Chiuloasa completa dacie.
![]() ![]() ![]() |
Chiuloasa completa dacie.
GL 01 NJL |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Banned Group: Members Posts: 194 Joined: 16 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Audi
A4
1.9TDI/B5/1996
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Stiu ca se masoara inaltimea si sub o anumita cota nu se mai rectifica dar nu siu exact care ar cota maxima admisa de rectificat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#3
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
GL 01 NJL te duci la un atelier care strunjeste chiuloase sii intrebi care este grosimea unei chiuloase noi, sau te duci la magazin si masori cu subleru,ce este asa greu
![]() |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
N E S |
![]()
Post
#4
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Te ajut eu cu niste informatii din cartea lui Mondiru:
cota normala a chiulasei (asa trebuie sa fie una noua): pt motoarele tip 810.99 = 73,40 mm pt motoarele tip 102.00\102.03\102.08 = 72,90 mm pt motoarele tip 103.00 = 72,60 mm Acum voi trece cotele de reparatie pentru aceleasi motoare (sub aceste cote se va inlocui chiulasa): pt motoare tip 810.99 = 72,90 mm pt motoare tip 102.00\102.03\102.08 = 72,40 mm pt motoare tip 103.00 = 72,10 mm P.S. daca nu stii ce-i cu tipul ala al motoarelor te uiti pe placuta stantata pe motor ca scrie mare una din seriile scrise aici. Acum spor si atentie mare la verificari. This post has been edited by N E S: 25 Jul 2011, 21:58 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu umblati cu zecimi, ca nu gasiti doua chiulase identice. Nominal e aproximativ 73 mm, iar de rectificat pentru benzina, poti sa razi din ea peste 1mm, iar la gaz merge si 3mm. Daca are gauri pe undeva, se pot incarca electric si dupa aceea rectificata. Nu neaparat sa cumperi alta.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
GL 01 NJL |
![]()
Post
#6
|
![]() Banned Group: Members Posts: 194 Joined: 16 January 11 ![]() |
Iti multumesc foarte mult N E S mi-ai fost de mare ajutor !
<span class='edit'>26 Jul 2011, 19:09:</span> Chestia este ca ultima data cand am rectificat-o intru-un loc nu a iesit calumea dar am puso asa dar de cand am dus-o la ITP mi-au zapacit-o aia de nu stii ce-i cu ea , mi-am dat seama ca mi-au zapacit masina ptr. ca daca e pe loc si o turez tare bolboroseste in borcan si imi face figuri cu temperatura lichidului de racire daca pun termostat. PS: asta cu ITP e recenta pana atunci nu avea nici o problema. This post has been edited by GL 01 NJL: 26 Jul 2011, 19:10 |
--------------------
Audi
A4
1.9TDI/B5/1996
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:21 |