Solex 34/34, E bun sau nu pe Nova GT?
![]() ![]() ![]() |
Solex 34/34, E bun sau nu pe Nova GT?
Korben_Dallas |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(electromatic @ 27 Jun 2005, 15:51) Am mușcat-o cu un Solex pe care îl așteptam de o veșnicie pentru Nova mea Din cât am reușit eu să găsesc pe net, ăsta ar fi pentru motoare de 1900 cmc Citroen și Peugeot Ori Nova are doar 1600 Cine poate să mă ajute (sau să mă critice pentru ce am făcut), vă rog! Scrieți tot ce știți despre el, bune și rele ![]() Adica 34/34 inseamna dublu corp? E progresiv sau paralel? Vreau sa spun ca eu am avut Solex 31 PIC(T)5, adica diametrul 31 mm, pe motor 1989 cmc. Nu a dat rezultat: diesel-iza, consum mare... |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
Da, e undublu corp, exact ca si cel "original" de Nova, Oltcit etc
Si ieri am văzut că nici talpa nu prea se potrivește, deși e tot în patru prezoane o să-i fac niște poze Eu încă mai sper că e modelul pentru 1600, că seamănă foarte mult ![]() |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
padual |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
da de ce te atrage carburatorul asta mai mult?(e doar o interbare de la un NEPRICEPUT total...am doar 17 ani)
|
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(padual @ 28 Jun 2005, 15:10) Din mai multe motive 1.E Solex original, nu copiat de Carfil 2.E mai sofisticat, încă nu am apucat să-l studiez ca lumea, dar de cum l-am luat în mână am văzut rezolvări mai elegante, mai ales la partea de progresiune 3.Aparent e mai ușor de reglat 4.Dacă nu aș face modificări tot timpul, ce farmec ar mai avea Dacia? ![]() |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
anndi |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
eu am pe nova gt solex simplu corp cu jiglere de 1,6 luat de pe un passat.e beton si de 15 ori mai usor de reglat decat gunoiu ala de oltcit. pritenul meu care la avut inaintea mea ia pus si jiglere de 1,8 si mergea fara probleme si fugea mult mai bine,numai ca daca merea cu masina un pic mai sportiv deja incepea sa consume.cand ii dadea in gura cum trebuie consuma in nestire sub 20 da nu cu mult...da mergea!deci daca montezi carburatorul ala de 1,9 ar trebui sa mearga numai ca avand in vedere ca e dublucorp sar putea sa iti inece putin masina si sa consume fara a avea performante. punel sus si vezi ce se intampla!bafta!
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
de ce mi-a fost teama, nu am scapat: jicloarele sunt pt motorul Peugeot 205 GT 1905 cmc
stie cineva in Arad un meserias care face jicloare??? ![]() |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
anndi |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
eu zic ca o sa castigi tu! punel sus si vezi daca trebuie sa nu modificate jiglerele. si dupa aia vezi daca te agiti sa cauti jiglere sau nu. daca vrei jiglere eu zic sa mergi la schrot las vegas pe acolo si sigur ai sa gasesti jiglere.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Monteaza-l asa cum este fara sa umblii la jicloare si dijuzoare. Eu am avut un Weber de la un motor de 3000 cmc de ford, montat pe 1.4 si 1.6, mergea fara probleme, si consuma putin.
Cunoscatorii stiu ca un dublu corp consuma mai putin decat un monocorp, daca e bine reglat. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
galeria am modificat-o eu, si dup-aia am vazut si o poza cum trebuia modificata...si a iesit mai bine ca-n poza...lasa-l asa, nu-l jeta altfel, oricum va consuma putin; va trebui doar sa-l reglezi pentru motorul tau
|
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
mai băieți, sunteți niște domni adevărați, vă mulțumesc (nu fac mișto, nu îmi permit)
M-am dus la plezneală într-un magazin oarecare pe care scria "piese Dacia" și am întrebat într-o doară de jiclere pt așa-zisul Solex de pe Nova. Aveau. 90.000 lei și surpriză de proporții: jicloarele principale și emulsoarele se potrivesc, și în plus, cotele sunt mult mai apropiate de valorile pe care le-am găsit pe net pentru carburatorul ăsta pt motorul de 1600 de la Citroen și Peugeot Mai trebuie să fac garnitura de capac și dacă am timp săptămâna asta îl pun pe mașină ![]() ![]() |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Am facut rost de un Solex 32 bis (R5), a mai montat cineva asa ceva pe motor de 1300?
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
nik |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu mi-am pus de o saptamana un Weber 32 dir pe nova mea,cand i-am dat prima plecare in forta nu am mai recunoscut masina.E mare diferenta dintre carburatoarele carfil si celelalte de firma.
|
--------------------
Dacia
Nova R 523
1997 No one needs you to be smart, I need you to be smarter. altFEL
|
|
andrei_p |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 8 November 05 ![]() |
salut! am si eu un solex 34-34 z1 si nu stiu de unde se regleaza amestecul...nu gasesc nici un surub nimic,daca poate sa ma ajute cineva as fi foarte recunoscator
![]() |
--------------------
Dacia
1300
- bc 40 lcd
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
pe nici un carburator nu exista reglaj de amestec cum ii spuneti voi. exista doar reglaj de amestec pentru circuitul de relanti. exista carburi care au un reglaj de aer pentru circuitul de monoxid constant . . . . pune-l asa cum e si o sa rupa.
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
cristidb |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Pe multe carburatoare exista reglajul amestecului pe circuitul de progresiune. De exemplu carburatoarele de oltcit si nova.
Circuitul de CO constant e pe carburatorul de oltcit 1100. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:41 |