DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> o arunc in prapastie

BMA
post 17 Jun 2005, 09:29
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




mergea masina ata. totul bine si frumos fara nici o problema de 1 saptamana de cand am pus simplu corp in loc de dublu.
am pornit masina foarte frumos cu putin soc ca era dimineata, dupa cativa metrii am inchis socul ca deja tinea relantiul chiar la 500 de ture. am mers vreo 3 km si stand la semafor, top..subit moare motorul. calc ambreajul, dau la cheie, nimic. Porneste dar nu sta pornit oricat as accelera. pot sa trag soc, pot sa o pornesc cu pedala la fund si sa o tin tot asa, degeaba. nu vrea sa stea pornit deloc. am scos platinile, le-am curatat desi sunt noi de 2 saptamani si nu erau puscate. am scos bujiile si le-am curatat. nimic. am scos jiclorul de ralanti, l-am suflat desi nu avea nimic, tot asa. nu vrea. am desfacut sita de la benzina la intrarea in carburator, curata ca lacrima. am desfacut furtunul de benzina care intra in pompa, am suflat in el. se simte ca suflu pana in rezervor si face bule benzina acolo. am desfacut capacul la carburator desi era nou, vroiam sa scot jiclorul principal sa-l suflu dar n-am avut cum sa-l desfac de acolo, decat partea superioara (poate chiar numa asta trebuia). habar n-am. degeaba. nu vrea sa stea pornit motorul. are cineva vreo idee ? ce sa fac ? ce sa mai verific.
am observat ca la roata stanga fata pierd undeva lichid de frana (este uda geanta pe interior) iar lichidul in recipient a ajuns la minim sau poate sub. poate sa fie de la asta problema ? am papucul din sonda de la lichid scos din functiune.

astept idei care sa ma ajute.
multumesc.

This post has been edited by BMA: 17 Jun 2005, 09:55


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 17 Jun 2005, 10:11
Post #2


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(BMA @ 17 Jun 2005, 09:29)
mergea masina ata. totul bine si frumos fara nici o problema de 1 saptamana de cand am pus simplu corp in loc de dublu.
am pornit masina foarte frumos cu putin soc ca era dimineata, dupa cativa metrii am
*



verifica nu cumva sa fie plutitorul defect (sa fie spart, sa ramana blocat etc)
uite ce am patit eu, tot asa, mergea motorul perfect, brusc s`a oprit, nu mai pornea; ce se intampla: plutitorul defect, camera de nivel se umplea pana sus, curgea benzina ca la robinet, motorul se ineca si se oprea, dar pana ajungeam eu la carburator sa scot tubu de aer sa ma uit ce se intampla, surplusu de benzina din camera de nivel se scurgea in galerie si totul arata normal si opreational


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 17 Jun 2005, 10:14
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




carbul era cumparat de 1 saptamana, nou, sigilat si cu garantie. m-as mira sa fie plutitorul.


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 17 Jun 2005, 10:18
Post #4


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(BMA @ 17 Jun 2005, 10:14)
carbul era cumparat de 1 saptamana, nou, sigilat si cu garantie. m-as mira sa fie plutitorul.
*



atunci nu stiu, dar sper sa nu fii in situatia lui: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=15026&hl=


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 17 Jun 2005, 10:31
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




Sal.Bobina de inductie in ce stare e?Verifica si condensatorul de la delcou.A patit un prieten la fel, a oprit la semafor, motorul s-a oprit si nu a vrut sa mai porneasca pana nu a schimbat bobina.La mine cand s-a dus bobina, pornea motorul, nu prea statea la relanti si daca dadeam sa pornesc de pe loc se oprea.Oricum verifica si carburatorul caci si acolo poti gasi multe surprize. biggrin.gif


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 17 Jun 2005, 10:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




adevarul este ca in camera de nivel pe fund este ceva un praf maro, ca de rugina. foarte putin. Aveti idee cat imi ia la un service daca ii duc doar carburatorul sa mi-l curete si apoi sa-l pun eu singur pe masina ? (in Timisoara)


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 17 Jun 2005, 10:34
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




si daca e bobina sau condensatorul, astea pot sa moara dintr-o data asa ? pana azi a mers perfect masina. adevarul e ca bobina se cam incalzeste, dar asa a facut intotdeauna de cand am eu masina.


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 17 Jun 2005, 10:34
Post #8


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Mai bine mergi undeva unde il desface, il face, si il regleaza pe masina si iti regleaza si aprinderea, mai ales daca zici ca ai piese noi. Costa mai mult, dar daca is cat de cat buni vei merge cu o masina functionala de acolo. Asta daca carbu ii bun. Ca e unu aici pe forum care a luat un carb, dar era gunoi, cred ca nici temperaturile de topire a metalului nu au fost respectate, ca de compozitia aluminiului, nici nu ma mai gandesc.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 17 Jun 2005, 10:35
Post #9


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Daca tot te bagi sa desfaci carburatorul, cumpara mai bine un sprei de curatat carburi. E pe baza de toluen si costa cam o suta si ceva de mii (2+2, sprei de 450 ml). Curata perfect si te tine pentru mult timp. Scrie pe el cum se foloseste.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 17 Jun 2005, 10:58
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




ma tot gandesc la bobina aia de inductie. daca e defecta bobina, sau chiar condensatorul cum de porneste masina ? e normal ? ca motorul porneste la cheie, numai ca imediat si moare, chiar daca eu accelerez. parca ar vrea sa creasca turatia dar ceva nu o lasa, scade repede repede pana moare motorul.
mentionez ca am in rezervor benzina de 95 fara plumb de la MOL, si ca este a 2-a oara cand bag astfel de benzina. pana acum am folosit benzina cu plumb 95 premium.


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 17 Jun 2005, 11:02
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Treaba ii destul de simpla. Cauta un prieten, roaga-l frumos - eventual insoteste rugamintea cu o sticla, doua de berica rece - si schimba bobina de inductie. Merge? de acolo este. Nu merge...cauti in alta parte defectu'

Bafta!


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 17 Jun 2005, 15:18
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




uita-te, asa , informativ, dureaza 1 minut, si la furtunul cu duza, ala care intra in galerie sub talpa carbului si vezi cum e cu duza; dc nu o are, iti merge la rece, dar la cald moare, si habar n-ai de la ce e...


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 17 Jun 2005, 16:23
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




diuza aia o am acolo sigur ca am pus-o eu cand mi-am montat carburatorul si n-a plecat de acolo pt ca am strans un colier pe furtun deasupra ei.

problema a fost alta. gata. cu calm in 10 minute am rezolvat problema.
doar ca a fost nevoie sa desigilez carburatorul. oricum era montat de mine si probabil nu mai era valabila garantia.
pe fundul camerei de nivel sunt 2 jicloare. unul din ele era infundat. l-am curatat, am montat totul la loc si Slava Domnului. Merge brici masinuca. Cred ca e prima problema care nu implica costuri. acum am o alta problema cu franele.
maine vreau sa dau jos roata stanga fata. am vazut ca geanta este uda in interior iar nivelul din recipientul cu lichid a scazut de la maxim la minim in doar o saptamana. dau maine roata jos sa vad ce se intampla acolo. daca am probleme cer ajutor aici.
multumesc tuturor.
un weekend placut


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2025 - 10:30
Forum Renault