DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nevoie de un montaj electronic!

sebymesteru
post 21 Apr 2011, 21:58
Post #1


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Salutare stimati colegi. Vreau sa imi montez la masina niste asa-zise "jaluzele" la faruri mai exact niste bucati de plasa montate pe niste rame care se vor trage sau se vor retrage peste faruri atunci cand sunt comandate. Sper ca am fost destul de clar pana aici blush.gif . Ele vor fi actionate de 2 motoare electrice pe care voi monta tije filetate pe care se vor deplasa respectivele "jaluzele". Problema apare la capetele de cursa unde voi monta cate un microintrerupator care sa sesizeze capatul de cursa si de aici am nevoie de voi,pentru ca imi trebuie un montaj care sa poata sa-mi deschida acele jaluzele si sa le si opreasca la cap de cursa si la fel sa faca si la inchidere. M-am gandit ca voi avea nevoie practic de 2 montaje pentru ca este putin probabil ca ambele "jaluzele" se vor deplasa exact la fel,iar daca acum ramane un pic de spatiu,maine inca un pic si tot asa...restul va dati seama cam ce ar iesi. Mentionez ca am habar cat de cat de electronica in sensul ca pot realiza un montaj dupa o schema,doar ca as prefera ceva cat mai simplist din considerente de timp,bani si mecanica,respectivele montaje vor suporta conditii destul de vitrege probabil. rolleyes.gif ..Asadar,astept idei din parte voastra. 090.gif O zi/seara buna tuturor!


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Apr 2011, 22:46
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




uite aici sau cauta pe DC modul impuls geam

se poate face si electric cu microcontacti , la montajele electronice nu trebuiesc microcontacti , sesizarea se face prin cresterea curentului motorului la capat de cursa


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raelpilotu
post 21 Apr 2011, 23:09
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 3 April 11




&feature=player_embedded


asa ceva???


--------------------
Dacia Nova 1998 - fara numar . . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 23 Apr 2011, 08:22
Post #4


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




bygy nu stiu daca in cazul meu ar merge un montaj cu detectie de supracurent...la geamuri e o chestie,la ce vreau eu e...cam alta... De exemplu la geamuri poti vedea cand au ajuns la cap de cursa,aici nu,ca alea vin peste faruri si eu stau in masina. Alta chestie,la macaralele de geam,mai ales cele electrice,transmisia propriu-zisa e diferita de cea pe melc si piulita(cazul meu). Parctic cu doua intrerupatoare bipolare am mai realizat demult chestia cu schimbarea de sens,insa ce fac la cap de cursa?
Sa zicem ca merge intr-un sens,ajunge la capat,jaluzeaua fiind practic montata pe o piulita de 6,cand imi ajunge in cap de cursa e posibil sa-mi strice toata jucaria. Plus ca e posibil sa nu fie loc pt motoare perfect perpendicular cu tija,deci va trebui sa le montez in cuplaj elastic cu tijele sa poata fi montate> sursa de consum suplimentar...pana mea... Mie defapt daca motez cate 2 microcontacti la fiecare pot semnaliza in bord cu 4 led-uri capetele de curse..dar asta e o varianta mai naspa zic eu...mai elegant ar fi sa apas un buton si sa stau cu inima impacata nu sa pazesc cand se aprind/sting ledurile...
@raelpilotu,ceva de genul dar mai exact si mai asemanator cu:
&feature=related

This post has been edited by sebymesteru: 23 Apr 2011, 08:25


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 23 Apr 2011, 10:31
Post #5


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Ce vorbesti tu cu leduri e o prostie.Ce spunea bygy e foarte bun,la tine cand ajung plasele in capat de cursa asupra motorului se face o solicitare mai mare(un consum mai mare) care este detectat si taie alimentarea singur la motoras.La fel este si la geamuri,sa nu te gandesti ca acolo cand ajunge geamul sus iei tu mana de pe intrerupator,pur si simplu are un releu de comanda cand sa se opreasca motorasul.Si in cazul tai ai nevoie de un motoras mai mic ca cel de geamuri,pentru ca tu acolo nu ai o forta mare de depus.Bine asta in cazul in care montajul este facut ca la carte si acele plase vor merge usor cum trebuie sa mearga.

This post has been edited by bv-08-fgm: 23 Apr 2011, 10:32


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 23 Apr 2011, 12:41
Post #6


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




stiu ca e o porcarie... blush.gif nu dati cu ghioaga,aia ar fi cea mai simpla varianta...cat despre motoarele ce le voi pune,mai jos niste poze cu unul din ele:DSCN0934.JPG ( Size: 1.71mb ) Number of downloads: 193
DSCN0936.JPG ( Size: 1.61mb ) Number of downloads: 194
DSCN0935.JPG ( Size: 1.58mb ) Number of downloads: 187
DSCN0937.JPG ( Size: 1.83mb ) Number of downloads: 184

sunt made in Japan(prieteni stiu de ce tongue.gif) pe rulmenti si carbuni, sunt de 24V cred si erau montate candva pe niste copiatoare xerox barosane unde trageau ceva prin capacul de deasupra...ma rog,mai putin important. Ce vreau sa precizez e ca au forta destula si nu stiu cum se vor carpi cu montajele acelea,mi-e sa nu-mi distruga "jaluzelele" la cap de cursa...asta mi-e singura ingrijorare... unsure.gif


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Apr 2011, 13:02
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la cap de cursa la surub pui niste opritoare mecanice , schema electronica e cea mai buna la microcontacti este posibil sa ai probleme in timp curentul se poate regla prin modificarea rezistentei serie cu motorul , o valoare mai mare scade curentul


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 17:35
Forum Renault