Nu porneste!
![]() ![]() ![]() |
Nu porneste!
mihaii |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 13 March 11 ![]() |
Attached File(s) ![]() |
||
--------------------
dacia
solenza
2003
- b98mrc
|
|||
tatarul |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 7 June 11 ![]() |
Posibil sa fie senzorul de turatie.
Am patit si eu la fel cu a mea si dupa inlocuire s-a remediat problema. |
--------------------
Dacia solenza
Solenza
2003
- MS 82 MSR
|
|
ionut81 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.031 Joined: 18 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca nu mai recunoaste cheia
|
--------------------
Nu am
SSSjep
1900 toamna ................................................................................
|
|
danyel_r11 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 24 May 11 ![]() |
Desfa senzorul de turatie, curata-l cu o carpa uscata, da cu spray de contacte pe mufa si daca tot nu porneste ne dai de veste. O cheie de 10 si putintica rabdare. Spor!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
mai degraba un clicket cu o tubulara de 10. cu cheia...imbatrinesti...
de obicei se verifica senzor turatie, fise, bujii, bobina, corp clapeta, mpp, injectoare, filtre+garnituri...se ia fiecare in parte si se elimina...daca face in continuare dupa ce s-a verificat totul se poate incerca bateria, sigurantele, conexiunile electrice...in final se pot suspecta si cheile + bucsa decodoare... |
--------------------
...
...
...
|
|
alex_DNK |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
baga masina intr-a 2-a si impinge de ea (fa-i balans). daca nu porneste dupa asta verifica si papucul de la electromotor. e posibil sa fie vre-un contact imperfect
|
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
para06 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 898 Joined: 14 March 10 From: CONSTANTA ![]() |
Asa imi face si mie acum 1 luna .
ii dadeam 3 porniti si nu pornea , la a 4a o lua: ![]() Si-a revenit de la sine |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003
- CT92PAR
|
|
mihaii |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 13 March 11 ![]() |
ciudat este ca are problema asta doar dupa ce sta mai multe ore fara sa fie pornita..
|
--------------------
dacia
solenza
2003
- b98mrc
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
pompa de alimentare ? suna ciudat dar...merita verificata...
|
--------------------
...
...
...
|
|
florex1 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 31 July 09 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o problema, dimineata m-am urcat in masina, am mers 130 de kilometrii de drum intins, masina a pornit la prima cheie, toate bune si frumoase. m-am dat jos sa scot ceva din portbagaj si apoi cand sa bag cheia in contact nimic, nici macar click-ul care il face cand nu ai baterie sau ceva. am impins-o, am ajuns acasa am incercat sa o pornesc iarasi dar degeaba.
bateria este noua, nu are nici o problema. cred ca este electromotorul insa mi se pare cam ciudat ca face asa ceva dintr-o data si ma gandesc sa nu ii fi sarit vreo-un papuc sau cablu cand am trecut prin niste gropi. cum se poate scoate electromotorul sau ce fire ar trebui sa caut? gasesc pe cineva din iasi dispus sa ma ajute sambata? dau un litru de benzina... |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 din 2005
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#11
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
curata firele care se leaga la electromotor in special cel de la starter,inainte de a desface firele scoate o borna de la baterie
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
florex1 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 31 July 09 From: Bucuresti ![]() |
intrebare stupida: electromotorul este sub cutia de la filtrul de aer in stanga spate? pe unde ar trebui sa gasesc firele alea? si,mai ales care e treaba cu starterul ala?unde este?
|
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 din 2005
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Pt. mihaii: aceeasi problema o aveam si eu pana acum un an: nu era senzorul de turatie, ci problema s-a rezolvat, in service prin anularea returului, din pompa, care era in legatura cu canistra de carbon. Sincer, nici acum nu stiu daca si unde mai e conectat capatul furtunului de retur ce intra in pompa, caci in pompa nu mai e sigur.
|
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Atata doar ca solenza nu are ... retur.
JOHN123, la tine ti-au scos circuitul canistrei de carbon din functie. Motiv pentru care si ai acum consum cu cca. 1 l /100 km mai mare. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Klaus, scuze pentru retur, caci trebuia scris 'retur'; am vrut doar sa arat ca nu mai am decat un furtun pe pompa pe care tocmai mi-au schimbat-o in aceeasi sedinta (acum un an); in ce priveste consumul, tot atunci mi-au curatat si un injector, la solicitarea mea, motiv pentru care nu am simtit marirea consumului, ci din contra, micsorarea lui; oricum, mi se pare destul de bine un 6/100 cu 50% AC pe Alexandria-Suceava.Si mai important e ca, la 78000 km, sunt, acum, f. multumit de masina. (fac abstractie de insonorizarea specifica, de care nu am timp sa ma ocup cum fac altii...).
Si, chiar atat de mare sa fie influenta lipsei conectarii la canistra? care ar fi conditiile in care evaporarea a maxima si care ar fi randamentul recuperarii? |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
Ciponnescus |
![]()
Post
#16
|
![]() E bine sa fi multumit cu ceea ce ai, dar nu cu ceea ce esti. Group: Members Posts: 84 Joined: 23 June 10 From: Near ![]() |
QUOTE(alex_DNK @ 15 Jun 2011, 13:52) baga masina intr-a 2-a si impinge de ea (fa-i balans). daca nu porneste dupa asta verifica si papucul de la electromotor. e posibil sa fie vre-un contact imperfect Amice nu te supara dar esti paralel, in clipul audio se aude ca invarte. NU are treaba electromotorul. QUOTE(florex1 @ 16 Jun 2011, 20:30) am si eu o problema, dimineata m-am urcat in masina, am mers 130 de kilometrii de drum intins, masina a pornit la prima cheie, toate bune si frumoase. m-am dat jos sa scot ceva din portbagaj si apoi cand sa bag cheia in contact nimic, nici macar click-ul care il face cand nu ai baterie sau ceva. am impins-o, am ajuns acasa am incercat sa o pornesc iarasi dar degeaba. cum se poate scoate electromotorul sau ce fire ar trebui sa caut? gasesc pe cineva din iasi dispus sa ma ajute sambata? dau un litru de benzina... La tine poate fii cablu masa sau celebrul papuc de la electromotor, daca nu ai acces sub masina virezi dreapta maxin si prin fanata o sa observi electromotorul, nu ai cum sa ratezi cablul buclucas.......este singur si relativ rigid. Il scoti, freci cu peria de sarma/ spray contacte si gata. NU trebuie dat electromotorul jos! citeste mai sus ce am scris ![]() QUOTE(florex1 @ 17 Jun 2011, 08:45) intrebare stupida: electromotorul este sub cutia de la filtrul de aer in stanga spate? pe unde ar trebui sa gasesc firele alea? si,mai ales care e treaba cu starterul ala?unde este? la fel si la tine, citeste mai sus. Cred ca in cazul initiatorului este antidemarajul......cum se comporta led-ul rosu cand pui contactul? daca este intermitent de acolo este. Pompa de benzina se aude cand se amorseaza? cauze ar putea fii multe, cel mai bine mergi prin eliminare This post has been edited by Ciponnescus: 21 Jun 2011, 19:46 |
--------------------
Skoda
Octavia Combi
2002 1.9TDI ALH 90cp (noua) Elegance
- B Diplomatia este arta de a spune: “Cutu, cutu …”,pana ce apuci sa pui mana pe o piatra…
|
|
florex1 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 31 July 09 From: Bucuresti ![]() |
am tras de firele de la electromotor, am cautat si firul de minus de la baterie toate la locul lor...am mai tras de cate un cablu de la motor si a pornit masina...nu stiu de ce sincer sa fiu insa cand sa plec iar la drum lung in benzinarie am avut iarasi o surpriza...dadeam la cheie si nimic dar de data aceasta a inceput sa imi iasa fum din cochilia de la volan...am impins-o in parcare si am realizat ca mi s-a ars contactul.
Contact nu am gasit singur sa cumpar...cica nu mai exista la centrul regional de piese iar in magazinele de cartier am gasit numai contacte de papuc la 65 de lei sau contact de solenza dar cu alt tip de mufa la 165 de lei. disperat fiind sa ajung acasa am fost la reprezentanta si am cumparat tot setul de incuietori si contact plus chei...am schimbat contactul, placuta din cheia veche in cheia noua apoi acasa am schimbat si restu incuietorilor inclusiv busonul de la benzina a costat 266 de lei setul cu 2 chei, una simpla si una cu 2 butoane...numai ca cipurile din cheie nu sunt invatate pentru masina mea dar folosesc componentele din cheile vechi si lamele noi masina mea merge acuma,porneste la prima cheie,toate bune si frumoase, sunt mai sarac... dar ma intreb de ce s-a stricat dintr-o data contactul |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 din 2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 17:24 |