Capacul filtruluid e aer s-a sudat, din ce cauza oare?
![]() ![]() ![]() |
Capacul filtruluid e aer s-a sudat, din ce cauza oare?
Ming |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Avantage
- B-40-FJB I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|||
bogdanelkva |
![]()
Post
#2
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Deci,daca s-au sudat doua piese de plastic,asta e grav...
![]() Mai trebuie putina forta si gata... ![]() |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
ai dfesfacut toate suruburile si clemele?incearca u motoru cald
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Ming |
![]() ![]()
Post
#4
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
@bogdanelkva as incerca cu forta dar nu vreau sa-l rup
![]() @vladut88 da, am desfacut toate suruburile voi incerca maine sau azi cu motorul cald This post has been edited by Ming: 30 Oct 2011, 12:15 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Avantage
- B-40-FJB I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
vili |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 28 September 07 ![]() |
Ai reusit? Vezi ca sunt doua suruburi spre aeroterma
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.9D
2004
- IS-xx-xxx
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca sunt 5 suruburi in total si 4 cleme. Cate 2 suruburi pe o parte si unul fix pe centru, iar clemele sunt de jur imprejur in lateralele partii din spate. Dupa ce le-ai desfacut pe toate incearca cu putina forta sa tragi de capacul de sus doar(logic), eventual apuca de "furtunul" acela de trage aer motorul si trage in sus de el, poata asa isi va da drumul din "sudura". De asemenea poti incerca usor cu o surubelnita dreapta pe margini sa faci parghie intre cele 2 capace ale filtrului de aer.
P.S. La plastic se lipeste nu se sudeaza nimica ca nu e fier sau mai stiu eu ce. This post has been edited by canea_dragos: 7 Nov 2011, 11:46 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si polipropilena cum se lipeste la cald? Prin lipire sau prin sudare?
Dar lipirea cu ultrasunete a plasticului ce face, lipeste sau sudeaza? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu am vazut nici un capac sa se lipeasca atat de tare incat sa nu-l poti desface . Eu cred ca ai uitat sa desfaci vre-un surub sau clemele din spate .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 18:40 |