releu ciudat, incarca prea putin sau prea mult.
![]() ![]() ![]() |
releu ciudat, incarca prea putin sau prea mult.
comi16108 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Masoara cu un aparat de masura si DOAR cu firul respectiv conectat. S-ar putea sa nu-ti arate bine indicatorul din bord. Verifica sa ai si masa foarte buna (legatura intre releu si caroserie)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(comi16108 @ 30 Mar 2011, 09:50) am o intrebare: De ce atunci cand montez un releu nou din acela cu fir RF sau ceva de genul...care se duce la alternator acul de la bord scade dramatic fiind pe rosu...iar atunci cand nu pun acel fir la alternator atunci este suprasarcina de sunt nevoit sa aprind toate luminile si radio. mergi urgent la un electrician auto ,specializat pe dacia,ptr ca sa-r putea sa apara si alte probleme,de exemplu la baterie,nu mai sta cu dacia ta asa. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
comi16108 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
cu cel din fabrica fara fir RF merge destul de bine insa cu luminile aprinse si radio cam scade aproape de rosu.
30 Mar 2011, 23:33: helppppppppp This post has been edited by comi16108: 30 Mar 2011, 22:33 |
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
SI APARATU DE MASURA CE ZICE in ce situatii apare lucrul asta la relanti sau in mers
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Leaga firul rosu de referinta la alternator si citeste tensiunile pe baterie cu un aparat de masura cu si fara faruri aprinse in turatie si la ralanti ca sa putem face o analiza.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca nu legi firul de referinta, releul cu cine compara tensiunea de incarcare? Daca bateria e descarcata, cand pui firul ea va lua curent mare si e normal sa scada acul de la bord, care e de fapt un resou, nicidecum un aparat de masura. Un aparat de masura, are o bobina, un magnet... Asta are o nichelina infasurata pe o lama de bimetal, ca daca ai mai cald in masina, poti sa dai si alternatorul jos, ca el ti-arata ca incarca.
31 Mar 2011, 21:15: Tehnologie de acum 50 de ani, si voi va opuneti mereu s-o schimbati. Ca asa-i in cartea lu' ala, a lu' ala, dar uitati ca ei au trait in vremuri de mult apuse. This post has been edited by PH-06-BOA: 31 Mar 2011, 21:15 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 06:04 |