frane dacia 1310 , 1999, capac rezervor lichid frana
![]() ![]() ![]() |
frane dacia 1310 , 1999, capac rezervor lichid frana
claudiu RAKA |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 9 October 11 ![]() |
|
||
--------------------
renault
MEGANE 2
2005 1.9 dti 131hp
- SB-78-CSN
|
|||
Kiraly |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
schimba capacul si aeriseste pompa si franele
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
stoica_mariush |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 February 11 ![]() |
incearca sai ridici repartitorul ala din spade care este actionat de cantar,illegi cu o sarma sus si trb sa mearga frana daca nu fai aerisirea si daca tot nu tine il logi din nou.si daca dupa aerisire si legat merge frana inseamna ca rep e de vina si ori il schimbi ori il lasi asa ca nare nimic eu il am legad d 4 ani.salut
|
--------------------
Dacia1310
Dacia1310
an1997 dacia 1310
- IF-03-HPL
|
|
kxz |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
Nu are treaba capacul, ca nu e ermetic. In prima faza fa o aerisire la frane, daca nu se rezolva, iti bati capul mai departe.
|
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
N E S |
![]()
Post
#5
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Franele Daciilor din 99 sunt destul de nasoale. Numai eu stiu cat mi-am batut capul cu a mea cand am luat-o. Incearca intai cum au spus si colegii de mai sus cu o aerisire ca la carte, incepand de la cea mai indepartata roata pana cand ajungi la pompa.
Deci ordinea este dreapta spate, stanga spate, dreapta fata, stanga fata si apoi pompa. Dupa care o urmaresti atent sa vezi daca problema cu pedala moale revine. Nu strica sa verifici nici repartitorul, verifica furtunele din fata si spate daca nu cumva sunt crapate, apoi saboti si placute (dat fiind faptul ca ai luat masina de la cineva, n-ar strica o mica revizie, cu schimbat placute, saboti, ulei+ filtru, filtru de aer, antigel), si in cele din urma verificat pistonasele spate ca de multe ori fac si alea figuri. Spor! P.S. Totusi eu te sfatuiesc capacul ala sa il schimbi macar pentru estetica...pt ca uneori iti mai arunca lichid prin crapatura si nu e confortabil... This post has been edited by N E S: 30 Oct 2011, 09:09 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
claudiu RAKA |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 9 October 11 ![]() |
- NES , mersi de sfatul , amanuntit, pe care mi lai dat. asa am sa fac, in legatura cu franele, mai ales ca, fostul propietar, mia dat placute si ferodouri noi de rezerva. celelalte le-am verificat si sunt schimbate de curand. imi este ciuda ca nu am facut treaba asta pana acum, m-am ocupat cu alte maruntisuri, consola, beculete, boxe, acum nu mai am timp, incep lucru si doar sambata am timp de masina.
- nu stiu cum se verifica daca functioneaza, bine , si servo , poate fi problema si de acolo? pana acum am avut dacie doar cu simplu circuit, dacia 1300 1978. servo habar n-am ce rol are, ce sa verific, cum? |
--------------------
renault
MEGANE 2
2005 1.9 dti 131hp
- SB-78-CSN
|
|
N E S |
![]()
Post
#7
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Verificarea se face destul de simplu. Din ce am citit de pe forum sunt doua modalitati. Una: pornesti motorul, lasi putin sa se incalzeasca, dupa care verifici atent daca in momentul in care apesi frana scade turatia. Daca franezi si turatia motorului scade sanatos, aproape de oprirea motorului, atunci poate fi o problema la servo.
A doua: de la galeria de admisie daca te uiti atent ai un furtun mai gros care duce intr-o supapa a "tulumbei" de la pompa de servo. Treaba care o faci tu e sa obturezi acel furtun indoindu-l ca la furtunul de apa de-l strangi si opresti jetul. Daca motorul merge frumos, iar cand dai drumul la furtun, motorul are un mers neregulat, cu fluctuatii de turatie, inseamna ca iti trage aer fals, deci verifici ori furtunul sa nu fie crapat, ori prinderea lui in coliere sa nu fie slaba, ori mai rau, membrana din oala de servo. Sper ca ce am explicat sa fie bine, mai ales ultima parte. Daca am gresit va rog corectati-ma. Iti urez spor! This post has been edited by N E S: 30 Oct 2011, 11:13 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
claudiu RAKA |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 9 October 11 ![]() |
- NES , am retinut ceea ce ai explicat, orice amanunt, si parere, imi este de folos. vreau ca toate reparatiile, fecute masini, sa le fac eu cu mana mea, ceea ce am facut si la cealalta. imi pare bine ca am gasit acest forum, pentru ca se pare ca am multe de invatat, doar "navigand" prin diferite topicuri deschise.
|
--------------------
renault
MEGANE 2
2005 1.9 dti 131hp
- SB-78-CSN
|
|
N E S |
![]()
Post
#9
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Spor la lucru si la cautat pe forum. Oricand ai nevoie zi-mi si daca pot te ajut cu mare placere, avand masini din acelasi an nu sunt diferite decat ca eu am berlina si tu break:D. Mecanica e aceeasi.
Numai bine! |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:45 |