46 de Logan-uri MCV fara motor, de vanzare
![]() ![]() ![]() |
46 de Logan-uri MCV fara motor, de vanzare
alex |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
|
||
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|||
corbex |
![]()
Post
#2
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Scump! Nu vor nici sa trimita cu Cargus...
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Pai masinile alea sunt in State, unde comunitatea de fanatici de masini electrice e maricica.
Pentru multi, ar fi o baza buna chiar si pentru conversii facute in fundu' curtii, pentru ca modul in care-i compartimentat MCV-ul e chiar ok pentru asa ceva. L.E. chiar muuult mai ok compartimentat decat un Porsche 914 ![]() This post has been edited by bucatzel: 10 May 2011, 11:04 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
zanzie |
![]()
Post
#4
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
Pentru "puturosi" (a se citi cei care n-au timp nici scule pentru mesterit) exista firme specializate in conversia la masini electrice. Bani sa ai!
![]() http://www.ev-propulsion.com/ |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Marty |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE Stefan ne-a explicat ca pentru a da inapoi este suficient sa apesi pe un buton Ala-i cu mina pe butonu' de A/C, deci functioneaza ca un Matiz normal!10 May 2011, 13:51: L.E.: Ia uite-o pe doamna Profesor Doctor Inginer Claudia Popescu ce mindra e, zici ca Maticu' ala e opera ei, tocmai ce l-a kkt. This post has been edited by Marty: 10 May 2011, 12:51 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ala e butonul de dezaburile, aceul e in partea cealalta.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Marty |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
"au creat Matizul electric"
![]() ![]() ![]() Oricum, e de mare angajament ca au umplut matizul cu baterii, si n-au decat 80 de kilometri autonomie la o viteza maxima de 50 km/h. Pai un sistem direct drive numa' bun pentru matiz vazusem pe ceva site englezesc la vreo 7000 de oioro. care venea cu tot. motor, controller, reductor, pedale, mai trebuia doar sa-i surubaresti niste planetare si sa-l umpli de baterii. Macar cu ala nu erau limitati la 50 km/h. Cu ce drac fac astia cercetare, cu doua motoare de masini de spalat? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Marty @ 10 May 2011, 14:03) Tu ai masina speciala, facuta pe comanda, clar mai buna decit orice alt Matic, deci si diferita, evident ca detii o informatie eronata. Astept sa confirme grecu' daca am dreptate sau nu! Grecu-ti zice ce vrei tu sa zica pe o bere, io iti zic cum is asezate butoanele la Matiz, unde-i ala cu degetul, e dezaburirea. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Markos |
![]()
Post
#11
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Confirm pozitiv, în dreapta e dezaburirea.
Mai logic era sa foloseasca un buton neutilizat, cum e ala din dreapta-sus, de langa avarii. This post has been edited by Markos: 10 May 2011, 15:27 Attached thumbnail(s) DSCF0006.JPG ( Size: 736.71k ) Number of downloads: 527 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
kxz |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
QUOTE Tehnologiile elaborate, construite și testate de noi pot sta la baza viitoarelor autovehicule electrice de serie”, ne-a declarat doctor inginer Claudia Popescu, decanul Facultății de Electrotehnică. Inca vre-o cateva luni si's pe cale sa descopere apa calda. Ce ziar de rahat... |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
sorin1983 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
QUOTE(argon @ 10 May 2011, 13:33) ce as rade sa se defecteze un motor la 50 la ora ![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
ady77 |
![]()
Post
#14
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
|
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ma refeream la marty, la altii creca difera.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
http://www.erevista.ro/viewer/revista_auto...251YCKY6J12G/68
Ce drac de calcule au facut de-au limitat sobolanul la 50 km/h, ma depaseste. La fel cum nu inteleg de ce-au ales matizul. Nu de alta, sigur l-au luat second. De banii aia puteau siiiigur lua o berlina sau o solenza, in care puteau sa optimizeze muuuult mai bine distribuirea bateriilor, nu sa le tranteasca toate pe puntea spate. Chiar, ce greutate are un matiz? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
corbex |
![]()
Post
#17
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Alea care-s numa' fibra, vreo 800 de kile.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Matizul ala e luat de nou, fara motor si cutie, la fel ca MCV-uriel din topic. Greutatea din talon la mine e 805 kg.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 19:46 |