la mine iese usor, trebuie sa incerci sa-l bati cu un ciocanel, dar "cu bun simt", nu sa treci prin corp in galerie; daca nu stii, cauta pe cineva care sa nu-si bata joc. Sau, faci  un stut din alama dar filetat la un capat (evident, mai gros la partea filetata), filetezi si corpul, si montezi-tot asa, iti trebuie un meserias bun
*




merci pentru raspuns:stut. In alta ordine de idei: e normal sa sara de acolo chiar si dupa ce este batut???
A incercat mecanicul sa il bata, si dupa ce l-a batut, tot la fel de usor iesea.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP. - B 28 URA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 14 Jun 2005, 22:42
Post #7


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




NU e normal sa iasa.Iese din cauza uzurii.


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 15 Jun 2005, 09:49
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Ca sa nu te mai chinui atat, lipeste tubul din alama cu Poxipol sau GuperGlue in corpul carburatorului iar tubul din plastic largeste-l putin la capat incalzindu-l la foc si largindu-l cu un cui. Problema este rezolvata. Spor la treaba.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_28_URA
post 15 Jun 2005, 12:31
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




Va multumesc la toti pentru raspunsuri. Vad ca acum nu mai face figuri, probabil la turatie mai mare face, in ultima vreme, nu am mai alergat-o. Sper ca s-a rezolvat. Va multumesc inca o data pentru toate raspunsurile


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP. - B 28 URA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 16 Jun 2005, 08:20
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Si data viitoare cand o vei alerga iti va sarii iarasi. Rezolva problema pentru ca nu este complicat deloc. Si in felul acesta vai sta linistit ca nu mai ai probleme cu furtunul de la avansul vacuumatic la urmatoarea alergatura.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 08:47
Forum Renault