Probleme GPL, nu se tureaza
![]() ![]() ![]() |
Probleme GPL, nu se tureaza
zoring |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 19 July 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Ford
1310 / Focus
86 / 2010
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Membrana poate sa nu aiba nimic, daca porneste. Daca-l ai reglat cum tot spun eu p-aici, relantiul se asigura fara membrana si, daca ar fi sparta, cand s-ar deschide pitin clapeta de acceleratie, ar murimotorul, ar fi pornire foarte grea sau deloc, relantiul nu s-ar mentine daca totusi ar porni. Eu cred ca ai gaz putin din debit, si cand se incalzeste plosca prea mult, il rarefiaza si nu mai asigura raportul corect. Cauta intai la surubul de pe furtun, atunci cand e cald si turezi, mai desfa din el putin cate putin, pana prinde viata. Din celalalt de la membrana, strangi pana da in nas la acelerare si apoi desfaci pana dispare pauza. Refaci faza de la cel de pe furtun. Relantiul se asigura din cel de langa ultima valva, cea de pe plosca. Mai e posibil sa fie filtrul colmatat, si sa nu mai treaca prin el. Curata filtrul de sub penultima valva.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
zoring |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 19 July 11 ![]() |
Buna ! Am reusit sa curatat filtrul si sa reglez debitele insa nu am reusit sa rezolv problema tot nu se tureaza , ce as mai putea sa verific ? Mentionez ca in urma cu ceva timp am realizat , dar numai stiu la ce am umblat ,probabil la reglaje ptr. ca am avut consum destul de mare a trebiut sa pun un obturator in filtru de aer de cca13mm pentru ca altfel nu se mai tura, dupa care a mers perfect ,pana a aparut simptoma asta ciudata din nou nu se mai accelereaza. Rog daca cineva a mai patit ceva asemanator pe forum nu am gasit nimic despre subiectul asta.
This post has been edited by zoring: 3 Aug 2011, 18:30 |
--------------------
Dacia / Ford
1310 / Focus
86 / 2010
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cu aprinderea cum stai ca la gaz este foarte pretentioasa , din ce zici tu cu obturarea cred ca este vorba de debit de gaz care e prea mic , ce intalatie ai?
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
zoring |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 19 July 11 ![]() |
Am curatat bujiile si am comandat apridere electronica de tg mures cu senzor , instalatzia este marini 88 , de 4 ani nu mai merg pe benzina , iarna cu aprindere pusa la punct , testat la - 19 grade porneste fara soc de 1000 de ori mai super ca benzina!!!
la sfert de cheie in rralanti sta fara nici o discutie , pentru mine asta este aur. Am citit ca nu e sanatos si poate din cauza asta am probleme dar si atunci merita. |
--------------------
Dacia / Ford
1310 / Focus
86 / 2010
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
plaminul l-ai curatat , facut o revizie poate ai vre-o membrana sparta
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
zoring |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 19 July 11 ![]() |
nu amcuratat decat filtru ( azi ) prima data , am gasit multa pilitura de fier si un magnet cu frizura de pilitura zici ca avea blana pe el . sa-mi spui te rog cum se ajunge la membrana la marini in cateva cuvinte , va curge antigelul afara?
|
--------------------
Dacia / Ford
1310 / Focus
86 / 2010
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca asa aratamarini_1_th.jpg ( Size: 11.12k )
Number of downloads: 768
trebuie demontat pentru a lucra usor |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
zoring |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 19 July 11 ![]() |
da , asa arata
|
--------------------
Dacia / Ford
1310 / Focus
86 / 2010
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca e asa, ca in poza, desfaci surubul care tine colierul cel mare, de pe circumferinta, capacul de tabla care are si surubul de fixare pe caroserie va ramane pe caroserie, iar cealalta parte, corpul de aluminiu il detasezi putin, fara sa demontezi altceva de pe ea. Nu va curge nimic, nici gaz nici apa sau antigel. Intre cele doua piese, o sa vezi membrana de cauciuc, atat de mare, cat e corpul regulatorului. Dezlipesti cu grija membrana roata, fara sa tragi de ea in ideea de a o da la o parte, iar dupa ce ai deslipit-o roata, prin alunecare laterala o scoti de pe furca parghiei de la supapa, care e sub talerul de aluminiu. E posibil sa gasesti talerul ondulat asa de tare, incat se sprijinea pe corp, si nu mai dadea voie la deschiderea gazului. Incearca sa refaci planeitatea talerului, care s-a strambat datorita obturarii aerului, la filtru , cum ai si facut, sau cu socul, daca intrarea in carburator , e sub clapeta de soc. E o tampenie sa blochezi intrarea aerului in filtru. Nicaieri pe pamant, nu se foloseste asa ceva. Aerul e vital. Daca o faci sa mearga fara aer, de maine te poti muta pe Luna. Daca nu e de la taler, cauta bine ceva fisuri in membrana, mai ales daca e lemn de rascoapta, si nu ma indoiesc de asta, la cat aer a avut. Rateurile din carburator, mai ales la porniri greoaie pe timp umed sau rece, au ajuns pana la ea, de au rascopt-o. Daca filtrul era liber, mai scapau si spre afara, asa tot ce-a dat inapoi carburatorul, in ea s-a oprit. Dupa ce indrepti talerul, daca se mai merita de nu e arsa, cureti si scaunul supapei ce e actionata de parghia de sub membrana, dar si pastila de cauciuc de pe parghie, o dai pe smirghel de 400, pana dispare calamina si inelul lasat de scaunul supapei. Montezi totul la loc (parghia sa fie desfacuta din cele doua suruburi pentru a se putea curata si scaunul si pastila), incerci pornirea si reglezi gazul dupa cum am mai descris chiar eu. Daca repeti faza cu strangularea filtrului, uita c-ai citit astea.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
zoring |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 19 July 11 ![]() |
Va multumesc frumos, maine voi incerca tot ce ai mentionat , si voi reveni cu un raspun , fie pozitiv sau negativ
![]() Drumuri bune si la cat mai multi km fara ... PROBLEME CU INSTALATIA DE GAZ ![]() |
--------------------
Dacia / Ford
1310 / Focus
86 / 2010
|
|
zoring |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 19 July 11 ![]() |
Vreau sa va spun ca am rezolvat-o
![]() Am desfacut plamanu , i-am dezlipi membrana usor , talerul nu era indoit , desi avea urme cum se sprijinea in clapeta , am gasit multa mizerie , am curatat si electrovalva din plaman care avea multa pilitura in ea . acum functioneaza perfect , mersi frumos inca o data |
--------------------
Dacia / Ford
1310 / Focus
86 / 2010
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
Neatza! nu mai deschid alt topic, intreb aici:
am urmatoare problema, pornesc pe gpl sta la relanti bine, merge bine in treapta 1,2,3,4 eee in treapta a 5-a apare problema, calc acceleratia si nu accelereza. Ce poate fi? |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
val2011 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Si pe benzina? Eu zic sa mai deschizi surubul de pe furtunul care intra in carburator.
This post has been edited by val2011: 28 Nov 2013, 18:30 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Da-i mai mult debit cum spune @val2011. Sunt sigur ca si la tr.4 trebuie sa te "rogi de ea".
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
n'am dat-o pe benzina;
am sa incerc sa desfac surubul. multumesc |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
revin cu problema,
deci acum ca a venit vremea ceva mai rece, a revenit si problema sau asa zic eu ca e de la vreme...asa ca am dat-o si pe benzina si imi face la fel, accelereaza foarte greu, cu a 5-a deabia, deabia pot sa o tin la 80km/h...ideea e ca dupa un anumit timp (banuiesc cand se incalzeste motorul mai bine) accelereaza bine. ce ar putea fi? multumesc |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Verifica aprinderea si avansul in special.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
ma gandesc, daca ar fi de la aprindere sau avansul dereglat, n'ar porni greu sau nu ar sta la relanti? la mine porneste usor dimineata, merge rotund...
inca o chestie pe care am observat-o, daca o accelerez sa zicem pana la 80 cu a 4-a si calc ambreiajul scade foarte repede viteza. m-am gandit sa nu mearga infranata, dar dupa 17 km rotile sunt toate reci. |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Cand avansul este mic porneste usor (asa porneau soferii vechile Carpati - Bucegi la manivela = pornire usoara si fara accidente, ruperi de oase; ulterior se marea avansul cu varful pantofului prin chepengul dintre cabina si motor si se pleca in cursa).
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
multumesc, am sa incerc
|
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:43 |