DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema dacia nova, epurator

edii
post 3 Jul 2011, 14:31
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 31 May 11




am o intrebare,,,am o dacia nova 1,6,nu prea le am cu mecanica mai deloc.

sa incep cu inceputul,din motor si carburator venea un furtun din ce am inteles trecea gazele arse ceva de genul,,,eu am scos acel furtun care venea in carburator,si am pus un furtun de la motor care sa coboare sub masina ,din ce am inteles se numeste epurator!
-am ajuns acasa cu masina si a 2 zi am gasit sub ea numai ulei,cand am deschis capota am descoperit ca imi aruncase ulei pe la joja,delcou...pornea la sfert,mergea,nu avea treaba,dar eu nu am mers cu ea,pana cand cineva mia zis sa ma uit la acel epurator,cand mam uitat exact cum iesea din motor acel furtun pus de mine(epurator) era gatuit!!!
-lam schimbat si am mers cu ea,,,,nu mia mai aruncat ulei nu mia mai curs!

prima intrebare---intrebarea mea este daca de la acel furtun gatuit mia fost dat ulei afara?

si a 2 intrebare---daca de la acel furtun a fost cat am mers eu cu ea cand mia fost aruncat uleiul am stricat ceva in motor???

sper ca mam exprimat bine,dupa cum vam zis nu le am deloc:P

multumesc anticipat de raspunsurile voastre date:),,,,,o zi buna




--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo-alex
post 3 Jul 2011, 16:21
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 3 April 11
From: BARLAD




cine ti-a zis sa faci acea prostie?
da a curs ulei si curge ulei prin acel furtun doar cand mororul e pornit dar nu e de speriat ca ai sa pierzi tot uleiul odata dar cu timpul se duce


--------------------
dacia logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ky_Cristian
post 3 Jul 2011, 18:15
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 21 July 09
From: Ploiesti




Prin furtunul ala se evacueaza vaporii de ulei din carterul superior. Ca sa nu poluezi, ei sunt aspirati in carburator si apoi arsi impreuna cu benzina. Bine, adevarul e ca tot poluezi, insa ceva mai putin, s-ar zice. Infundand furtunul ala ai creat presiune in baia de ulei si d-aia ti-a curs ulei pe la joja si delco. Poti lasa furtunul ala sa atarne sub masina, dar murdaresti totul de ulei, nu esti eco, maresti gaura din stratul de ozon, s.a.m.d. Insa cel mai bine e sa lasi furtunul la locul lui, ca nu prea imi dau seama cu ce te deranja. Daca ai motorul ok, nu ar trebui sa influenteze mersul.

Daca am gresit cu ceva, corectati-ma. Nici eu nu sunt mecanic de meserie, insa dacia ne invata mecanica pe toti.


--------------------
Renault Megane II 2006, K4M
"Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edii
post 3 Jul 2011, 21:22
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 31 May 11




romeo-alex=====am pus acel furtun ca motorul nui prea ok!!!ce prostie am facut ca nu prea inteleg????





Ky_Cristian-----mie numi curge ulei pe acolo,,,,defapt imi curge ffffoarte putin deci cand opresc masina imi curge o pata cat cat buricul de la deget deci foarte putin!



eu vroiam sa vad daca de la acel furtun mia fost aruncat uleiul afara,,,,acuma am inteles ca a facut presiune din cauza lui,,,,,,,,,,,asta am inteles si multumesc,,,,a 2 intrebare este daca am stricat ceva in motor in timpul in care am mers cu masina cat a fost gatuit acel furtun(epurator)????



--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 18:42
Forum Renault