doua probleme...
![]() ![]() ![]() |
doua probleme...
sttefan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 4 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006/Preferance
|
|||
bobo77 |
![]()
Post
#2
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Ce motorizare ai? am vazut ca pe benzina...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
user123 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Salut , la prima : marcharrier-ul la logan nu este sincronizat deci ai destule sanse sa caraie daca nu faci cursa completa cand apesi ambreiajul , adica: din obisnuinta , pres sau altceva care impiedica pedala , joc prea mare la cablu de ambreiaj ( il verifici 20 mm trebuie sa fie din cate imi aduc aminte , daca e mai mult il mai strangi )......incearca sa o lasi la punctul mort putin inainte sa intri in marcharrier si apasa complet ambreiajul ( daca persista verifici jocul la cablul de ambreiaj )....
La a doua problema ar trebui mai multe info......optim ar fi sai faci o diagnoza; dupa "ureche" ar fi multe ( iti face la cald sau la rece? trepideaza? "merge" in 3 cilindri cand lesina? mergi (mult) subturat?...... ) |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Johnny91 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Asteptam motorizarea.
La bagatul in viteza si eu mai intampin aceeasi problema, dar nu apas destul pedala (am slapi in picioare, intra covorasul sub pedala, etc.). |
--------------------
-
dizl
-
|
|
sttefan |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 4 February 11 ![]() |
am 1.4 benzina
ambreiajul e apasat la maxim. am incercat acum 2 seri figura, cu aceeasi apasare, am tot scos si am bagat in marsarier, si de 2 ori din 5 a carait. cat despre pierderea de putere e foarte ciudat. nu merge in 3 pistoane, motorul se aude la fel, insa cand apas pedala nu mai trage ca acum 30 min cat a stat motorul oprit. nu se intampla mereu, cam 1 data pe saptamana. de mers subturat nu cred, schimb intre 2500-3000 de obicei. cand stau mai prost cu benzina merg putin subturat, schimb pe la 2200, si stau in a 5-a la 65 (dar asta foarte rar). de trepidat niciodata (excludem situatia cand masina este subturata). masina are aproape 70 000 km. p.s. : uneori mi se pare ca ambreiajul patineaza putin, stiti o metoda cum pot testa singur? am spus uneori pt ca la unele semafoare am senzatia asta, insa cand incerc si la urmatorul mi se pare totul ok. aici ma gandesc ca mi se pare mie aiurea (sau ar putea avea legatura cu jocul prea mare la cablul de ambreiaj? ) multumesc |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Preferance
|
|
robbie_ro |
![]()
Post
#6
|
![]() ----------------------- Group: Members Posts: 464 Joined: 25 June 07 ![]() |
Parca despre problema caraitului in marsarier se mai discutase pe forum. Ia incearca sa apesi de doua ori ambreiajul inainte de a baga in marsarier.
This post has been edited by robbie_ro: 30 May 2011, 11:23 |
--------------------
Dacia
Logan
2007, Laureate Plus
|
|
sobolan |
![]()
Post
#7
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
toate au ciori in cutia de viteze....asta e
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sttefan |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 4 February 11 ![]() |
despre pierderea de putere are cineva o solutie?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Preferance
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#9
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
filtru de aer imbacsit,bujii colmatate,benzina proasta,mers subturat si colmatat(infundat) catalizatoru,aer fals pe la corpu clapeta sau alte furtunele,ambreiaj uzat,ulei de motor neschimbat la timp,sau necorespunzator,fise de bujii care,,fura,,curent sunt multe chestii care pot duce la pierderea puterii
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
sttefan |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 4 February 11 ![]() |
benzina e aceeasi, filtrul de aer la fel, bujiile la fel, uleiul de motor e schimbat. cum am explicat, pierderea de putere nu apare mereu, ca sa dau un exemplu acum ma duc la cumparaturi, trage bine, opresc motorul, imi fac treaba si cand ma intorc acasa nu mai are aceeasi vlaga...
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Preferance
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Reglaj culbutori ? (S-ar explica de ce cand se incalzeste nu mai are putere)
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
sttefan |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 4 February 11 ![]() |
am fost la dacia si nea caisa mecanicul s-a uitat el, a gadilat, a testat si cica nu are domne nimic, totul e in regula. acum lipsa spontana de putere nu ar putea fi rezultatul unor erori aparute in calculator?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Preferance
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
nu cred ca de la erori , mai degraba de la pompa de benzina sau catalizator , e posibil ca "lenea" sa apara o data cu incalzirea motor - pompa benzina sau esapament . Presiunea pompei se poate masura cu un manometru la un service, o incalzesti bine si daca pastreaza presiunea necesara cauti mai departe altfel pui o pompa de benzina fie ea si doar de proba.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
la mine am observat ca nu vrea nici in ruptul capului sa traga bine cand mai are vreo 5 litri in rezervor. de la 20 de litri in sus, trage de rupe asfaltul (asa stock cum e).
nu e neaparat sa se manifeste la tine cum se manifesta la mine, ziceam asa ca fapt divers. legat de patinarea ambreiajului, baga in treptele 3 sau 4 si accelereaza brusc. daca incepe sa se tureze dar nu ia viteza inseamna ca patineaza ambreiajul. daca nu ai intre 100k si 200k de km, nu cred ca e cazul, totusi, sa patineze. odata cu cresterea temperaturii creste agitatia termica si implicit si rezistenta electrica. probeaza, daca poti, cu o bobina si niste fise de imprumut. eventual vezi bujiile cum arata. il sustin pe Andrei LGN. ar putea avea legatura cu reglajul culbutorilor. |
--------------------
.
.
.
|
|
sttefan |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 4 February 11 ![]() |
cand am benzina putina nici mie nu imi trage:D insa asta e ceva bun.
bujiile au 20 000 km si am zis ca le schimb o data cu placutele si urmatorul schimb de ulei si filtre, doar astept sa fac rost de niste bani. in treptele a 3-a si a 4-a nu se accelereaza. ma bucur ca am scapat de grija ambreiajului. cred totusi ca bujiile sunt de vina, pt ca iarna trecuta pornea cam greu dimineata, desi bateria dadea curent (chiar daca are 5 ani ![]() multumesc pt sfaturi!! |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Preferance
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#16
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
deci vedeti aia verde, cand rotita aia intra intre arborele primar si cel secundar, produce miscarea inversa. ala este mecanismul de mars arrier la cutiile care nu au marsarierul sincronizat. caraitura se aude cand arborele primar sau secundar sau ambele sunt in miscare. alea mov si albastra sunt cu sincroane 1. masina oprita-> arbore secundar oprit. daca caraie, arboree primar inca se misca. deci repeta miscarea, dar calca ambreiajul si asteapta 5 secunde sa se opreasca arborele primar din miscare(are si el o inertie). arborele primar e miscat de motor si la mine caraie daca calc ambrejaiul si bag marsarier fara sa astept mult, mai ales dupa drumuri lungi cand uleiul din cutie e incins si mai subtire. daca astept cam 3-4 secunde nu mai face urat. 2. masina in miscare-> arbore secundar in miscare. opreste masina. This post has been edited by brigada_diverse: 4 Jun 2011, 21:57 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
nikuniku |
![]()
Post
#17
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
brigada_diverse zi o cutie de viteze care are marsarieru sincronizat?
![]() |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
cica ar fi unele cutii renault cu 6 trepte la care e sincronizat. nu stiu sa iti spun exact care sunt, doar am auzit ca ar fi.
|
--------------------
.
.
.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#19
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nu ma intelege gresit, dar nu am vrut sa zic ca stiu vreuna, dar nu elimin posibilitatea.
doar am vrut sa arat mai clar ce se intampla in cutie (rudimentar) si cam care sunt cauzele caraiturile si ce solutii avem. pe aici am vazut ca tot ziceti ca cea de logan nu are marsarieru sincronizat si am presupus ca daca va referiti la logan sa ziceti ca nu e sincronizat, atunci la altele o fi |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:46 |