Caroserie Solenza ?
![]() ![]() ![]() |
Caroserie Solenza ?
bti |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 6 October 03 From: Sibiu ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
liviu`s |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 5 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu am Solenza alba achizitionata in mai. Desi se laudau ca e tabla buna, din Cehia sau Slovacia, pot sa iti confirm ca e de KKT, deja se vad urme de rugina pe la chedere sau imbinari.
Sfatul meu este ca nu strica sa bagi si niste ulei in praguri si usi. |
--------------------
VW
Passat
- B - 92 - PGR
|
|
cata |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
1.Chiar daca nu ai prins ranforsarile recent introduse ,sa stii ca slz a fost conceputa urmaridu-se marirea rigiditatii caroseriei per ansamblu fata de dsn. 2.Nu cred ca e strict necesar,iar daca nu te costa mare lucru,fa-o.
|
-------------------- ex-dsn 2001
|
|
aviasol |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
iar vopseaua desi arata mai bine este in continuare foarte subtzire. Am doua urme de gainatz de mai mare frumusetzea.
![]() ![]() ![]() |
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
IS-18-BOG |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 September 03 From: Iasi/Romania ![]() |
nu cred ca va tine mult tabla slz-ei
desi vad ca SuperNova are caroseria destul de stralucitoare si placuta la aspect chiar si acuma ! |
-------------------- ________________________________________
Nu incerca sa pari altcineva decat ceea ce esti si uitate si la barna din ochiul tau nu la paiul din ochiul meu! |
|
Valentine |
![]()
Post
#6
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
... vorbesti de parca SuperNova ar consta dintr-o singura masina aflata in fata blocului tau ... am vazut eu si Berline cu caroserie buna, bine-nteles ca la SuperNove nu sunt mari probleme, dar e inca o masina la care trebuie sa ai noroc ...
PS pe vremea asta nimic nu mai e stralucitor (si ma refer la ploaie acuma)! |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
Marty |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
bti, fereste-te sa apesi mai tare, cu mina pe un element de caroserie( in special capota)!!!! se va indoi imediat. tabla este extrem de moale
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Liviu_x |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 19 February 03 ![]() |
Cu apasatul prea tare nu e valabil numai la SN si SLZ, eu am impins un Peugeot 306, si s-a indoit tabla, mai rau persoana a transportat un monitor si s-a rasturnat in portbagaj, indoind aripa.....asa ca....
|
-------------------- |
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
O boala veche inca de la NOVA ,DSN si precis urmeaza si SLZ este gaurirea din cauza ruginei a pragului spate in zona unde o acopera usa. Cauza cred ca este condensul din interior, datorita faptului ca acolo este un spatiu gol intre prag si contraaripa de pe dedesubt ca sa zic asa. Eu am turnat ulei nou la greu acolo prin gaurica aceea ce se vede pe unde sunt prinse centurile in portbagaj sub boxe.Turnati uleiul pe un furtun al carui capat il asezati in prealabil unde trebuie.ATENTIE ca dc nimeriti partea din spatele cricului tot uleiul ajunge in portbagaj sub mocheta.Mentionez ca partea asta supusa coroziunii nu face corp comun cu pragurile pt ca din aprox 1,5 litri turnati de mine nu a curs nimic, e tot acolo pana la inaltimea unde este cuiul usii din spate si surubul ce prinde centura langa bancheta spate..Mai simplu ar fi de turnat pe aici prin gaurile lor, dar e cam mic diametru.
This post has been edited by CIPTUNING: 11 Dec 2005, 16:57 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#10
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.630 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Oameni buni, pentru asa ceva s-a inventat ceara de cavitati. Cautati o firma de auto-detailing care sa o aplice si nu mai aveti probleme 100 de ani. Tabla de solenza e de la Sidex sau suedeza?
Da caldura si se fluidizeaza uleiul, pe unde curge si ce murdareste? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
RIon |
![]()
Post
#11
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
...eu zic ca tine destul de bine... si la accidente
![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#12
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca are caroseria buna, oricum net mai buna ca la versiunile anterioare, poate cam la fel ca la SN. Eu atat azi cat si ieri am dat jost bara din spate pt ca am dat cu spatele, am perforat-o.. in fine. Si am gasit partea de carosierie de deasupra intariturii si intaritura infundate si cu vopsea sarita chiar putina rugina. Am luat acele portiuni la smirghel bine de tot si vreau sa zic ca pe unde nu s-a exfoliat vopseaua ca era de la lovitura, abia puteam sa curat cu smirghelul si inca era unul destul de abraziv. Mi s-a parut bine facuta acolo cel putin, in rest nu am de gand sa incerc cu smirghelul
![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
Dic |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 4 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca la Dacia clasica intalnim o tabla "rea", consider ca incepand cu DSN, cei de la Pitesti au inceput sa faca treaba mai buna cu tabla. Asa ca am votat buna.
Foarte buna nu se gaseste nici la Renault nici la alte marci frantuzesti, foarte buna inseamna tabla galvanizata cu garantie 10-12 ani impotriva perforarii (cum au masinile nemtesti care sunt mai scumpe decat cele frantuzesti). |
--------------------
Dacia
DSN Rapsodie x 2
2001
|
|
anndi |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
caroseria de solenza e cea mai reusita de la dacia de pana amu cu conditia sa fie cea care a fost facuta dupa ce a iesit pe piata solenza dizel.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Ake |
![]()
Post
#15
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Haoleu, de cand e topicul asta. Cred ca ne-am lamurit cu varf si indesat cum sta treaba cu caroseria la prematur defuncta solenzica.
|
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 11:23 |