DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Solex 34/34, E bun sau nu pe Nova GT?

Korben_Dallas
post 27 Jun 2005, 15:51
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




Am mușcat-o cu un Solex pe care îl așteptam de o veșnicie pentru Nova mea
Din cât am reușit eu să găsesc pe net, ăsta ar fi pentru motoare de 1900 cmc Citroen și Peugeot
Ori Nova are doar 1600
Cine poate să mă ajute (sau să mă critice pentru ce am făcut), vă rog!
Scrieți tot ce știți despre el, bune și rele sad.gif


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Jun 2005, 10:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(electromatic @ 27 Jun 2005, 15:51)
Am mușcat-o cu un Solex pe care îl așteptam de o veșnicie pentru Nova mea
Din cât am reușit eu să găsesc pe net, ăsta ar fi pentru motoare de 1900 cmc Citroen și Peugeot
Ori Nova are doar 1600
Cine poate să mă ajute (sau să mă critice pentru ce am făcut), vă rog!
Scrieți tot ce știți despre el, bune și rele sad.gif
*


Adica 34/34 inseamna dublu corp? E progresiv sau paralel?
Vreau sa spun ca eu am avut Solex 31 PIC(T)5, adica diametrul 31 mm, pe motor 1989 cmc. Nu a dat rezultat: diesel-iza, consum mare...


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 28 Jun 2005, 11:31
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




Da, e undublu corp, exact ca si cel "original" de Nova, Oltcit etc
Si ieri am văzut că nici talpa nu prea se potrivește, deși e tot în patru prezoane
o să-i fac niște poze
Eu încă mai sper că e modelul pentru 1600, că seamănă foarte mult sad.gif


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Jun 2005, 11:37
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(electromatic @ 28 Jun 2005, 11:31)
[...]
Eu încă mai sper că e modelul pentru 1600, că seamănă foarte mult sad.gif
*


La multe modele Solex recomandarea "pentru motorul de x cmc" este asigurata numai de setul de jicloare care difera dimensional. Restul ramine la fel.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 28 Jun 2005, 14:10
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




da de ce te atrage carburatorul asta mai mult?(e doar o interbare de la un NEPRICEPUT total...am doar 17 ani)


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp 2006 E | 1999 - CT-89-PAD|TX-6273-TX
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 28 Jun 2005, 14:21
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




QUOTE(padual @ 28 Jun 2005, 15:10)
da de ce te atrage carburatorul asta mai mult?
*


Din mai multe motive
1.E Solex original, nu copiat de Carfil
2.E mai sofisticat, încă nu am apucat să-l studiez ca lumea, dar de cum l-am luat în mână am văzut rezolvări mai elegante, mai ales la partea de progresiune
3.Aparent e mai ușor de reglat
4.Dacă nu aș face modificări tot timpul, ce farmec ar mai avea Dacia? rolleyes.gif


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 29 Jun 2005, 15:51
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




eu am pe nova gt solex simplu corp cu jiglere de 1,6 luat de pe un passat.e beton si de 15 ori mai usor de reglat decat gunoiu ala de oltcit. pritenul meu care la avut inaintea mea ia pus si jiglere de 1,8 si mergea fara probleme si fugea mult mai bine,numai ca daca merea cu masina un pic mai sportiv deja incepea sa consume.cand ii dadea in gura cum trebuie consuma in nestire sub 20 da nu cu mult...da mergea!deci daca montezi carburatorul ala de 1,9 ar trebui sa mearga numai ca avand in vedere ca e dublucorp sar putea sa iti inece putin masina si sa consume fara a avea performante. punel sus si vezi ce se intampla!bafta!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 30 Jun 2005, 11:09
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




QUOTE(anndi @ 29 Jun 2005, 16:51)
punel sus si vezi ce se intampla!bafta!
*


deocamdată l-am defăcut bucăți-bucățele ți caut pe net date despre dimensiunile jiclerelor
dar tare mă mănâncă să-l montez și așa cum e
mă lupt cu mine însumi
ce zici, care din noi va învinge, eu sau eu? biggrin.gif


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 30 Jun 2005, 15:33
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




de ce mi-a fost teama, nu am scapat: jicloarele sunt pt motorul Peugeot 205 GT 1905 cmc
stie cineva in Arad un meserias care face jicloare??? ohmy.gif


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 3 Jul 2005, 22:21
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




eu zic ca o sa castigi tu! punel sus si vezi daca trebuie sa nu modificate jiglerele. si dupa aia vezi daca te agiti sa cauti jiglere sau nu. daca vrei jiglere eu zic sa mergi la schrot las vegas pe acolo si sigur ai sa gasesti jiglere.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 3 Jul 2005, 22:31
Post #11


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Monteaza-l asa cum este fara sa umblii la jicloare si dijuzoare. Eu am avut un Weber de la un motor de 3000 cmc de ford, montat pe 1.4 si 1.6, mergea fara probleme, si consuma putin.

Cunoscatorii stiu ca un dublu corp consuma mai putin decat un monocorp, daca e bine reglat.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 4 Jul 2005, 09:03
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




galeria am modificat-o eu, si dup-aia am vazut si o poza cum trebuia modificata...si a iesit mai bine ca-n poza...lasa-l asa, nu-l jeta altfel, oricum va consuma putin; va trebui doar sa-l reglezi pentru motorul tau


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 4 Jul 2005, 22:23
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




mai băieți, sunteți niște domni adevărați, vă mulțumesc (nu fac mișto, nu îmi permit)
M-am dus la plezneală într-un magazin oarecare pe care scria "piese Dacia" și am întrebat într-o doară de jiclere pt așa-zisul Solex de pe Nova. Aveau. 90.000 lei și surpriză de proporții: jicloarele principale și emulsoarele se potrivesc, și în plus, cotele sunt mult mai apropiate de valorile pe care le-am găsit pe net pentru carburatorul ăsta pt motorul de 1600 de la Citroen și Peugeot
Mai trebuie să fac garnitura de capac și dacă am timp săptămâna asta îl pun pe mașină 053.gif 090.gif


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 22 Aug 2005, 10:18
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Am facut rost de un Solex 32 bis (R5), a mai montat cineva asa ceva pe motor de 1300?


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik
post 22 Aug 2005, 18:30
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 March 04
From: Bucuresti




Eu mi-am pus de o saptamana un Weber 32 dir pe nova mea,cand i-am dat prima plecare in forta nu am mai recunoscut masina.E mare diferenta dintre carburatoarele carfil si celelalte de firma.


--------------------
Dacia Nova R 523 1997
No one needs you to be smart, I need you to be smarter. altFEL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei_p
post 9 Aug 2006, 13:16
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 8 November 05




salut! am si eu un solex 34-34 z1 si nu stiu de unde se regleaza amestecul...nu gasesc nici un surub nimic,daca poate sa ma ajute cineva as fi foarte recunoscator drunksinging.gif


--------------------
Dacia 1300 - bc 40 lcd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 9 Aug 2006, 19:57
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




pe nici un carburator nu exista reglaj de amestec cum ii spuneti voi. exista doar reglaj de amestec pentru circuitul de relanti. exista carburi care au un reglaj de aer pentru circuitul de monoxid constant . . . . pune-l asa cum e si o sa rupa.


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 9 Aug 2006, 21:18
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Pe multe carburatoare exista reglajul amestecului pe circuitul de progresiune. De exemplu carburatoarele de oltcit si nova.
Circuitul de CO constant e pe carburatorul de oltcit 1100.



--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:41
Forum Renault