Alimentare intrerupta in mers, ce sa-i mai fac?
![]() ![]() ![]() |
Alimentare intrerupta in mers, ce sa-i mai fac?
Kr@veN |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 8 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|||
corbex |
![]()
Post
#2
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Releul pompei de benzina?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#3
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
sau poate ai pe undeva un contact imperfect, deci verifica cu atentie toate contactele de la pompa, releu etc.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
Kr@veN |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 8 May 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
În cutia de siguranțe situată în compartimentul motor...
|
--------------------
...
...
...
|
|
Bobo78 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 7 March 11 ![]() |
atunci cand ai schimbat pompa de benzina, ai curatat si sita de la sorb??? aceeasi problema am avuto si eu si sita aceea era imbacsita se formase o pelicula pe ea ca si cum ar fi calciu
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / Clima
|
|
Kr@veN |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 8 May 08 ![]() |
sita e schimbata , pt 5 lei era pacat sa nu o schimb.
in legatura cu releul din compartiment, care din ele este ca unu e de la ventilator celelalte nustiu, dar le-am scos pe toate ,le-am frecat cu putin smirghel pe contacte si au intrat destul de bine adica nu se misca, nu miroase a ars, maine seara sper sa revin cu un filmulet poate va ajuta daca nu o sa-mi iau portofelu in dinti si ma duc la dacia cum am primit recomandare. PS. problema persista ![]() apropo, mi-am adus aminte, am fost la un prieten cu ea si mi-a scos furtunu ala de la cutiuta acea neagra din partea dreapta de langa aripa si acum e deajuns sa pun o singura data contactu si porneste, chestia ciudata dupa cum a zis el e ca masina trebuia sa mearga si fara mufa aceea pe care o are sus, solnita mea nu a vrut nici in ruptu capului sa porneasca, mi-a demonstrat pe un logan ca porneste fara mufa si furtun. This post has been edited by Kr@veN: 3 Oct 2011, 20:25 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
corbex |
![]()
Post
#8
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
O avea acelasi motor cu Loganul, dar ar putea fi diferente in soft. Zic si eu, nu stiu daca-i asa. Chestia aia despre care zici tu e cansitra carbon, care face ceva cu vaporii de benzina veniti din rezervor. Nu stiu ce se poate face cu ea, am intrebat si eu, n-am primit raspunsuri. Se pare ca, atunci cind nu-si face treaba, e responsabila de porniri grele si mers neregulat
This post has been edited by corbex: 3 Oct 2011, 21:15 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Zic si eu, nu dati cu paru' daca spun tampenii: cumva o fi ramas pe conductele de carburant mizerie si cand ai pornit-o acea mizerie sa se fi imprastiat dinnou prin injectoare, pompa benzina si rezervor?
Si inca ceva: bujiile le-ai verificat alaturi de fise si bobina de inductie? |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
Nec |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 11 February 08 From: Constanta ![]() |
verifica si aprinderea bobina ,bujii,fise. Eu am intalnit la o solenza cand era mufa de la sonda de gaze conectata mergea rau cand o deconectam mergea bine
This post has been edited by Nec: 3 Oct 2011, 22:04 |
--------------------
Solenza
Scala
2003
- CT -- PMR
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#11
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
cutia aia neagra e canistra cu filru de carbon, practic prin intermediul ei si a unei supape de purjare comandata de UCE vaporii de benzina din rezervor sunt trimisi in galeria de admisie, dar ea nu prea are legatura cu pornitul greu, iti merge prost la relanti dar de pornit porneste, ia incearca sa desfaci senzorul de turatie si sa-l cureti si sa cureti si mufa lui, e amplasat pe cutia de viteze la imbinarea ei cu bloculul motor si are 2 suruburi care se desfac cu cheie de 11 parca si verifica si fisele cu bujiile, eu unul le curat periodic pe toate corp clapeta, motoras pas cu pas senzor turatie etc. dau totul jos le curat bine, dau cu spray de contacte la toate mufele si imi merge perfect.
This post has been edited by wheelman2011: 4 Oct 2011, 14:17 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
Kr@veN |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 8 May 08 ![]() |
am fost cu ea la dacia azi, mecanicu de acolo a zis hai intai sa umblu eu la cateva chestii si pe urma daca mai face o bagam pe tester.
a umblat putin la bobina de inductie, s-a uitat la sonda de apa, si a verificat mufa de la senzoru de turatie, bineinteles toate acestea au fost degeaba ca masina tot la fel se comporta. a bagat-o pe tester aveam eroare de la sonda lambda 2 cea care vine dupa catalizator (e scoasa de tot si ea si catalizatoru),in rest masina mergea in parametri normali, a resetat calculatorul , cred ca a anulat si sonda ca nu-mi mai sta martoru "check engine"aprins si am plecat amandoi pe strada sa facem proba, bineinteles aceleasi simptome, verdictul dat de el si cel corect a fost inlocuirea ansamblu pompa benzina deoarece in el e incorporat o "chestie" (am uitat cum i-a zis ) care baga presiune in rampa de injectoare. acum pe seara am schimat ansamblu si masina merge foarte bine , dar eu am cumparat o pompa de benzina aftermarket si cica mai mult de 2 luni nu o sa ma tina asa ca daca aveti problema asta vreodata mai bine iei originala si gata. multumesc celor care au incercat sa ma ajute. si daca sunteti din bucuresti si aveti probleme fara raspuns va recomand sa va duceti la dacia pantelimon. apropo diagnosticarea a costat 97 lei +10 lei mecanicului. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#13
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Diagnoza costa 40-50 de lei maxim, la orice service auto de bun simt. Dar la dacia se stie ca manopera este dubla, indiferent ca vorbim de un schimb de ulei care costa 70-80 de lei (fata de 30-40 in alta parte) sau de orice alta operatie de mentenanta.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#14
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
solenza nu are a 2-a sonda lamda dupa catalizator pentru stare catalitica, are o singura sonda inainte de catalizator, oricum bine ca ai rezolvat problema, referitor la pretul diagnozei trebuie sa-i dau dreptate lui maskatu, 90 lei e mult.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
Kr@veN |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 8 May 08 ![]() |
daca iti fac o poza la motor si iti arat ca are 2 mufe identice, iar eroare de pe tester era de la sonda oxigen lambda , de la alta sonda nu cred ca este mufa aia (plm asa am luat masina cu traseu esapament Borla) acum nustiu ... o sa fac o poza la mufa!!!
si da e mult dar macar am in plm o diagnoza calumea, nu ca la aia care am fost inainte, intradevar injectoarele erau fu*u*e , dar pompa de benzina era buna, am cumparat pompa aftermarket, tot nu mergea masina, si a trebuit sa dau 565 lei pe un ansamblu pompa benzina cu tot cu pompa originala ca separat nu am gasit. si acum am 2 pompe benzina in plus , o sa le tin de rezerva cine stie ce urmeaza in viitor, ca masina sigur la mine o sa-si dea sfarsitul. si pentru cei care aveti problema asemanatoare vedeti ca sunt 2 tipuri pe ansablu : -cu returul in rezervor (cum am avut eu) -si cu returul in pompa (asta e mai ieftina) pentru cei care au cu returul in rezervor pot sa puna si pompa cu retur in ea dar trebuie sa astupe stiutul de retur de pe rezervor, invers nu merge. This post has been edited by Kr@veN: 6 Oct 2011, 19:34 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#16
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
cu 90 de lei iei sonda de diagnostic de la craiova si cu ddt2000 descarcat gratuit iti faci diagnosticul la motor si e mult mai precis decat cel de la dacia .
Eu cred ca curatatul cu ultrasunete la injectoare e un fiasco fiindca nu curata cum trebuie si in al doilea rand distruge bobina interna a injectorului. Curatarea se face asa cum am facut eu si altii . |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 10:06 |