canistra de carbon
![]() ![]() ![]() |
canistra de carbon
raducu38rar |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 21 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
MEGANE IV
2019
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Cioby92 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
mihai7575 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(raducu38rar @ 24 Apr 2011, 22:24) salutare. am o dacia din 2003 injectata si are o canistra de carbon sub calculatorul de injectie, care are o electrovalva (cred) care imi face probleme la pornire. cred ca electrovalva nu deschide sau inchide cand dau la automat. masina porneste daca scot mufa cu fire iar apoi o bag la loc, motorul are o ezitare 2-3 secunde (parca functioneaza in 3 pistoane). intrebarea ar fi daca as renunta la ea (canistra de carbon) si cum? cel mai bine te pot ajuta colegii de la dacia pe injectie,ei se pricep mai bine,ia si tu acest lucru ca pe un sfat de la mine. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
ghitza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
scoate firele de la electrovalva si furtunu de la corpo/clapeta ce duce la electrovallva si astupi stutu cu ceva dar sa astupi bine sa nu traga aer fals pe acolo si asa ai eliminat canistra.bafta
25 Apr 2011, 10:33: daca mai ai ceve de zis te rog sa scrii la topcul de dedicat injectatelor This post has been edited by ghitza: 25 Apr 2011, 09:33 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#6
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Si presiunea creeata de gazele din rezervor unde se descarca?
Recomand verificarea amanuntita a traseului canistrei de carbon,cu siguranta iti trage aer fals pe undeva,asa vei rezolva si problema si vei polua mai putin. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
stai asa ce alegatura are canistra de carbon cu rezervoru nu inteleg,canistra are legatura cu gazele ce prin furtunu de gaze ce are legatura cu capacu culbutorilor di gatu de lebada atata tot ,acele gaze le neutralizeaza sa zic asa deci nu are nici o treaba cu rezervoru
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Te inseli.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
explica te rog de ce ma insel si in ce privinta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#10
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Canistra de carbon are un furtun ce vine din rezervor și unul din galeria de admisie, pe care e intercalată electrovalva.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Eu as vrea sa-mi pun canistra de carbon, iar tu, vrei s-o dai jos!?
Fara ea se poate sparge rezervorul ,doar e din tabla made in Roumenian! |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
gaura de 1mm in dopul de la rezervor
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ghitza |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nici nu imi trecea prin cap ca ,canistra de carbon are vre-o legatura cu rezervoru pana acum cand va aud pe voi ,Aveti o poza cue a si cu furtunu ce duce si pe unde duce la rezervor?o sa imi montez si eu,Imi cer scuze ca am sarit aiurea la explicatia lu PAUL si CATALIN,poze care aveti
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#14
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Canistra de carbon a aparut din necesitatea reducerii poluarii.Dupa cum stiti daciile pe carburator aveau o supapa de descarcare in rezervor pt gazele care se acumuleaza acolo din cauza vaporizarii benzinei.Cand se formau gaze in rezervor,la o anumita presiune supapa deschidea si se eliminau in atmosfera poluand atmosfera.Asa a aparut canistra de carbon.Practic ea are un filtru de carbon care "condenseaza" acesti vapori si ii trimite in motor pt a fi arsi de motor si deci pentru a reduce poluarea.De la rezervor vine un furtun prin care vin gazele la canistra de carbon.Apoi de acolo merg printr-un furtun in galeria de admisie.Pe acest furtun exista o electrovalva comandata de ECU care deschide din cand in cand electrovalva pentru ca acesti vapori sa fie descarcati in motor si deci arsi.
Eliminarea cansitrei de carbon poate avea efecte negative asupra rezervorului(se poate deforma sau chiar sparge)si asupra mediului.Daca se face o gaura in capacul rezervorului vaporii se vor descarca pe acolo,dar de ce sa-ti faci de lucru?Probabilitatea de defectare a canistrei e foarte mica.Se poate defectea doar daca se umple rezervorul total si exista riscul migrarii benzinei in stare lichida spre filtru de carbon din canistra.Deasemenea electrovalva se mai poate bloca.Personal cred ca rolul ei e binevenit in special daca se contribuie la reducerea poluarii fara a afecta performantele motorului. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#15
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Poluarea ca poluarea, dar scade și consumul într-o oarecare măsură.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
GIC |
![]()
Post
#16
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Luati de aici, ca doar nu degeaba s-a chinuit Klaus sa scrie.
Si on topic: s-ar putea ca acea supapa sa fie belita. This post has been edited by GIC: 26 Apr 2011, 12:38 |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
<span class='edit'>26 Apr 2011, 23:05:</span> Fratilor poza cu un rezervor de injectata,deci este cum descriu in poza treaba cu frutunu ? This post has been edited by ghitza: 26 Apr 2011, 22:29 Attached thumbnail(s) REZERVOR.JPG ( Size: 284.5k ) Number of downloads: 1546 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
GIC |
![]()
Post
#18
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
da
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 25 Apr 2011, 23:11) Eu am in dopul de la rezervor o supapa de suprapresiune, cam ca aia de la vasul de expansiune, face presiune in rezervor, in sensul ca fasaie cand il desfaci si e cald afara, dar peste un anumit prag se elibereaza de supapa, sa nu produca daune, masina respectiva e non euro injectie multipunct cu sonda lambda. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ghitza |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Aveti o poza cu canistra de carbon? ma refer vreau sa vad stutu de jos unde vine furtunu din spate ,sau o poza clara cu ea montata ,zilele astea fac rost de ea si sa am o idee cum se monteaza ,multumesc
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#22
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
cu ce crezi ca te ajuta canistra carbon daca masina ta este E1,ai mufa pentru supapa de purjare dar supapa o ai?
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Cum am zis maine primesc ansamblu canistra de carbon + electrovalva,mufa pentru ea din cablaju injectiei sta acolo legata de contraaripa dreapta ,am tot mai trebuie sa o plantez la locu ei
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#24
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
sa stii ca masina nu va rupe asfaltu dupa aceasta operatie,doar va scade ceva consumu de benzina,dar tu esti fan GPL asa ca ......
28 Jun 2011, 20:59: uite si ceva poze cu cele 2 furtune This post has been edited by nikuniku: 28 Jun 2011, 19:59 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Da nu am zis eu ca o montez pentru CP in plus
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#26
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ca sa scapi de mirosu de benzina,se monteaza un releu pe circuitu electric al pompei de benzina,ca atunci cand trece ba GPL pompa sa se opreasca sa nu mai bage benzina,la tine se opreste injectoru dar pompa tot functioneaza si de aici mirosuri de benzina,in plus daca opresti pompa creste durata ei de viata
tu ai berlina si zici ca miroase a benzina,eu am break,stii ca in break mirosu de benzina e ceva normal,la mine nu miroase a benzina in masina This post has been edited by nikuniku: 28 Jun 2011, 20:11 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Multumesc de poze care sunt ff explicative,acuma sas tii ca la mine atat injectoru cat si pompa la trecerea pe GPL se opresc nu merge nimic in gol sau aiurea (am avut grija cand am montat instalatia)deci e exclusa treaba cu pompa care merge incontinuu,poate scap de miros cu ,canistra asta de carbon,daca nu asta e ma obisnuiesc pentru ca nu mai stiu ce sa ii fac .Colegu meu cu care fac naveta are si el break tot pe injectie si GPL si nu miroase nimic
<span class='edit'>28 Jun 2011, 23:01:</span> Vad in poze ca ai montat vas de antigel de tip nova/supernova ![]() This post has been edited by ghitza: 28 Jun 2011, 22:01 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ghitza |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 28 Jun 2011, 20:28) sa stii ca masina nu va rupe asfaltu dupa aceasta operatie,doar va scade ceva consumu de benzina,dar tu esti fan GPL asa ca ...... <span class='edit'>28 Jun 2011, 20:59:</span> uite si ceva poze cu cele 2 furtune Astazi am montat si eu canistra pe masina,NIKU:ai o poza cu prinderea de caroserie cumva ?si valva de purjare tre sa mearga incontinuu sau numai cand vrea adica cand elibereaza surplusu de gaze?mss |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#29
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
se prinde pe caroserie cu un fel de colier metalic
valva merge cand da calculatoru comanda,nu am fost atent la valva,daca merge de ce sa umblu la ia |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
deci are sistem sa inteleg in genu cum e la borcanu de antigel,credeam ca tre sa bazaie sau ceva ,sau de unde sti ca merge ?o auzi sau simti ceva?mss
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:24 |